We dachten hetzelfde, tenzij je dit berichtje binnen 50 seconden getypt hebt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:57 schreef Bananenpap het volgende:
Ik denk trouwens dat het ook niet helemaal fair is om Syndroom en Deezertje als gelijken hier te stellen. Deezertje geeft aan sociaal contact te willen voor een completer leven en denkt dat een vriendin hem hiermee kan helpen. Syndroom wil alleen maar een vrouwenlichaam waar hij zijn zaad in kwijt kan.
Ik vind Syndroom duizend maal enger dan Deezertje. Deezertje verdrinkt in zelfmedelijden, maar Syndroom spat zowat uit elkaar van frustratie. Ik zie syndroom als (toekomstig) gevaar voor de maatschappij.
Kwam doordat het over meeten ging en de zin/onzin daarvan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:56 schreef Etsu het volgende:
Ik begrijp niet waarom we de hele tijd over Deezertje hebben en ook over hem praten als hij (nog) niet eens heeft gepost in dit topic.
Persoonlijk vind ik het twee hele andere mensen, ene snapt het wat minder dan de andere en ik vind deze TS het engst van de twee.
Hier staat mooi beschreven hoe die foute mannen er toch elke keer weer in slagen een vrouw in bed te krijgen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:28 schreef syndroom het volgende:
Zoals eerder aangegeven hulp gezocht bij een psycholoog. De situatie uitgelegd en dat ik graag aan mijn seksleven wil werken en ervan baal dat ik geen vriendin kan vinden. Daarop is eigenlijk meteen aan mij duidelijk gemaakt dat ze daar niet voor zijn, mij eerst willen testen op ASS om daar vervolgens weer een soort sova training aan te bieden.
Daar zit ik niet op te wachten. Ik wil mijn seksualiteit ontwikkelen en niet mijn kostbare tijd verdoen aan het maken van een iq test en groepstherapie om uit dat isolement te komen.
Dat ik geïsoleerd leef is niet het probleem, ik voel mij daar goed bij. Het is alleen dat ik de seks mis.
Sorry.. dat is me teveel werk. Je kan met google wel wat vinden, maar pfffquote:Op donderdag 17 maart 2016 11:55 schreef zarGon het volgende:
Iemand die zo lief is om hier linkjes van te posten?
* kijkt zwoel aan*
Nee dat vinden ze niet vervelend. Ze krijgen hier een stijve snikkel van omdat dit de enige aandacht is die ze krijgen in het leven.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:54 schreef Drieklank het volgende:
Syndroom, Deezer,
Wat denk je als je deze reacties leest? Vind je het niet vervelend om te lezen? Wat stel je zelf voor als volgende stap en hoe kunnen users op FOK! je hierbij helpen?
Waarom zou TS daar wel op wachten als hij niet zit te wachten op de alternatieven van zijn psycholoog, liefst die stapjes overslaat en meteen z'n zaad kwijt wilt?quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:03 schreef Drieklank het volgende:
Ik spreek Deezer ook aan, omdat hij dit soort topics meeleest en kaapt. Beiden hebben wel degelijk hetzelfde probleem: topics plaatsen, niets aannemen, geen stappen maken naar een oplossing, niet meer reageren en weer een nieuw topic openen.
Ik probeer een gezamenlijke oplossing te zoeken om een einde te maken aan deze cyclus en beide heren te 'dwingen' dichter bij hun eigen doelstellingen te komen.
Heb al wat binnengekregen en me bijgelezen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sorry.. dat is me teveel werk. Je kan met google wel wat vinden, maar pfff
Dan moet hij tig vrouwen aanspreken zonder direct doel van seks (want eerst oefenen) Dat past niet in zijn straatjequote:Op donderdag 17 maart 2016 12:11 schreef Bananenpap het volgende:
Zag trouwens eens zo'n documentaire over Tim Veninga, de versiercoach van Nederland. Nu vind ik zijn technieken ronduit walgelijk en mensonterend, maar op een of andere manier schijnt het wel te werken. Is een versiercoach geen idee Syndroom?
En hij wil zijn zolderkamer niet verlaten.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet hij tig vrouwen aanspreken zonder direct doel van seks (want eerst oefenen) Dat past niet in zijn straatje
Versiercoachquote:Op donderdag 17 maart 2016 10:47 schreef syndroom het volgende:
Ja nou. Het probleem is dat ik seksuele behoeftes heb maar dat ik geen vrouw kan vinden die bereid is om met mij naar bed te gaan. Dat is het probleem, niet mijn ASS.
Nu richten ze zich op die ASS, willen ze dat eerst gaan testen waaronder een intelligentietest en een gesprek met mijn ouders en docenten van school. Daar voel ik weinig voor. Het gaat mij erom hoe ik mijn seksleven vorm kan geven, hoe ik vrouwen het bed in kan krijgen. Niets meer, niets minder.
Aanschafprijsquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:18 schreef Etsu het volgende:
Opblaaspop, hoef je er niet mee te praten en kan je alsnog intimiteit delen.
We kunnen ook geld inzamelen en eentje voor hem bestellen? Dan heeft hij er niet voor betaald en is het een cadeau van onsquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
AanschafprijsHij doet niet aan betaalde seks
Zou hij wel aan liefdadigheid doen dan?quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:24 schreef Angel-Joy het volgende:
We kunnen ook geld inzamelen en eentje voor hem bestellen? Dan heeft hij er niet voor betaald en is het een cadeau van ons
"Die" gasten.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:54 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Er is altijd een 'maar'. Naar jezelf kijken is echt wel het laatste wat er in die gasten opkomt.
Verkrachters gebruiken dit vaak als excuus...quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
Normaliter is het toch zo als je in de 20 bent je niet voor seks hoeft te betalen? Als anderen het niet doen waarom zou ik dan wel moeten betalen? Ik verdien net zo goed een seksleven als al die andere jongemannen.
Je verdient helemaal niets.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik verdien net zo goed een seksleven als al die andere jongemannen.
Met 'die' gasten doel ik op Syndroom en Deezertje. Niet iedereen met ASS.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:25 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
"Die" gasten.
Scheer nou svp niet alles en iedereen over een kam. Wat bij de een niet werkt kan bij de ander wel werken. En v.v.
Dit, ik vind het hele feit dat de discussie alleen al plaats vindt een beetje eng, laat staan de gedachte dat iemand seks 'verdient'quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat is dat toch met vinden dat je seks of omgang met een ander 'verdient'. Alsof je om wat voor reden dan ook recht hebt op iemand anders. Een andere user (Benzin) zei dat ook altijd. Als soort beloning voor goed gedrag? Mensen hebben geen seks met je omdat je het verdient, maar omdat ze je leuk vinden.
Misschien moet je sexleven wat breder bekijken? Neem een erotische massage ofzo om de spanning er wat af te krijgen, maar bewaar dat ultieme voor iemand waar je echt wat voor voelt?quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:47 schreef syndroom het volgende:
Het gaat mij erom hoe ik mijn seksleven vorm kan geven, hoe ik vrouwen het bed in kan krijgen. Niets meer, niets minder.
Mee eensquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat is dat toch met vinden dat je seks of omgang met een ander 'verdient'. Alsof je om wat voor reden dan ook recht hebt op iemand anders. Een andere user (Benzin) zei dat ook altijd. Als soort beloning voor goed gedrag? Mensen hebben geen seks met je omdat je het verdient, maar omdat ze je leuk vinden.
Dat past ook wel een beetje bij de denkpatronen van veel autisten.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, gewoon nee.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:43 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Dat past ook wel een beetje bij de denkpatronen van veel autisten.
"Gewone" mannen kunnen zich beseffen dat seks voor het andere geslacht ook fijn moet zijn, en dat een vrouw ook 'zin' moet hebben, en dat er een wederzijdse aantrekkingskracht moet zijn, voordat je seks kunt krijgen.
Het stukje realisatie dat het andere geslacht je ook seks moet willen geven, dat kunnen veel autisten niet...
Zelfs een Joran van der Sloot heeft seks. Met zo'n theorie van Syndroom kunnen eigenlijk alleen goede mensen zichzelf voortplanten en zou er eigenlijk geen ellende op de wereld bestaan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Hij leest dit vast als: ik moet meer worden als Joran.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:50 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Zelfs een Joran van der Sloot heeft seks. Met zo'n theorie van Syndroom kunnen eigenlijk alleen goede mensen zichzelf voortplanten en zou er eigenlijk geen ellende op de wereld bestaan.
Zou je het kunnen doorsturen, ben erg benieuwdquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb al wat binnengekregen en me bijgelezen.
Allemaal bedankt..
Heeft ie in ieder geval wel een vrouw aan het trillen gebrachtquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Hij leest dit vast als: ik moet meer worden als Joran.
Ik ben ook erg benieuwdquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:53 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Zou je het kunnen doorsturen, ben erg benieuwd
Het waren wel autisten die dat soort uitspraken deden, maar de meeste autisten begrijpen gelukkig heel goed dat dat relaties met vrouwen/mensen geen machines zijn waar je 'kindness coins' in stopt totdat er eindelijk seks van komt. Dat is wereldvreemd. Wereldvreemdheid en gebrekkige theory of mind komen misschien vaker voor bij autisten, wat kan resulteren in zulke gedachten, maar dat lijkt me een grote minderheid...quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:43 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Dat past ook wel een beetje bij de denkpatronen van veel autisten.
"Gewone" mannen kunnen zich beseffen dat seks voor het andere geslacht ook fijn moet zijn, en dat een vrouw ook 'zin' moet hebben, en dat er een wederzijdse aantrekkingskracht moet zijn, voordat je seks kunt krijgen.
Het stukje realisatie dat het andere geslacht je ook seks moet willen geven, dat kunnen veel autisten niet...
Je ziet het gebeuren in dit topic, en ook in topics van Deezer. Beide heren zijn vooral bezig met hoe ze snel iets kunnen krijgen en hebben, maar zien niet dat iemand anders je eerst iets moet willen geven. Om dat te laten gebeuren, moet je eerst iemand een reden geven om jou iets te geven. Zoals een fijn persoon zijn in de omgang bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |