mag niet meer knippen en plakkenquote:
tnx voor de samenvattingquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:03 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
mag niet meer knippen en plakken
maar komt er op neer dat raggel monique vooral niet mag omdat ze dreetje zn ogen heeft geopend... hij besefte zich dat hij meer wil en kan dan die cd's en optredens samen met zn zus die duidelijk minder talent heeft
daarom had hij besloten te stoppen met de gezamenlijke projecten, waardoor t werkaanbod voor rox aanzienlijk is teruggelopen
daarnaast heeft hij ook besloten zn boekingen niet meer via raggel te laten lopen, monique doet die nu
zowel raggel als rox lopen dus heel wat inkomsten mis en zij geven monique daarvan de schuld, dát zou de echte reden zijn van de breuk
eens. Dat het om geld gaat kan ook niet missen bij Raggelquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:08 schreef Mula het volgende:
ik geloof het meteen. Past ook wel bij de steken onder water die Rox aldoor geeft.
Ik vind Rox ook helemaal niet goed zingen .quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:03 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
mag niet meer knippen en plakken
maar komt er op neer dat raggel monique vooral niet mag omdat ze dreetje zn ogen heeft geopend... hij besefte zich dat hij meer wil en kan dan die cd's en optredens samen met zn zus die duidelijk minder talent heeft
daarom had hij besloten te stoppen met de gezamenlijke projecten, waardoor t werkaanbod voor rox aanzienlijk is teruggelopen
daarnaast heeft hij ook besloten zn boekingen niet meer via raggel te laten lopen, monique doet die nu
zowel raggel als rox lopen dus heel wat inkomsten mis en zij geven monique daarvan de schuld, dát zou de echte reden zijn van de breuk
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 07:42 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ik vind Rox ook helemaal niet goed zingen .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Zou wel leuk zijn als ze "Nederland!!" antwoordt op de vraag wie het EK2016 gaat winnenquote:Op donderdag 30 juni 2016 16:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hoe krijg je een uur vol met Roxanne. Gaat ze ook nog vertellen over haar blik op wie euro2016 gaat winnen, of haar inzichten over aanslagen in Turkije
Of Argentinië.quote:Op donderdag 30 juni 2016 17:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze "Nederland!!" antwoordt op de vraag wie het EK2016 gaat winnen
Hoe laat en waar te zien ?quote:
RTL Late night op rtl4quote:
Dan kijk ik voetbalquote:
dan kijk je morgen de herhalingquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2016 16:54 schreef Leandra het volgende:
Het was vandaag natuurlijk de verjaardag van Hazes.Dat je de verjaardag van de vader van je ex nog weet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Weet ik ook hoorquote:Op donderdag 30 juni 2016 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat je de verjaardag van de vader van je ex nog weet!
Ik geloof het te weten van de moeder van 1 ex. Min of meer. Kan er een dag naast zitten. Of een maand.quote:Op donderdag 30 juni 2016 22:37 schreef Ole het volgende:
Weet ik ook hoor![]()
Maar ja, is dan ook één dag na de mijne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |