abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12816550
Tot nu toe vind ik 'm saai

Je laat je mensen steeds akties uitvoeren en krijgt vervolgens aanhang in die gebieden. Dan komt er een tegenaanval van een andere partij en kun je weer opnieuw akties uitvoeren, en dat de hele tijd. Regelmatig krijg je dan nog de melding je mensen te upgraden en de mogelijkheid meer akties uit te voeren. Vervolgens moet je weer door de tijd vliegen om geld binnen te halen zodat je akties kunt uitvoeren om aanhang te krijgen.

Vicieuze cirkel dus Wanneer wordt het een beetje boeiend

pi_12818490
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:46 schreef Kapmes het volgende:
Tot nu toe vind ik 'm saai

Je laat je mensen steeds akties uitvoeren en krijgt vervolgens aanhang in die gebieden. Dan komt er een tegenaanval van een andere partij en kun je weer opnieuw akties uitvoeren, en dat de hele tijd. Regelmatig krijg je dan nog de melding je mensen te upgraden en de mogelijkheid meer akties uit te voeren. Vervolgens moet je weer door de tijd vliegen om geld binnen te halen zodat je akties kunt uitvoeren om aanhang te krijgen.

Vicieuze cirkel dus Wanneer wordt het een beetje boeiend

wanneer je bijzondere doelen, meer acties krijgt etc.
pi_12828347
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:49 schreef Retuobak het volgende:

[..]

wat voor systeem heb je precies?
had gehoord dat het al draaide op p800 met 512 MB ram en geforce 3 met alles op laagste settings........

Nou, ik heb het spel zojuist gespeeld met een PIV 1500 mhz, 512 mb ram en een GeForce 2 mx400. Het spel draait voor geen meter. Bovendien vind ik dit spel tot nu toe gewoon te ingewikkeld. Het is vast wel te begrijpen als je er je best voor zou doen. Maar daar wringt het bij mij dus. Ik ben geen flightsimtype. Ik hou er niet van om eerst een uur naar de interface te moeten staren om er dan pas een beetje uit te komen. Het is nogal onduidelijk. Dit lijkt me niet echt wat voor mij.
pi_12829329
Ik heb hem sinds gisteren en er ff een half uurtje naar gekeken, maar tot nu toe snap ik er werkelijk HE-LE-MAAL geen ruk van!

Het enige dat ik door heb is dat je met de pijltjes kan bewegen en in kan zoomen en met de camera kan ronddraaien

Maar ik ga het nog eens proberen, want gister had ik weinig tijd enzo

pi_12830532
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 13:30 schreef Disorder het volgende:

[..]

Nou, ik heb het spel zojuist gespeeld met een PIV 1500 mhz, 512 mb ram en een GeForce 2 mx400. Het spel draait voor geen meter. Bovendien vind ik dit spel tot nu toe gewoon te ingewikkeld. Het is vast wel te begrijpen als je er je best voor zou doen. Maar daar wringt het bij mij dus. Ik ben geen flightsimtype. Ik hou er niet van om eerst een uur naar de interface te moeten staren om er dan pas een beetje uit te komen. Het is nogal onduidelijk. Dit lijkt me niet echt wat voor mij.

ik zie niet in wat er zo moeilijk is aan de interface. Zeer simpel en functioneel imho.

Kom gewoon eens met specifieke vragen, met gewoon "hoe speel ik" kan ik natuurlijk weinig..........

pi_12833010
Het lijkt heel ingewikkeld, maar als je de tutorial ff doorkijkt en gewoon door de menu's heengaat is het een makkie
pi_12833040
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:19 schreef Kapmes het volgende:
Het lijkt heel ingewikkeld, maar als je de tutorial ff doorkijkt en gewoon door de menu's heengaat is het een makkie
Zit er een tutorial bij?!
Dat had ik nog geeneens gezien!
ik ga no eens een poging wagen dan, want de vorige had ik alweer opgegeven.

Waar zit die ergens dan, die tutorial?

pi_12833698
is in text hoor

dus ja je zult moeten lezen maar dan begrijp je het ook goed, of je zou natuurlijk in de handleiding kunnen kijken

pi_12834731
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 18:21 schreef infinium het volgende:

[..]

Zit er een tutorial bij?!
Dat had ik nog geeneens gezien!
ik ga no eens een poging wagen dan, want de vorige had ik alweer opgegeven.

Waar zit die ergens dan, die tutorial?

Is inderdaad geen tutorial die je gewend zal zijn van andere, maar helpt je zeker wel op weg
pi_12849368
Na een halfuurtje had ik het wel ongeveer door : Je hebt drie 'resources', (linksboven, rood,geel,blauw), die je gebruikt bij je acties. Je hebt een aantal man die acties kunnen ondernemen en je hebt een agenda waarin je acties kunt plannen. Dat is het ongeveer.
Uiteindelijk doel is de stad 'hebben', wat je doet door alle gebieden in de stad te beheersen -> oftewel, zorgen dat je enorm veel support overal hebt, terwijl je tegelijkertijd probeert niet op te vallen en je steeds informatie verzamelt aangezien je niet 'weet' wat er gebeurt tenzij je een vaak informatie verzamelt in een district.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
pi_12892762
op een gegeven moment in de 1e stad moet je het resolve avn zon kerel van de kerk lager zien te maken. Hoe doe je dit? plz help mij...
pi_12965327
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 14:30 schreef Daan518 het volgende:
op een gegeven moment in de 1e stad moet je het resolve avn zon kerel van de kerk lager zien te maken. Hoe doe je dit? plz help mij...
ja daar zit ik nu ook...

snap ik ook geen ene zak van :?

pi_12973607
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 17:44 schreef Timmai het volgende:

[..]

ja daar zit ik nu ook...

snap ik ook geen ene zak van :?

Dan moet je of 'discredit' of 'frame' op ze los laten. Er is vast wel een member in je fractie die dat kan... Zo niet, snel eentje zoeken, anders schiet het niet op.
pi_13058474
ik moet nu de persen van een of andere drukkerij in ... works vinden hoe doe ik dit?
pi_13287634
Grrr....hij geeft een foutmelding op het einde van de installatie Hij kan een ini file niet vinden (terwijl hij er toch echt staat).
Als ik dan de installatie afbreek kan ik wel het spel opstarten, de 10 vragen beantwoorden, maar als hij dan het spel gaat laden crasht ie terug naar Windows

Iemand een oplossing?

koekoek
pi_13457979
Ik vind het echt een heel cool spel!

1 vraagje: weet iemand of je de tijd wat sneller kan zetten?

koekoek
pi_13546662
Ik ben aan het twijfelen of ik het spel zou kopen maar zou het gaan met de volgende specs: AMD 1Ghz, 256 MB ram en een GeForce 2 32MB
pi_13887418
Bij mij vliegt hij er eigenlijk uit als ik de vragen henb beantwoord
Ik krijg heel even de stad te zien en daana hangt hij volledig.

Eidos heeft er zelf niks over Iemand tips?

Built for Speed
pi_13968928
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 13:52 schreef RichyRich het volgende:
Grrr....hij geeft een foutmelding op het einde van de installatie Hij kan een ini file niet vinden (terwijl hij er toch echt staat).
Als ik dan de installatie afbreek kan ik wel het spel opstarten, de 10 vragen beantwoorden, maar als hij dan het spel gaat laden crasht ie terug naar Windows

Iemand een oplossing?

Ik heb verdomme hetzelfde probleem, het enige wat ik dan ook dan doen is cancel, en dan wordt het hele spel weer verwijderd, heeft iemand asjeblieft een oplossing?
  maandag 20 oktober 2003 @ 00:58:06 #70
70869 _Leto_
Psychedelic Utopist
pi_13997709
ik heb erg lang uitgekeken naar dit spel en nu ik het heb ben ik ongelooflijk teleurgesteld. Ze maakten zo'n drukte over die indivuele AI van miljoen verschillende inwoners etc etc ... maar daar blijkt erg weinig van in huis gekomen te zijn.

Ze hebben eerder het 3d uitgewerkt (dat in principe gewoon kan weggelaten worden omdat het op zich een bordspel is). Eenmaal ik door had hoe het spel werkt was ik het beu ... dat is dan de laatste keer dat ik uitkeek naar een spel (vorige ontgoocheling was ut 2003 ).

dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:27:15 #71
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_31530254
ikke schop van 2 jaar.

Ik heb dit gedrocht voor 5 euro gekocht bij de Makro. Wat een kutspel.

Er schijnt trouwens een vervolg op te komen: Republic Dawn.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 22:15:08 #72
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_31545932

Godverdomme man wat een saai kut spel, ik had em ook gekocht, kon kiezen tussen jedi academy (die ik uiteindelijk wel heb gekocht, en iets van 2,5 jaar leuk vond) en dit spel.....

pffff enige wat je doet is beetje in menu's klikken, daarna krijg je als het ware een graphic filmpje te zien hoé het gebeurd.... Ik heb dit spel denk ik ongeveer één weekje gespeeld...

Waarom geen GOEDE schop?
>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:07:58 #73
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_31554239
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 22:15 schreef Rikoko het volgende:

Godverdomme man wat een saai kut spel, ik had em ook gekocht, kon kiezen tussen jedi academy (die ik uiteindelijk wel heb gekocht, en iets van 2,5 jaar leuk vond) en dit spel.....

pffff enige wat je doet is beetje in menu's klikken, daarna krijg je als het ware een graphic filmpje te zien hoé het gebeurd.... Ik heb dit spel denk ik ongeveer één weekje gespeeld...

Waarom geen GOEDE schop?
Dat hele 3d gebeuren heeft helemaal niks met het spel te maken haast.

Het is meer "creatief met cirkeldiagrammen".

Het idee van "met een groepje mensen een regering om ver werpen" vind ik wel leuk trouwens.

[ Bericht 4% gewijzigd door -DailaLama- op 19-10-2005 10:14:08 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')