Daar was het sletgehalte wel heel hoog hoor.quote:
Tempelier was toch dat bier-cafe boven de bras?quote:
Is dat nu niet PartyPalace NewYork?quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ging altijd naar Twins in Nieuw Amsterdam.
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tempelier was toch dat bier-cafe boven de bras?
Ik had een goeie vriend in Hardenberg wonen dus vooral Podium geweest, goeie tent welquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaBoogie Bar kwam ik echt nooit. Ben daar denk ik 2x geweest. Beide keren vroeg ik mij hard af wat ik daar deed.
Ja, dat heeft zich later verplaatst naar de Brasserie toen de BB dicht ging. Is nu weer sporadisch open volgens mij. Kom niet zo graag in dat gedeelte van emmenquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar was het sletgehalte wel heel hoog hoor.
Toppunt was trouwens Podium in Hardenberg
Waar woon je in Emmen dan?quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, dat heeft zich later verplaatst naar de Brasserie toen de BB dicht ging. Is nu weer sporadisch open volgens mij. Kom niet zo graag in de gedeelte van emmen
Nog 2/3 of mss 4 weken in emmermeer.quote:
Ik ben daar nog nooit geweestquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had een goeie vriend in Hardenberg wonen dus vooral Podium geweest, goeie tent wel
Al die verdiepingen enzo. Veel zalen
Ach, als je 14-15-16 bent dan stelt dat allemaal veel meer voor natuurlijkquote:
Zou me ook vreemd lijken hoor. Heb altijd een anoniem leventje geleid hierquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:20 schreef Fok-it het volgende:
Even fobo-check of ik je ken maar helaas. Geen info
Hoe oud ben je dan?quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Zou me ook vreemd lijken hoor. Heb altijd een anoniem leventje geleid hier
Trustenquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:27 schreef Divje het volgende:
Toffe (ex)-Emmenaren, ik zeg welterusten.
Dan zou het best kunnen hoorquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:27 schreef Divje het volgende:
Toffe (ex)-Emmenaren, ik zeg welterusten.
27 overigens
Hmm, KDC of ook wel Carmel College zat ik. Hing wel vaak rond bij Hondsrugquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou het best kunnen hoorAls je op Hondsrug hebt gezetenhelemaal
Trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |