Hier komt een preview, het is wel een lang verhaal maar neem maar eens de moeite het te lezen
In Republic speel jij één van de zestien 'faction leaders', personen die een aanhang onder de bevolking of andere invloed trachten te verwerven, met als enige doel: de macht in Novistrana in handen krijgen. Het spel start met jou en je assistant die naar een dorpje ver weg van de hoofdstad worden gevlogen, waar je je eerste machtsbasis moet vestigen en uitbreiden.
In deze strategiegame gebruik je mensen die zich achter jou geschaard hebben om taken en opdrachten uit te voeren. Onder de letterlijk duizenden mensen die Novistrana bevolken vind je huisvrouwen, toneelschrijvers, moordenaars, ex-KGB officieren, openbare aanklagers, burgemeesters, vakbondsleiders en nog veel meer. Je zult deze mensen 'gebruiken' om het publiek, het leger en de bureaucratie in jouw voordeel te beïnvloeden. Het kan zijn dat je om een bepaald doel te bereiken meer dan één persoon moet inschakelen. Om bijvoorbeeld een optocht voor jezelf te organiseren of een betoging tegen een andere factieleider of de president kun je best beroep doen op een beroepsrelschopper en een vakbondsleider om de boel in gang te krijgen. Als je daarbij nog invloed hebt op de plaatselijke politiecomissaris zal deze misschien voor een 'aangepast' optreden van de ordekrachten zorgen. De mogelijkheden zijn bijna eindeloos om een vreedzaam protest te houden of een regelrechte rel.
Je kunt een vijftal wegen volgen naar de opperste macht: politiek, militair, zakelijk, misdadig of religieus. Het pad dat jij in hoofdzaak volgt zal bepalen hoe mensen op je reageren.
Maar het echt ambitieuze aan dit spel is echter niet deze interessante verhaallijn (hoewel het idee gewoonweg fantastisch uitgewerkt lijkt), het is de wereld waarin dit verhaal zich afspeelt. Novistrana is een land dat maar liefst vier miljoen vierkante kilometers aan oppervlakte heeft en dozijnen steden telt. Jij kunt in deze wereld overal heen waar je maar wilt. Als je eenmaal op je plaats van bestemming bent kun je naadloos inzoomen tot (letterlijk) op iemands vensterbankbloempot of uitzoomen tot je een overzicht over het hele land hebt. Wie wil kan ook een stad vanuit overvliegende-helicopter-standpunt bekijken.
Pics
Leuk of niet dan
Eidos heeft bevestigd dat ze aan de afronding van het spel toe zijn.
In het 2e kwartaal van dit jaar komt het spel uit
Whoei dit gaat zeker het beste spel van 2003 worden!
quote:Cool, ik ga het zeker even uitproberen
Op woensdag 12 februari 2003 08:45 schreef Dezz het volgende:
Kick omhoog met dit topicEidos heeft bevestigd dat ze aan de afronding van het spel toe zijn.
In het 2e kwartaal van dit jaar komt het spel uitWhoei dit gaat zeker het beste spel van 2003 worden!
De game is door een geniaal iemand bedacht en uitgevoerd, dus ben ik ook wel benieuwd wat ie ervan gebakken met z'n team. Graphics zijn niet zo belangrijk. Het gaat echt om de gameplay die geweldig uitgewerkt zou moeten zijn.
quote:Ik dacht eigenlijk meteen aan Jaap Stam
Op maandag 12 mei 2003 00:41 schreef RAiDEN het volgende:
Nee maar, Volkert op de 2e screenshot.
quote:Heb je die preview al gelezen?? Dit wordt DE knaller van 2003
Op maandag 12 mei 2003 10:45 schreef Fliepke het volgende:
ik vrees een beetje voor deze titel, de ontwikkeltijd is al zooooooooooooooooooo lang...
quote:
Op maandag 12 mei 2003 10:38 schreef Dezz het volgende:
Zeker een vet spel, moet je dit maar eens kijken: http://www.gamespot.com/pc/strategy/republictherevolution/index.html
quote:*note: 29 augustus ff op irc kijken
Op woensdag 13 augustus 2003 09:38 schreef Retuobak het volgende:
gisteren nieuwsbrief gehad, 29 augustus is de release datum in groot-britannie.
quote:Dat zijn wel meer spellen en worden toch top verkocht. Alleen is het de vraag of dit onderwerp inslaat bij de massa of alleen de liefhebbers. Zou geen idee hebben...
Op donderdag 28 augustus 2003 20:41 schreef Retuobak het volgende:
yuh dinsdagavond al, topgame hoor maar gaat geen huge seller worden. Je moet er teveel geduld voor hebben.
Maar voor het zelfde geld vind je het een topgame. Ik raad iig iedereen aan de game gewoon uit te proberen via de "minder legale wijze" en vind je hem leuk, koop hem dan ook gewoon!
Oh en als iemand nog vragen heeft over de game, stel ze hier en ik zal proberen ze te beantwoorden.
The Revolution Will Be Televised
The Soviet Union has collapsed, and the man who murdered your parents, Vasily Karasov, has risen from his position as head of the Secret Police to claim power in the tumultuous province of Novistrana. You've lived your life both with ambitions of political power and a burning desire to see Karasov toppled. The connections you've made in your youth coupled with your newly formed political ideology have put you into position to make a power grab in the wake of the Soviet collapse. But, you're not alone in your ambition. As competing players on the political scene wage the battle for hearts and minds across the province, and the established but unsteady government headed by Karasov strong arms you and your fellow dissidents, you find many obstacles in your path. Will you lead the people to political freedom, or rule them with an iron fist? Will you turn your enemies to your own cause, or turn their own supporters against them? Will you stand at the podium and turn the minds of the people with persuasion, or will you come to their door in the middle of the night and grip their hearts with fear? In Republic, the decision is yours.
I had two distinct first impressions of Republic that can be best summarized in these comments: 1) I've never played anything like Republic before, and 2) What the hell am I supposed to be doing? You're welcome to try and find a previous game that Republic emulates, and if you come up with one be sure and let me know. As far as I can tell, Republic may be one of the most original PC games to hit my hard drive in longer than I care to remember. Part The Sims, part GTA, part Mafia, and part turn based strategy game, with a dash of just about everything else thrown in for good measure, Republic's greatest salvation and its most daunting hurdle is its apparent originality.
Thus, one would certainly hope, that such an unfamiliar game would ease you into the process with deep instructions and a detailed tutorial. Republic has neither. Much like the game itself, the instructions feel at first like a hodgepodge of seemingly unrelated information with no strong thread to tie the point of the game together. The tutorial is worse. Much worse. Barely more than a powerpoint slideshow, the tutorial tells you basically what the interface displays without giving you any real indication how that interface affects the game itself. To say that Republic begins with a steep learning curve may be a drastic understatement, ultimately boiling down to a few hours of trial and error coupled with regular referencing to the cryptic instruction book to put the practice and the theory together into a coherent idea of what you're supposed to be doing. It's a slow process, but eventually you get there.
And once you do, things improve. A lot.
Ultimately Republic has a surprisingly basic gameplay model. Essentially each day is broken into three rounds - morning, afternoon, night - and during those rounds you give orders to your henchmen. The orders your political minions can perform are a function of their personal ideology and their level. Now, here's where it starts to get confusing, because in Republic ideology is everything. Each character has his own ideology, your cause has its own, and each city region has its own. Worse still, each action you perform even has its own 'ideology' (and the quicker you learn how they overuse and abuse that word, the easier time you'll have wrapping your brain around the concept). Basically ideology is used in the game as a comparative tool, so when performing an action on a given district the difference between the two ideologies becomes the measuring stick for success. When performing friendly actions (recruiting, gathering support, etc.) similar ideologies will be most effective, for example buying political support in a part of town where money is important will be more effective than trying to persuade with talk of solidarity. Conversely, when performing unfriendly actions (weakening an opponent, attacking) different ideologies will be most effective, for example in that same financial district of town a good bit of vandalism will have a more dramatic effect than your run of the mill bribery. Confused? Welcome to the club.
So, as I was saying the game does have a surprisingly basic gameplay model in that each day is broken up into those three rounds, and each character under your command can perform one action per each round. At its most basic form Republic is a strategy game where you must seek to gather support for your cause while subverting the support of your enemies. The methods by which you do this, and the mind bending interdependencies of the ideology rules are both vast and complex, but the basic actions you take are surprisingly simple.
The game also has roleplaying elements as your character and henchmen slowly level up and become increasingly effective at their specialties. With each level you give points to various characteristics of your character, increasing stats such as Status, Charisma, and Control among others. Additionally you can give them new actions to perform - actions that tend to match their personal ideology, thus public speakers aren't going to bash a lot of car windows - or enhance the actions they already perform.
And that, my friends, is just scratching the surface of how to play Republic. I've not even mentioned how your support in a given district becomes Force, Influence, or Wealth resources, or how actions use up those resources. Nor have I mentioned how information gathered on districts gives you an advantage of performing in Secrecy, or how that secrecy influences how opposing factions react to you. Nor have I mentioned how individual actions can also be 'tweaked' to specialize for the region, so your billboard campaign can stress solidarity in zones most swayed by force, or how you can spread lies through an enemy faction's support base. I haven't even told you about how or why you allocate points into the conversation system when directly influencing individuals. And I haven't done this because in many ways I'm not entirely clear on the nuances myself, and I've been at this for a good number of hours.
At this point, you may be wondering why anyone would want to play Republic, why all that unfamiliar complexity might be worth while, and the answer is simple. When you know what you're doing, and you can enjoy that complexity and see it as depth of gameplay, Republic has moments of absolute brilliance. Let me be anecdotal on that. I had as one of my characters a rather persuasive priest who was sent to a region controlled by a rather troublesome enemy faction, The Union of Socialist Workers. His task was to expose some of my enemy's unsavory actions, and he arrived in a train yard under a darkening sky and stood on a small pedastal and began preaching for my People's Liberation Front. I watched all this in a cinematic mode that you'll spend plenty of time enjoying, and as the camera swept slowly around his preaching form, his cyrillic sounding nonsense crescendoing as people gathered to listen, a slow drizzle fell. He spread out his arms as the camera panned up, and behind him the people's numbers increased. They began to cheer. With hands spread wide above him, his voice rising high, the well placed music swelling as the audience rallied to my cause, the game sent chills down my spine and I giggled in a way best termed malevolently. Support in the region plummeted for my enemy, and lost support means lost resources for him, and more minds for me to turn. It was at once both a game, and an experience.
This game has moments, beautiful moments that make all the work you've put in well worth while. Those moments can be spread out behind a lethargic gamepace, but instead of seeming boring that pace simply leaves you that much more likely to lose track of time. I've already been surprised on several occasions at how quickly the clock turned as I played. Republic may be one of those games that leave you startlyed at just how swiftly three in the morning can come.
That is, if you have the system to handle it.
Make no mistake about it. Republic is a resource hog. It chews your RAM up and spits it out while asking for more. With traumatically long load times measuring upwards of two minutes, Republic is dying for optimization. And don't make the mistake of leaving any background programs running while playing unless you just want to punish your system. While the framerate on my system does not seem to suffer as long as I follow Republic's wishes to the letter, even simple programs will cause an exponentially steep decline in performance if left running.
Which is a bit surprising as Republic's visuals are nicely adequate but not earth shattering by any means. The visuals tend to remind me of Mafia with its similarly dynamic world. While you can either move freely about from a rooftop view, focus your camera close on an individual person or location, or drop to a free floating, but vertically limited, first person view, you don't actually have complete control of the camera. This doesn't prove to be much of a problem as it leaves the camera controls thankfully simple - you'll have enough to worry about - with plenty of options to get a satisfying perspective.
And that world you're thrust into runs independently in real time a la games like Grand Theft Auto. Cars wander throughout the city on their own business, and people populate the sidewalks, cafes, and stores. Clicking on people gives you the option of seeing what's on their mind, if they have the time to stop and chat, and clicking on individual buildings gives you some basic information about the location and if it could be useful to your cause. From your godlike perspective you can either keep tabs on how your characters are doing in their assigned tasks, keep an eye on your enemies, or peruse the city on your own. Additionally there is a satellite perspective that provides the most information on who controls what region, where your enemies are acting - assuming you have the knowledge to pierce their veil of secrecy - and how each region is affected ideologically.
So what, you may ask, are my first impressions of Republic. If I've left you confused, I apologize, but it's a sensation you best get used to if you expect to play. Republic is a daunting game that is both wonderfully original and frustratingly counter-intuitive. It thrusts you into a world of political conflict without the resources at first necessary to know how to be effective, forces you into hours of trial and error, and then when you're just to the point of becoming irritated, does something that will blow your mind and leave you feeling inspired and refreshed. It is a difficult but welcome breath of fresh air, a game with moments of brilliance that leave you with a sense of power as you force or persuade your ideology into the minds of the citizens of Novistrana. As the game itself slowly exposes itself to you, and instead of complexity you begin to see depth, it becomes easier to immerse yourself in the world, or even drown yourself in the politcal conflict. My first impression, then, is this: Republic - The Revolution demands and then rewards patience.
- Elysium
quote:Nou, liever niet. Daar was nog iets van te begrijpen en sprake van een bepaalde gameplay. Met dit spel niet
Op vrijdag 29 augustus 2003 06:58 schreef Retuobak het volgende:
mwah als ik het ergens mee zou moeten vergelijken, dan gangsters: organized crime..................
quote:Gangsters met Republic vergelijken
Op vrijdag 29 augustus 2003 07:07 schreef Retuobak het volgende:
dat jij nou te dom bent de gameplay te begrijpen, ga lekker quake spelen ofzo
Natuurlijk is republic nog meer dan gangsters, veel meer. Ideologie etc.
quote:Netjes, hoor....
Op donderdag 28 augustus 2003 20:49 schreef Retuobak het volgende:
Ik raad iig iedereen aan de game gewoon uit te proberen via de "minder legale wijze" en vind je hem leuk, koop hem dan ook gewoon!
quote:beter dan mensen die de game zomaar kopen en hem niks vinden, hun gal erover spuijen en dat niemand anders hem dan koopt.
Op vrijdag 29 augustus 2003 10:41 schreef Smots het volgende:[..]
Netjes, hoor....
Users aansporen om een game te jatten.
Er is ook geen demo van (en die komt ook niet) en dit is een spel wat sommige mensen ERG leuk vinden en anderen totaal niet. Dit is niet iets wat je blindelings koopt afgaande op een review hoor, trust me..........
Mja aan je reactie in andere draadjes had ik ook allang gemerkt dat je zo kortzichtig als de ziekte bent dus ik snap eigenlijk niet waarom ik m'n aandacht verspil aan jou.
[Dit bericht is gewijzigd door Retuobak op 29-08-2003 11:27]
quote:daar ga je al meteen de fout in
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:22 schreef Retuobak het volgende:[..]
beter dan mensen die de game zomaar kopen en hem niks vinden, hun gal erover spuijen en dat niemand anders hem dan koopt.
quote:Ehm, nee. ik vertrouw liever op http://www.metacritic.com/games/platforms/pc/republictherevolution/ of http://www.gamerankings.com/itemrankings/searchresult.asp?term=republic&itemid=378093 dan op jou.
Er is ook geen demo van (en die komt ook niet) en dit is een spel wat sommige mensen ERG leuk vinden en anderen totaal niet. Dit is niet iets wat je blindelings koopt afgaande op een review hoor, trust me..........
quote:kortzichtig hè, als ik er problemen mee heb als iemand andere mensen aanspoort om gamedevelopers te bestelen?
Mja aan je reactie in andere draadjes had ik ook allang gemerkt dat je zo kortzichtig als de ziekte bent dus ik snap eigenlijk niet waarom ik m'n aandacht verspil aan jou.
quote:dat ben ik niet want het prachtige dvd hoesje ligt naast me, had het spel alleen eerst geprobeerd. Dag hele argument van dhr. smots
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:36 schreef Smots het volgende:[..]
daar ga je al meteen de fout in
ik lees liever het commentaar van iemand die tenminste zo netjes is geweest om een spel gewoon te kopen in plaats van het te jatten.
[..]Ehm, nee. ik vertrouw liever op http://www.metacritic.com/games/platforms/pc/republictherevolution/ of http://www.gamerankings.com/itemrankings/searchresult.asp?term=republic&itemid=378093 dan op jou.
[..]kortzichtig hè, als ik er problemen mee heb als iemand andere mensen aanspoort om gamedevelopers te bestelen?
en dan nog: ik ben 10 keer liever kortzichtig dan gewoon een ordinaire dief
want dat ben je wel hè
Maar back ontopic, dit is niet de warez discussie maar het topic over republic.
Hoe ver is de rest hier inmiddels?
quote:wat voor systeem heb je precies?
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Lijkt me een keigaaf spel. Maar goed, ik kan het toch niet draaien.
quote:P800 met 512MB ram.
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:49 schreef Retuobak het volgende:[..]
wat voor systeem heb je precies?
had gehoord dat het al draaide op p800 met 256MB ram en geforce 3 met alles op laagste settings........
Maar met een enorme kut-videokaart. GTA 3 draait ook niet.
quote:nja koop voor een klein bedrag een Geforce 3 (of radeon 8500) en je kunt het spel dik spelen joh
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:51 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
P800 met 512MB ram.
Maar met een enorme kut-videokaart. GTA 3 draait ook niet.
quote:wie zei ook alweer: "Ik kopieer regelmatig games en oh zo vaak zijn ze de moeite niet waard (begint steeds meer regel te worden bij "grote" games zoals Unreal (tournament), quake, Sims (extreem voorbeeld )) Mja das lekker cheap te maken en daar cashen ze flink op. Nou mijn geld krijgen ze niet hoor."
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:39 schreef Retuobak het volgende:[..]
dat ben ik niet want het prachtige dvd hoesje ligt naast me, had het spel alleen eerst geprobeerd. Dag hele argument van dhr. smots
Ga jij maar fietsen joh, jij kopieert zeker nooit wat, jij bent heilig. Dat of je verdient bakken met geld.
Zowieso is dit het topic over republic..............
quote:Dat zeg ik: dus toch gewoon een dief
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:00 schreef Retuobak het volgende:
maar deze is wel de moeite waardIk heb een best grote collectie legale games, maar ik ga niet betalen voor een game waarvan iemand zegt dat ik hem maar eens moet proberen. Dan download ik het gewoon en gooi ik hem even later weg.........
quote:dat heb jij héél goed gezien. moeilijk te verkroppen hè?
Ga jij maar fietsen joh, jij kopieert zeker nooit wat,
quote:Heilig? Verre van!, en dat tweede valt ook wel mee.
jij bent heilig. Dat of je verdient bakken met geld.
quote:Ontopic
Zowieso is dit het topic over republic..............
quote:goed jij vind het een, ik het ander. Heb geen zin in deze discussie want geen van beide gaat de ander overtuigen van z'n ongelijk. Ik blijf gewoon games uitproberen en jij niet.
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:40 schreef Smots het volgende:[..]
Dat zeg ik: dus toch gewoon een dief
[..]dat heb jij héél goed gezien. moeilijk te verkroppen hè?
[..]Heilig? Verre van!, en dat tweede valt ook wel mee.
Ik heb gewoon erg leuk werk
[..]
Maarruh ontopic, dus.
Hebben jullie al iets beters voor jullie "force" characters dan het vernielen van eigendommen van andere facties? Ik wil nu toch wel een keertje die irritante church of novistrana een wat zwaarder slag toebrengen
En tja gewone mensen die het niet leuk vinden houden of gewoon niet van sim games of hebben gewoon niet het geduld er ff in te komen want de interface is ZEER functioneel en de gameplay exact hetzelfde. Topspel!
Je laat je mensen steeds akties uitvoeren en krijgt vervolgens aanhang in die gebieden. Dan komt er een tegenaanval van een andere partij en kun je weer opnieuw akties uitvoeren, en dat de hele tijd. Regelmatig krijg je dan nog de melding je mensen te upgraden en de mogelijkheid meer akties uit te voeren. Vervolgens moet je weer door de tijd vliegen om geld binnen te halen zodat je akties kunt uitvoeren om aanhang te krijgen.
Vicieuze cirkel dus Wanneer wordt het een beetje boeiend
quote:wanneer je bijzondere doelen, meer acties krijgt etc.
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:46 schreef Kapmes het volgende:
Tot nu toe vind ik 'm saaiJe laat je mensen steeds akties uitvoeren en krijgt vervolgens aanhang in die gebieden. Dan komt er een tegenaanval van een andere partij en kun je weer opnieuw akties uitvoeren, en dat de hele tijd. Regelmatig krijg je dan nog de melding je mensen te upgraden en de mogelijkheid meer akties uit te voeren. Vervolgens moet je weer door de tijd vliegen om geld binnen te halen zodat je akties kunt uitvoeren om aanhang te krijgen.
Vicieuze cirkel dus
Wanneer wordt het een beetje boeiend
quote:Nou, ik heb het spel zojuist gespeeld met een PIV 1500 mhz, 512 mb ram en een GeForce 2 mx400. Het spel draait voor geen meter. Bovendien vind ik dit spel tot nu toe gewoon te ingewikkeld. Het is vast wel te begrijpen als je er je best voor zou doen. Maar daar wringt het bij mij dus. Ik ben geen flightsimtype. Ik hou er niet van om eerst een uur naar de interface te moeten staren om er dan pas een beetje uit te komen. Het is nogal onduidelijk. Dit lijkt me niet echt wat voor mij.
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:49 schreef Retuobak het volgende:[..]
wat voor systeem heb je precies?
had gehoord dat het al draaide op p800 met 512 MB ram en geforce 3 met alles op laagste settings........
Het enige dat ik door heb is dat je met de pijltjes kan bewegen en in kan zoomen en met de camera kan ronddraaien
Maar ik ga het nog eens proberen, want gister had ik weinig tijd enzo
quote:ik zie niet in wat er zo moeilijk is aan de interface. Zeer simpel en functioneel imho.
Op zaterdag 30 augustus 2003 13:30 schreef Disorder het volgende:[..]
Nou, ik heb het spel zojuist gespeeld met een PIV 1500 mhz, 512 mb ram en een GeForce 2 mx400. Het spel draait voor geen meter. Bovendien vind ik dit spel tot nu toe gewoon te ingewikkeld. Het is vast wel te begrijpen als je er je best voor zou doen. Maar daar wringt het bij mij dus. Ik ben geen flightsimtype. Ik hou er niet van om eerst een uur naar de interface te moeten staren om er dan pas een beetje uit te komen. Het is nogal onduidelijk. Dit lijkt me niet echt wat voor mij.
Kom gewoon eens met specifieke vragen, met gewoon "hoe speel ik" kan ik natuurlijk weinig..........
quote:Zit er een tutorial bij?!
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:19 schreef Kapmes het volgende:
Het lijkt heel ingewikkeld, maar als je de tutorial ff doorkijkt en gewoon door de menu's heengaat is het een makkie
Waar zit die ergens dan, die tutorial?
dus ja je zult moeten lezen maar dan begrijp je het ook goed, of je zou natuurlijk in de handleiding kunnen kijken
quote:Is inderdaad geen tutorial die je gewend zal zijn van andere, maar helpt je zeker wel op weg
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:21 schreef infinium het volgende:[..]
Zit er een tutorial bij?!
![]()
Dat had ik nog geeneens gezien!
ik ga no eens een poging wagen dan, want de vorige had ik alweer opgegeven.Waar zit die ergens dan, die tutorial?
quote:ja daar zit ik nu ook...
Op dinsdag 2 september 2003 14:30 schreef Daan518 het volgende:
op een gegeven moment in de 1e stad moet je het resolve avn zon kerel van de kerk lager zien te maken. Hoe doe je dit? plz help mij...
snap ik ook geen ene zak van :?
quote:Dan moet je of 'discredit' of 'frame' op ze los laten. Er is vast wel een member in je fractie die dat kan... Zo niet, snel eentje zoeken, anders schiet het niet op.
Op vrijdag 5 september 2003 17:44 schreef Timmai het volgende:[..]
ja daar zit ik nu ook...
snap ik ook geen ene zak van
:?
Iemand een oplossing?
1 vraagje: weet iemand of je de tijd wat sneller kan zetten?
Eidos heeft er zelf niks over Iemand tips?
quote:Ik heb verdomme hetzelfde probleem, het enige wat ik dan ook dan doen is cancel, en dan wordt het hele spel weer verwijderd, heeft iemand asjeblieft een oplossing?
Op vrijdag 19 september 2003 13:52 schreef RichyRich het volgende:
Grrr....hij geeft een foutmelding op het einde van de installatieHij kan een ini file niet vinden (terwijl hij er toch echt staat).
Als ik dan de installatie afbreek kan ik wel het spel opstarten, de 10 vragen beantwoorden, maar als hij dan het spel gaat laden crasht ie terug naar WindowsIemand een oplossing?
Ze hebben eerder het 3d uitgewerkt (dat in principe gewoon kan weggelaten worden omdat het op zich een bordspel is). Eenmaal ik door had hoe het spel werkt was ik het beu ... dat is dan de laatste keer dat ik uitkeek naar een spel (vorige ontgoocheling was ut 2003 ).
Dat hele 3d gebeuren heeft helemaal niks met het spel te maken haast.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:15 schreef Rikoko het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godverdomme manwat een saai kut spel, ik had em ook gekocht, kon kiezen tussen jedi academy (die ik uiteindelijk wel heb gekocht, en iets van 2,5 jaar leuk vond) en dit spel.....
pffff enige wat je doet is beetje in menu's klikken, daarna krijg je als het ware een graphic filmpje te zien hoé het gebeurd.... Ik heb dit spel denk ik ongeveer één weekje gespeeld...
Waarom geen GOEDE schop?![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |