Nee, niet opgegevenquote:
Ik heb dat artikel gewoon gelezen hoorquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:09 schreef Crack_ het volgende:
Dat hij het NU wel gaat opgeven, komt door deze aandacht he.
Volgende keer misschien eerst even inlezen Fokkie?![]()
Zo komt dat door je comments niet echt overquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb dat artikel gewoon gelezen hoor
Hoefte niet. Kreeg ie prolly gewoon aangeboden van meneer Lavooij.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:11 schreef Fok-it het volgende:
Snap verder sowieso niet echt het nut dat alles in gehuurde chartervluchten moet ipv gewone lijnvluchten
Dat moet niet, dit was een schenking. Dus ja, zou jij die afwijzen? Ik vast niet als ik de kans kreegquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:11 schreef Fok-it het volgende:
Snap verder sowieso niet echt het nut dat alles in gehuurde chartervluchten moet ipv gewone lijnvluchten
Kan ook gewoon slordig geweest zijn natuurlijkquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo komt dat door je comments niet echt over
Of dan heb je het niet zo goed begrepen, vooral je comment 'maar hij deed er nooit geheimzinnig over dus snap probleem niet' is echt heel erg raar commentaar als je het hebt gelezen
Zo ontzettend dom om dat te doen zo kort voor een referendum wat over dat land gaat.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat moet niet, dit was een schenking. Dus ja, zou jij die afwijzen? Ik vast niet als ik de kans kreeg![]()
Maar slim is het niet..
Wel heel toevallig als je echt alles van een paar tientjes opgeeft.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan ook gewoon slordig geweest zijn natuurlijk
?quote:
Het is vaker aan hem gevraagd, hij zou het doen. Heeft het niet gedaan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan ook gewoon slordig geweest zijn natuurlijk
En dan ook nog op zo'n gevoelig onderwerp, waar je wel van in kan denken dat het vraagtekens gaat oproepen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is vaker aan hem gevraagd, hij zou het doen. Heeft het niet gedaan.
Daarbij zit die man lang genoeg in de tweede kamer en doet het vaak genoeg goed dat dat zeer zeer zeer onwaarschijnlijk is. Sowieso, niet 'n weekje he.. een maand.
Hij heeft de schijn wel tegen zich ja, dat kan je niet ontkennenquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is vaker aan hem gevraagd, hij zou het doen. Heeft het niet gedaan.
Daarbij zit die man lang genoeg in de tweede kamer en doet het vaak genoeg goed dat dat zeer zeer zeer onwaarschijnlijk is. Sowieso, niet 'n weekje he.. een maand.
Apart cadeau wel, ja.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:14 schreef Insomnia_ het volgende:
En dat terwijl Pechtold wél elf hakbijlen van tuingereedschapfabrikant Fiskars liet registreren - een gift uit maart.
Lol, waarom zou je iemand elf hakbijlen cadeau geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |