Je laat je mensen steeds akties uitvoeren en krijgt vervolgens aanhang in die gebieden. Dan komt er een tegenaanval van een andere partij en kun je weer opnieuw akties uitvoeren, en dat de hele tijd. Regelmatig krijg je dan nog de melding je mensen te upgraden en de mogelijkheid meer akties uit te voeren. Vervolgens moet je weer door de tijd vliegen om geld binnen te halen zodat je akties kunt uitvoeren om aanhang te krijgen.
Vicieuze cirkel dus
Wanneer wordt het een beetje boeiend
quote:wanneer je bijzondere doelen, meer acties krijgt etc.
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:46 schreef Kapmes het volgende:
Tot nu toe vind ik 'm saaiJe laat je mensen steeds akties uitvoeren en krijgt vervolgens aanhang in die gebieden. Dan komt er een tegenaanval van een andere partij en kun je weer opnieuw akties uitvoeren, en dat de hele tijd. Regelmatig krijg je dan nog de melding je mensen te upgraden en de mogelijkheid meer akties uit te voeren. Vervolgens moet je weer door de tijd vliegen om geld binnen te halen zodat je akties kunt uitvoeren om aanhang te krijgen.
Vicieuze cirkel dus
Wanneer wordt het een beetje boeiend
quote:Nou, ik heb het spel zojuist gespeeld met een PIV 1500 mhz, 512 mb ram en een GeForce 2 mx400. Het spel draait voor geen meter. Bovendien vind ik dit spel tot nu toe gewoon te ingewikkeld. Het is vast wel te begrijpen als je er je best voor zou doen. Maar daar wringt het bij mij dus. Ik ben geen flightsimtype. Ik hou er niet van om eerst een uur naar de interface te moeten staren om er dan pas een beetje uit te komen. Het is nogal onduidelijk. Dit lijkt me niet echt wat voor mij.
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:49 schreef Retuobak het volgende:[..]
wat voor systeem heb je precies?
had gehoord dat het al draaide op p800 met 512 MB ram en geforce 3 met alles op laagste settings........
Het enige dat ik door heb is dat je met de pijltjes kan bewegen en in kan zoomen en met de camera kan ronddraaien ![]()
Maar ik ga het nog eens proberen, want gister had ik weinig tijd enzo
quote:ik zie niet in wat er zo moeilijk is aan de interface. Zeer simpel en functioneel imho.
Op zaterdag 30 augustus 2003 13:30 schreef Disorder het volgende:[..]
Nou, ik heb het spel zojuist gespeeld met een PIV 1500 mhz, 512 mb ram en een GeForce 2 mx400. Het spel draait voor geen meter. Bovendien vind ik dit spel tot nu toe gewoon te ingewikkeld. Het is vast wel te begrijpen als je er je best voor zou doen. Maar daar wringt het bij mij dus. Ik ben geen flightsimtype. Ik hou er niet van om eerst een uur naar de interface te moeten staren om er dan pas een beetje uit te komen. Het is nogal onduidelijk. Dit lijkt me niet echt wat voor mij.
Kom gewoon eens met specifieke vragen, met gewoon "hoe speel ik" kan ik natuurlijk weinig..........
quote:Zit er een tutorial bij?!
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:19 schreef Kapmes het volgende:
Het lijkt heel ingewikkeld, maar als je de tutorial ff doorkijkt en gewoon door de menu's heengaat is het een makkie
Waar zit die ergens dan, die tutorial?
dus ja je zult moeten lezen maar dan begrijp je het ook goed, of je zou natuurlijk in de handleiding kunnen kijken
quote:Is inderdaad geen tutorial die je gewend zal zijn van andere, maar helpt je zeker wel op weg
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:21 schreef infinium het volgende:[..]
Zit er een tutorial bij?!
![]()
Dat had ik nog geeneens gezien!
ik ga no eens een poging wagen dan, want de vorige had ik alweer opgegeven.Waar zit die ergens dan, die tutorial?
quote:ja daar zit ik nu ook...
Op dinsdag 2 september 2003 14:30 schreef Daan518 het volgende:
op een gegeven moment in de 1e stad moet je het resolve avn zon kerel van de kerk lager zien te maken. Hoe doe je dit? plz help mij...
snap ik ook geen ene zak van
:?
quote:Dan moet je of 'discredit' of 'frame' op ze los laten. Er is vast wel een member in je fractie die dat kan... Zo niet, snel eentje zoeken, anders schiet het niet op.
Op vrijdag 5 september 2003 17:44 schreef Timmai het volgende:[..]
ja daar zit ik nu ook...
snap ik ook geen ene zak van
:?
Iemand een oplossing?
1 vraagje: weet iemand of je de tijd wat sneller kan zetten?
Eidos heeft er zelf niks over
Iemand tips?
quote:Ik heb verdomme hetzelfde probleem, het enige wat ik dan ook dan doen is cancel, en dan wordt het hele spel weer verwijderd, heeft iemand asjeblieft een oplossing?
Op vrijdag 19 september 2003 13:52 schreef RichyRich het volgende:
Grrr....hij geeft een foutmelding op het einde van de installatieHij kan een ini file niet vinden (terwijl hij er toch echt staat).
Als ik dan de installatie afbreek kan ik wel het spel opstarten, de 10 vragen beantwoorden, maar als hij dan het spel gaat laden crasht ie terug naar WindowsIemand een oplossing?
Ze hebben eerder het 3d uitgewerkt (dat in principe gewoon kan weggelaten worden omdat het op zich een bordspel is). Eenmaal ik door had hoe het spel werkt was ik het beu ... dat is dan de laatste keer dat ik uitkeek naar een spel (vorige ontgoocheling was ut 2003 ).
Dat hele 3d gebeuren heeft helemaal niks met het spel te maken haast.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:15 schreef Rikoko het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godverdomme manwat een saai kut spel, ik had em ook gekocht, kon kiezen tussen jedi academy (die ik uiteindelijk wel heb gekocht, en iets van 2,5 jaar leuk vond) en dit spel.....
pffff enige wat je doet is beetje in menu's klikken, daarna krijg je als het ware een graphic filmpje te zien hoé het gebeurd.... Ik heb dit spel denk ik ongeveer één weekje gespeeld...
Waarom geen GOEDE schop?![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |