Statistisch representatief roepen op basis van wat facebook screenshots, humor dit. Ga door.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:13 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ben je wel goed bij je hoofd? Kijk hoeveel reacties dat zijn. Dat kan niet anders dan dat het statistisch representatief is. Jij vindt het gewoon erg dat jullie exposed zijn.
Tot nu wijst al het bewijs erop dat ik gelijk heb. Bewijs maar dat het anders is.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Statistisch representatief roepen op basis van wat facebook screenshots, humor dit. Ga door.
Ga alsjeblieft door.
Oh, in dat geval zijn alle Turken bloeddorstige wannabe-moordenaars die alle atheisten willen uitroeien, want er staat een filmpje in de OP die dat zegt.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:15 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Tot nu wijst al het bewijs erop dat ik gelijk heb. Bewijs maar dat het anders is.
Je bent inderdaad niet erg slim. Kijk eens welke facebook pagina dat zijn, die hebben al bepaalde idiote als volgers. En dan nog heb het over 50-150 reacties, als je dat representatief vindt ben je niet helemaal lekker.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:13 schreef Ceberut het volgende:
Ben je wel goed bij je hoofd? Kijk hoeveel reacties dat zijn. Dat kan niet anders dan dat het statistisch representatief is. Jij vindt het gewoon erg dat jullie exposed zijn.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oh, in dat geval zijn alle Turken bloeddorstige wannabe-moordenaars die alle atheisten willen uitroeien, want er staat een filmpje in de OP die dat zegt.
Wat heerlijk om zo te kunnen denken
Hij meent het natuurlijk niet echt. Ik heb die afbeeldingen geplaatst om te laten zien dat idioten in alle landen voor komen en dat dit topic nergens op slaat.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:12 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je maakt dezelfde fout als die idioten als jij denkt dat de doorsnee nederlander zo denkt. Hoe dom ben je dan.
Wat Ceberut eigenlijk wil bewijzen is dat er racisten rondlopen in Nederland. Nou nou, poeh poeh, wat een shock. Ik ben helemaal van de kaart nu.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:18 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je bent inderdaad niet erg slim. Kijk eens welke facebook pagina dat zijn, die hebben al bepaalde idiote als volgers. En dan nog heb het over 50-150 reacties, als je dat representatief vindt ben je niet helemaal lekker.
Alleen zijn er niet zoveel ongelovigen die gelovigen afmaken om dat ze gelovig zijn, echter andersom.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:19 schreef polderturk het volgende:
Hij meent het natuurlijk niet echt. Ik heb die afbeeldingen geplaatst om te laten zien dat idioten in alle landen voor komen en dat dit topic nergens op slaat.
Tel je de crusades van djordj dabbel yu er ook bij?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:30 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Alleen zijn er niet zoveel ongelovigen die gelovigen afmaken om dat ze gelovig zijn, echter andersom.
Doe niet zo belachelijk. We hebben gezien hoe Bush met leugens Irak is binnengevallen. Resultaat? Een miljoen doden. Ben je Hitler vergeten? Ben je Stalin vergeten? Idioten heb je in alle landen. Moordenaars heb je in alle landen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:30 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Alleen zijn er niet zoveel ongelovigen die gelovigen afmaken om dat ze gelovig zijn, echter andersom.
ik ben een extremist, ik moet in de gaten worden gehouden. De maatschappij moet beschermd worden tegen/voor mensen zoals ik. Daarnaast ben ik heel eng. Ik kan heel eng kijken.Grom grom brul brul i.c.m. met eng kijken. Atheïsten wees op uw hoede.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 09:20 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dus je bent een enge extremist. Ok dan.
[..]
En nog een.
Oké Henk.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:56 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ik ben een extremist, ik moet in de gaten worden gehouden. De maatschappij moet beschermd worden tegen/voor mensen zoals ik. Daarnaast ben ik heel eng. Ik kan heel eng kijken.Grom grom brul brul i.c.m. met eng kijken. Atheïsten wees op uw hoede.
Maar ik doe gelukkig voor jou en jouw soortgenoten niet aan onthoofdingen.
Nederland.quote:
Neen. Dat is hoe de doorsnee bezoeker van de facebookpagina Nederland mijn Vaderland denkt.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:10 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dit is blijkbaar hoe de doorsnee Nederlander denkt.
Wat is het verschil?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:04 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Neen. Dat is hoe de doorsnee bezoeker van de facebookpagina Nederland mijn Vaderland denkt.
De een zoekt actief naar een pagina die hoort bij zijn algemene denkwijze, de ander is iemand die toevallig op het stukje aarde met de naam Nederland is geboren.quote:
Nogmaals, geen van je voorbeelden zijn ongelovigen die gelovigen zijn gaan afmaken omdat ze ongelovig zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:51 schreef polderturk het volgende:
Doe niet zo belachelijk. We hebben gezien hoe Bush met leugens Irak is binnengevallen. Resultaat? Een miljoen doden. Ben je Hitler vergeten? Ben je Stalin vergeten? Idioten heb je in alle landen. Moordenaars heb je in alle landen.
Ben je de drugsoorlogen in Latijns Amerika vergeten die 60.000 levens per jaar kosten?
Ik snap wel dat je bij gebrek aan argumenten dat geval erbij haalt.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:35 schreef Ceberut het volgende:
Tel je de crusades van djordj dabbel yu er ook bij?
Mao en Stalin dan.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:11 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je bij gebrek aan argumenten dat geval erbij haalt.
Minstens zo ideologisch als een religie.quote:
Je gaat voor de No true Scotsman?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:21 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Minstens zo ideologisch als een religie.
Nou, eigenlijk ga jij nu dus voor de "No true Scotsman" . Als jij stelt dat de ideologie waarin stalin of mao als godheid moesten worden gezien niet als religie telt...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |