Die hadden ergens te veel van een product.quote:
Eens. Ik had er inderdaad overheen gelezen dat het een gift was.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:17 schreef Crack_ het volgende:
Als ik mn huis laat afbranden doordat ik het vuur aan laat staan, is dat ook slordigheid maar ook gewoon kei hard mijn fout.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Ik had er inderdaad overheen gelezen dat het een gift was.
Dat die die reis maakt moet ie vooral zelf weten.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Ik had er inderdaad overheen gelezen dat het een gift was.
9/10 zou dit verhaal nogmaals lezen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik zit in een groepje met drie jongens, hihihihi leuk he. Toen zocht ik dat groepje vandaag door maar hard te roepen "IS HIER IEMAND UIT GROEPJE 19?!!?!?!" en toen reageerde niemand
. En toen mailtje sturen en toen zag ik ze lopen en toen zei ik 'Volgens mij zijn jullie mn jongens?!
![]()
![]()
"
HIAHOAHOA grappig he
Ik moest alleen lachen om de laatste zinquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik zit in een groepje met drie jongens, hihihihi leuk he. Toen zocht ik dat groepje vandaag door maar hard te roepen "IS HIER IEMAND UIT GROEPJE 19?!!?!?!" en toen reageerde niemand
. En toen mailtje sturen en toen zag ik ze lopen en toen zei ik 'Volgens mij zijn jullie mn jongens?!
![]()
![]()
"
HIAHOAHOA grappig he
Haha, ja ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest alleen lachen om de laatste zin
Klinken als goede jongensquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:25 schreef Crack_ het volgende:
En ik ben enige die master doet. En verder ben ik gewoon blij met ze omdat het vandaag ook zo ging 'ja, waar gaat het eigenlijk over?' 'oh oke, zullen we gewoon shit lezen en dan morgen even verdelen en ja?'
'Oke doeiiiiiiii'
Heheheheh.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:26 schreef Crack_ het volgende:
En er kwam een meisje naast me zitten en begon echt zo hard tegen me te lullen en hoe heet je en weet ik het. Was gewoon collegezaal!
Maar heb dat wel meer gehad met mn nieuwe haar, denk dat mensen denken dat ik lesbisch ben![]()
![]()
quote:
Ja al vrij snel.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:27 schreef Crack_ het volgende:
[..], dat is volgens mij bijna ieder kort kapsel als jonge vrouw?
Edit: kortkort he, dus lengte wat ik nu heb. Niet voorbij oren![]()
Gelijk harde neuqseksquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zaterdag eindelijk Lokje weer zien.
Is alweer even geleden.
Dutje op de bank eerderquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja al vrij snel.
Tuinbroek erbij
Ik heb een nieuwe EGR-klep in mijn auto, hij rijdt weer als nieeeeeeeeeeeeuwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |