abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160733604
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 14:59 schreef syndroom het volgende:

[..]

Helemaal niet nutteloos, deze topics met bijbehorende adviezen helpen mij zeker wel. Door deze tips ben ik wel vaker buiten de deur te vinden geweest en het geeft mij moed om nieuwe initiatieven te nemen.

Tegelijkertijd moet je ook begrijpen dat door alle negatieve ervaringen in het verleden ik angstig ben geworden om contact met mensen te leggen, mede omdat dit heel mijn leven al een moeilijk punt is geweest. Het grote verschil met de andere topics die ik geopend heb was de focus op vrouwen en het hebben van seks. Ik weet nu dat ik eerst aan mijn basale sociale vaardigheden moet werken voordat ik de volgende stap kan nemen.

Ik wil heel graag het sociaal isolement waarin ik me al jaren in begeef en maar niet uitkom eindelijk eens een keer doorbreken. Het voelt als een jarenlange gevangenisstraf. Nogmaals ik ben geen troll, ook geen kopie van deezer maar ik kan heel goed snappen dat het voor jullie frustrerend is dat men de indruk krijgt dat ik niets met de aangeboden tips doe.
Dat is hij helaas al snel weer vergeten.
pi_160733616
quote:
9s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:14 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat is hij helaas al snel weer vergeten.
_O_
pi_160733639
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:10 schreef Drieklank het volgende:
Volgens mij kunnen we het beste eens een R&P meet organiseren waarbij we face-to-face de problemen stap voor stap doorspreken, zodat we samen met Deezer/Syndroom nog ergens komen.
Ik denk dat de R&P-dames daar echt om staan te springen ja _O-
pi_160733641
Ja, ik en Deezer hebben wat dat betreft dezelfde problemen, allebei niet de skills om een meisje in bed te krijgen. :') Dat is best wel frustrerend hoor. Iedereen die 'het' wel doet, voel je jezelf al gauw een buitenstaander.

Bij mij liggen de problemen nog breder, wat logistiek betreft heb ik dat nog altijd niet op orde, ook zit ik financieel erg krap waardoor de mogelijkheden een stuk beperkter zijn.

Het is zeker niet zo dat ik niets doe, ben wel zeker aan mijn problemen aan het werken maar ik word er soms gewoon zo moedeloos van alle tegenslagen. Ik moet eerst ervoor zorgen dat ik wat meer geld te besteden heb, dan de logistiek goed geregeld krijg en pas daarna kan ik in alle rust werken aan mijn sociale vaardigheden. Dat laatste zal het moeilijkst worden. Heb betere tijden gekend maar ook toen weinig verder gekomen.
  donderdag 17 maart 2016 @ 11:17:37 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160733661
quote:
18s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:16 schreef syndroom het volgende:
dan de logistiek goed geregeld krijg en pas daarna kan ik in alle rust werken aan mijn sociale vaardigheden
Wat wil je met je logistiek gaan doen om je sociale vaardigheden te verbeteren? Wat je niet kan doen met de logistieke mogelijkheden die je nu hebt?
pi_160733674
Ben ik de enige die TS en zijn idiote blik op de werkelijkheid zie als toekomstig massaverkrachter?
pi_160733675
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 10:28 schreef syndroom het volgende:

Dat ik geïsoleerd leef is niet het probleem, ik voel mij daar goed bij. Het is alleen dat ik de seks mis.
Dat is natuurlijk wel de hoofdoorzaak. :') Doordat je geisoleerd leeft heb je 0 sociale vaardigheden en word je zelfs random door de politie aangesproken omdat je je als een rare snuitert gedraagt.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_160733676
quote:
Ja, ik en Deezer hebben wat dat betreft dezelfde problemen, allebei niet de skills om een meisje in bed te krijgen. :') Dat is best wel frustrerend hoor. Iedereen die 'het' wel doet, voel je jezelf al gauw een buitenstaander.

Bij mij liggen de problemen nog breder, wat logistiek betreft heb ik dat nog altijd niet op orde, ook zit ik financieel erg krap waardoor de mogelijkheden een stuk beperkter zijn.

Het is zeker niet zo dat ik niets doe, ben wel zeker aan mijn problemen aan het werken maar ik word er soms gewoon zo moedeloos van alle tegenslagen. Ik moet eerst ervoor zorgen dat ik wat meer geld te besteden heb, dan de logistiek goed geregeld krijg en pas daarna kan ik in alle rust werken aan mijn sociale vaardigheden. Dat laatste zal het moeilijkst worden. Heb betere tijden gekend maar ook toen weinig verder gekomen.
Daar is die sova training toch voor, maar die wil je niet.
pi_160733738
quote:
2s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:16 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik denk dat de R&P-dames daar echt om staan te springen ja _O-
Waarom niet? Ze vinden Deezer en Syndroom interessant genoeg om er honderden berichten aan te wijden en dat betekent dat ze in totaal al uren lang voor de computer, tablet of mobiele telefoon zitten, speciaal voor deze heren. Die tijd konden ze ook gebruiken om even de deur uit te gaan, met als bonus dat ze na afloop nog met meiden onder elkaar iets kunnen drinken, giechelen, shoppen en andere vrouwendingen kunnen doen. Zo heeft iedereen een leuke dag gehad. :)
pi_160733747
quote:
3s.gif Op donderdag 17 maart 2016 10:58 schreef Q. het volgende:
Seks is niet iets losstaands maar een hoogtepunt van intensieve sociale interactie. Daarvoor moet je eerst sociale interactie hebben en de skills om dat naar een bepaald niveau te brengen.
Of fysiek heel aantrekkelijk zijn. Dan krijg je de kansen in de schoot geworpen en moet je het wel heel bont maken om het te verprutsen. Die luxe heeft Syndroom echter duidelijk niet.
  donderdag 17 maart 2016 @ 11:21:46 #86
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160733751
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:21 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Waarom niet? Ze vinden Deezer en Syndroom interessant genoeg om er honderden berichten aan te wijden en dat betekent dat ze in totaal al uren lang voor de computer, tablet of mobiele telefoon zitten, speciaal voor deze heren. Die tijd konden ze ook gebruiken om even de deur uit te gaan, met als bonus dat ze na afloop nog met meiden onder elkaar iets kunnen drinken, giechelen, shoppen en andere vrouwendingen kunnen doen. Zo heeft iedereen een leuke dag gehad. :)
Heh wat jammer nou, Syndroom bevalt z'n isolement wel, dat is niet te combineren met een meet ;(
pi_160733768
Ga een sova training doen.

Slotje.
pi_160733835
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:21 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste reacties meer wegkomen uit een gevoel van complete verwondering dan de altruïstische behoefte om deze arme maagden te helpen.
pi_160733861
quote:

Ik snap je frustratie Syndroom. Een deel van die frustratie kun je wegnemen door jezelf niet zoveel beperkingen op te leggen. Het is goed om te werken aan je financiën, maar dat gaat je leven niet veranderen en relaties niet maken of breken. Ondertussen kom je in het dagelijks leven, op je werk, of op school bijvoorbeeld, mensen tegen met wie je kunt werken aan je sociale vaardigheden. :)
  donderdag 17 maart 2016 @ 11:26:57 #90
416931 yats
(non) Average Joe
pi_160733865
quote:

Iedereen? Nou TS, dat valt in praktijk ook best mee. Ja, genoeg mensen zullen af en toe weleens seks hebben, maar je moet niet denken dat het voor iedereen eenvoudig te regelen is. Dat is namelijk echt niet zo.
Daarnaast overschat je seks enorm. Natuurlijk is het fijn om seks te hebben, maar het maakt niet jouw leven ineens compleet anders. Dat zul je echt zelf moeten doen. Bijvoorbeeld door dingen te gaan doen ipv binnen te blijven zitten, door interactie te (leren) hebben met mensen. En he verrek, dat zou ook meteen de kans dat je interessant genoeg voor iemand word om seks mee te hebben ook vergroten.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_160733876
quote:
11s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste reacties meer wegkomen uit een gevoel van complete verwondering dan de altruïstische behoefte om deze arme maagden te helpen.
Als jij nou eens wat meer altruïsme kweekt zou je dan misschien geheel onbaatzuchtig en met ondankbaarheid in het verschiet willen meeten? :P :P
pi_160733887
Ik vraag me serieus af wat je in je hoofd allemaal als een oplossing ziet. Kun je dat uitleggen?

Hoe denk jij het contact met een ander te kunnen onderhouden als je niet sociaal weet/kunt zijn? Hoe interessant denk je dat je bent als je geïsoleerd leeft? Waar denk je over te kunnen praten als je werkelijk waar niets mee maakt? Waarom zou een vrouw interesse in je tonen als je geen gesprekken kunt voeren, niets boeiends kan delen en waarschijnlijk ook totaal niet weet hoe je de interactie moet aangaan?

Je hebt de basis niet in orde, maar wil daar niet aan werken... Net zoals dat je je vertrouwt moet voelen in een auto en de basis onder controle moet hebben voordat je iets wil doen met die auto, moet je ook eerst vertrouwt voelen met menselijk contact en op je gamak contacten kunnen onderhouden en weet ik veel wat; pas dan kun je een stap verder kijken (vrouwen en zo) en dan weer een stap verder (relatie en zo).

Het is ook wel tekenend trouwens; zelf al jaaaren niet in je eentje kunnen bereiken wat je wil, om vervolgens betweterig tegen professionele hulp in te gaan. Ik zeg niet dat de psycholoog het altijd bij de juiste eind zal hebben, maar dat het misshien handiger is om niet te doen alsof je het zelf wel beter kan en weet.
pi_160733915
quote:
12s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:27 schreef Chai het volgende:

[..]

Als jij nou eens wat meer altruïsme kweekt zou je dan misschien geheel onbaatzuchtig en met ondankbaarheid in het verschiet willen meeten? :P :P
Been there, done that, didn't end well.
pi_160733916
quote:
12s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:27 schreef Chai het volgende:

[..]

Met jou?

Nakend?

In de weide?

Geil.
pi_160733928
quote:
9s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Been there, done that, didn't end well.
Hueee?!

Wat? Vertel. :D.
pi_160733938
Aangezien seks/relatie je enige doel is...

Bij groepstherapie en sova training zitten ook vrouwen. Wie zegt dat je daar niet iemand tegenkomt?
  donderdag 17 maart 2016 @ 11:30:29 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160733962
TT change op verzoek TS.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160733974
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hueee?!

Wat? Vertel. :D.
Niet met syndroom. ;) Maar je mengen in het leven van een instabiel persoon die verder niemand heeft, laat staan als vrouw, is niet zo'n goed idee.
pi_160733981
Waarom zou je nog een keer op ASS getest moeten worden?
En hoezo zouden we een gesprek met leraren willen? Je was toch allang van school?

Verder heb je natuurlijk geen kut aan oorzaak en gevolg door elkaar heen blijven halen, als de rest van de wereld waar je toch iets mee of liever gezegd van zou willen hebben.

Overigens zou die R&Pmeet wel een optie zijn, maar dat willen zowel TS als Deezertje niet. Die willen alleen een vriendin naar hun eisenlijstje en de dames die daarvoor in aanmerking zouden komen melden zich niet aan. Ik denk dat het vrij helder is waarom ze dit niet doen. Zolang beide heren geen aansluiting willen leren vinden, maar gewoon hun zin willen krijgen zullen ze moeten leven met de consequenties van hun keuze om er zo in te blijven staan..
pi_160733982
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet met syndroom. ;)
Dat had ik al door... :P.

quote:
Maar je mengen in het leven van een instabiel persoon die verder niemand heeft, laat staan als vrouw, is niet zo'n goed idee.
Wel matig om een sappig verhaaltje voor jezelf te houden, -Strawberry-.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')