Dat is hij helaas al snel weer vergeten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:59 schreef syndroom het volgende:
[..]
Helemaal niet nutteloos, deze topics met bijbehorende adviezen helpen mij zeker wel. Door deze tips ben ik wel vaker buiten de deur te vinden geweest en het geeft mij moed om nieuwe initiatieven te nemen.
Tegelijkertijd moet je ook begrijpen dat door alle negatieve ervaringen in het verleden ik angstig ben geworden om contact met mensen te leggen, mede omdat dit heel mijn leven al een moeilijk punt is geweest. Het grote verschil met de andere topics die ik geopend heb was de focus op vrouwen en het hebben van seks. Ik weet nu dat ik eerst aan mijn basale sociale vaardigheden moet werken voordat ik de volgende stap kan nemen.
Ik wil heel graag het sociaal isolement waarin ik me al jaren in begeef en maar niet uitkom eindelijk eens een keer doorbreken. Het voelt als een jarenlange gevangenisstraf. Nogmaals ik ben geen troll, ook geen kopie van deezer maar ik kan heel goed snappen dat het voor jullie frustrerend is dat men de indruk krijgt dat ik niets met de aangeboden tips doe.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is hij helaas al snel weer vergeten.
Ik denk dat de R&P-dames daar echt om staan te springen jaquote:Op donderdag 17 maart 2016 11:10 schreef Drieklank het volgende:
Volgens mij kunnen we het beste eens een R&P meet organiseren waarbij we face-to-face de problemen stap voor stap doorspreken, zodat we samen met Deezer/Syndroom nog ergens komen.
Wat wil je met je logistiek gaan doen om je sociale vaardigheden te verbeteren? Wat je niet kan doen met de logistieke mogelijkheden die je nu hebt?quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:16 schreef syndroom het volgende:
dan de logistiek goed geregeld krijg en pas daarna kan ik in alle rust werken aan mijn sociale vaardigheden
Dat is natuurlijk wel de hoofdoorzaak.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:28 schreef syndroom het volgende:
Dat ik geïsoleerd leef is niet het probleem, ik voel mij daar goed bij. Het is alleen dat ik de seks mis.
Daar is die sova training toch voor, maar die wil je niet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:16 schreef syndroom het volgende:
Ja, ik en Deezer hebben wat dat betreft dezelfde problemen, allebei niet de skills om een meisje in bed te krijgen.Dat is best wel frustrerend hoor. Iedereen die 'het' wel doet, voel je jezelf al gauw een buitenstaander.
Bij mij liggen de problemen nog breder, wat logistiek betreft heb ik dat nog altijd niet op orde, ook zit ik financieel erg krap waardoor de mogelijkheden een stuk beperkter zijn.
Het is zeker niet zo dat ik niets doe, ben wel zeker aan mijn problemen aan het werken maar ik word er soms gewoon zo moedeloos van alle tegenslagen. Ik moet eerst ervoor zorgen dat ik wat meer geld te besteden heb, dan de logistiek goed geregeld krijg en pas daarna kan ik in alle rust werken aan mijn sociale vaardigheden. Dat laatste zal het moeilijkst worden. Heb betere tijden gekend maar ook toen weinig verder gekomen.
Waarom niet? Ze vinden Deezer en Syndroom interessant genoeg om er honderden berichten aan te wijden en dat betekent dat ze in totaal al uren lang voor de computer, tablet of mobiele telefoon zitten, speciaal voor deze heren. Die tijd konden ze ook gebruiken om even de deur uit te gaan, met als bonus dat ze na afloop nog met meiden onder elkaar iets kunnen drinken, giechelen, shoppen en andere vrouwendingen kunnen doen. Zo heeft iedereen een leuke dag gehad.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat de R&P-dames daar echt om staan te springen ja
Of fysiek heel aantrekkelijk zijn. Dan krijg je de kansen in de schoot geworpen en moet je het wel heel bont maken om het te verprutsen. Die luxe heeft Syndroom echter duidelijk niet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:58 schreef Q. het volgende:
Seks is niet iets losstaands maar een hoogtepunt van intensieve sociale interactie. Daarvoor moet je eerst sociale interactie hebben en de skills om dat naar een bepaald niveau te brengen.
Heh wat jammer nou, Syndroom bevalt z'n isolement wel, dat is niet te combineren met een meetquote:Op donderdag 17 maart 2016 11:21 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze vinden Deezer en Syndroom interessant genoeg om er honderden berichten aan te wijden en dat betekent dat ze in totaal al uren lang voor de computer, tablet of mobiele telefoon zitten, speciaal voor deze heren. Die tijd konden ze ook gebruiken om even de deur uit te gaan, met als bonus dat ze na afloop nog met meiden onder elkaar iets kunnen drinken, giechelen, shoppen en andere vrouwendingen kunnen doen. Zo heeft iedereen een leuke dag gehad.
Ik denk dat de meeste reacties meer wegkomen uit een gevoel van complete verwondering dan de altruïstische behoefte om deze arme maagden te helpen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:21 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze vinden Deezer en Syndroom interessant genoeg om er honderden berichten aan te wijden en dat betekent dat ze in totaal al uren lang voor de computer, tablet of mobiele telefoon zitten, speciaal voor deze heren. Die tijd konden ze ook gebruiken om even de deur uit te gaan, met als bonus dat ze na afloop nog met meiden onder elkaar iets kunnen drinken, giechelen, shoppen en andere vrouwendingen kunnen doen. Zo heeft iedereen een leuke dag gehad.
Ik snap je frustratie Syndroom. Een deel van die frustratie kun je wegnemen door jezelf niet zoveel beperkingen op te leggen. Het is goed om te werken aan je financiën, maar dat gaat je leven niet veranderen en relaties niet maken of breken. Ondertussen kom je in het dagelijks leven, op je werk, of op school bijvoorbeeld, mensen tegen met wie je kunt werken aan je sociale vaardigheden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:16 schreef syndroom het volgende:
Ja, ik en Deezer hebben wat dat betreft dezelfde problemen, allebei niet de skills om een meisje in bed te krijgen.Dat is best wel frustrerend hoor. Iedereen die 'het' wel doet, voel je jezelf al gauw een buitenstaander.
Bij mij liggen de problemen nog breder, wat logistiek betreft heb ik dat nog altijd niet op orde, ook zit ik financieel erg krap waardoor de mogelijkheden een stuk beperkter zijn.
Het is zeker niet zo dat ik niets doe, ben wel zeker aan mijn problemen aan het werken maar ik word er soms gewoon zo moedeloos van alle tegenslagen. Ik moet eerst ervoor zorgen dat ik wat meer geld te besteden heb, dan de logistiek goed geregeld krijg en pas daarna kan ik in alle rust werken aan mijn sociale vaardigheden. Dat laatste zal het moeilijkst worden. Heb betere tijden gekend maar ook toen weinig verder gekomen.
Iedereen? Nou TS, dat valt in praktijk ook best mee. Ja, genoeg mensen zullen af en toe weleens seks hebben, maar je moet niet denken dat het voor iedereen eenvoudig te regelen is. Dat is namelijk echt niet zo.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:16 schreef syndroom het volgende:
Als jij nou eens wat meer altruïsme kweekt zou je dan misschien geheel onbaatzuchtig en met ondankbaarheid in het verschiet willen meeten?quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste reacties meer wegkomen uit een gevoel van complete verwondering dan de altruïstische behoefte om deze arme maagden te helpen.
Been there, done that, didn't end well.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Als jij nou eens wat meer altruïsme kweekt zou je dan misschien geheel onbaatzuchtig en met ondankbaarheid in het verschiet willen meeten?![]()
Met jou?quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Als jij nou eens wat meer altruïsme kweekt zou je dan misschien geheel onbaatzuchtig en met ondankbaarheid in het verschiet willen meeten?![]()
Hueee?!quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Been there, done that, didn't end well.
Niet met syndroom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |