SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Inmiddels verhuisd naar een nieuwe gebouw bij de Media Markt enz. Maar klopt die zat daar ook jaquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geloof dat dat hem is ja.
Action enzo zit daar ook toch?
Ja, daar ben ik weleens geweestquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Inmiddels verhuisd naar een nieuwe gebouw bij de Media Markt enz. Maar klopt die zat daar ook ja
Die schijnt kut te zijn hoorde ik gisteren. In ieder geval die bij de fietsenwinkel daar. Dat is volgens mij Annemiek.quote:
Oh kan wel. Geen idee.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:52 schreef Amarantha het volgende:
Niet alleen gisteren. Hoor dat regelmatig.
Hoorde het allemaal al van m`n broertjequote:Op woensdag 16 maart 2016 22:54 schreef Amarantha het volgende:
Fok-it schrikt zich dood als hij ooit nog een keer in Emmen is.
Nieuw station niet te vergetenquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:54 schreef Amarantha het volgende:
Enorm wereld restaurant, Media Markt.
Je gaat het echt niet herkennenquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoorde het allemaal al van m`n broertje
Ben je weleens naar Su Sardu geweest? Goeie Italiaan was datquote:
Poeh ooit een keer volgens mij maar is wel heel lang geledenquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je weleens naar Su Sardu geweest? Goeie Italiaan was dat
Ja I know, NK wielrennen was in EMmen paar jaar geleden, en ik zat dat te kijken, en met die brug vroeg ik me echt afquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je gaat het echt niet herkennenNaja een gedeelte van Emmen, vooral langs de hondsrugweg denk je dan wrs dat je in een andere dorp/stad bent.
Die loopbrug naar de dierentuin? Die is afgebroken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja I know, NK wielrennen was in EMmen paar jaar geleden, en ik zat dat te kijken, en met die brug vroeg ik me echt af
Waaar moet dit zijn dannn![]()
Gewoon in de stad lol
Nee bedoel wat anders dan inderdaadquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die loopbrug naar de dierentuin? Die is afgebroken.
[ afbeelding ]
Of bedoel je een andere?
Dat kon je ook geen station noemen neequote:
Ja klopt. En daar bovenop zit het plein voor een gedeelte.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee bedoel wat anders dan inderdaad![]()
Maar die weg langs het centrum loopt nu wel deels door een tunnel ofniet?
Bedoel je dat daar bij de meerdijk zekerquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee bedoel wat anders dan inderdaad![]()
Maar die weg langs het centrum loopt nu wel deels door een tunnel ofniet?
Van mij mag die hele wijk platquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kon je ook geen station noemen nee
Dat plein zie ik nu inderdaad pas voor het eerstquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja klopt. En daar bovenop zit het plein voor een gedeelte.
Al die mensen gingen toen janken. Ik heb toen brief ingestuurd naar de krant dat die mensen in Bargeres blij moesten zijn dat ze tenminste nog met de bus kunnen tot 00:00 en dat wij in Parc Sandur die luxe niet eens hebben.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kon je ook geen station noemen nee
Meestal zijn dat de mensen die er niet eens gebruik van makenquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Al die mensen gingen toen janken. Ik heb toen brief ingestuurd naar de krant dat die mensen in Bargeres blij moesten zijn dat ze tenminste nog met de bus kunnen tot 00:00 en dat wij in Parc Sandur die luxe niet eens hebben.
Ja he? Ik vind wel dat het Emmen (centrum) weer iets mooier maakt. Beetje hipper ofzo. Ben serieus wel enorm nieuwsgierig wat er straks allemaal gebeurd met het oude dierentuin terrein. Vanaf 1 juli is het terrein van gemeente Emmen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat plein zie ik nu inderdaad pas voor het eerst
Ziet er wel mooi uit
Je had daar ook zo`n speelveldje wat nogal berucht was tochquote:
quote:Emmen krijgt een stadspark met de savanne als middelpunt. Daaromheen komen verschillende fiets- en wandelroutes. In het park is ruimte voor cultuur en verschillende festiviteiten. Ook is er nog genoeg ruimte voor initiatieven vanuit de bevolking en ondernemers. En die werden vanavond massaal aangedragen door de 350 belangstellenden.
Waar dat plein nu staat stond vroeger altijd kermis toch?quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja he? Ik vind wel dat het Emmen (centrum) weer iets mooier maakt. Beetje hipper ofzo. Ben serieus wel enorm nieuwsgierig wat er straks allemaal gebeurd met het oude dierentuin terrein. Vanaf 1 juli is het terrein van gemeente Emmen.
Klopt, daar had je allemaal parkeerplaatsen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar dat plein nu staat stond vroeger altijd kermis toch?
Zulke veldjes heb je overal wel hierquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had daar ook zo`n speelveldje wat nogal berucht was tochmattie van mij woonde daar en vertelde altijd verhalen
Had een speciale naamquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Zulke veldjes heb je overal wel hier
Maar weet zo 123 niet welke je bedoelt
de Kuil jaquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:08 schreef Amarantha het volgende:
Jullie bedoelen denk ik de kuil in Bargeres.
De Bras heeft de disco-avonden op zaterdag afgeschaftquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had een speciale naamAchja, Emmen stelt in dat opzicht ook geen kut voor natuurlijk
![]()
Uitgaan vond ik wel lachen altijd. Goeie avonden in de Bras gehad
Joh ik ben er al 8 jaar weg. Dat weet ik niet meer hoorquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:10 schreef Divje het volgende:
[..]
De Bras heeft de disco-avonden op zaterdag afgeschaftgeen 16-jarige twerkende meisjes van 1.45 meer
Ik weet dit alleen omdat alle mensen van skatepark Emmen daar heen gingen toen ze de skatepark gingen slopen (die nu weer op centrumplein zit) en ze tijdelijk ergens anders gingen hangen.quote:
Op de tafels dansen buiten natuurlijkquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:11 schreef Divje het volgende:
Maar gewoon weer genieten aan de bar met je Leffe Trippel of Kasteeltje.
Waar ging je heen dan?quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:13 schreef Fok-it het volgende:
Ik zit me te bedenken, ik kan Ama best weleens tegen zijn gekomen vroeger met uitgaan
8-10 jaar geleden waren de vrijdagmiddagen altijd chill daarquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Joh ik ben er al 8 jaar weg. Dat weet ik niet meer hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |