SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
100 keer liever een pittige discussie dan deze zinloosheidquote:
Heb de hele dag thuis opgesloten gezeten. Was ziek thuis. Nu komt alle energie eruit.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
100 keer liever een pittige discussie dan deze zinloosheid
Ga je vrouw vervelen danquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb de hele dag thuis opgesloten gezeten. Was ziek thuis. Nu komt alle energie eruit.
Die is naar ladies night. Dochter slaapt ook. Ik ga helemaal los!!!quote:
Mijn kat slaapt s nachts tegen mij aan altijdquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:34 schreef Amarantha het volgende:
Niet dat katten daar iets omgeven want 's nachts zit ze toch wel op de tafels.
Oh daar krijg je toch altijd een goodiebag met vibrators erin en shit?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is naar ladies night. Dochter slaapt ook. Ik ga helemaal los!!!
Wil ik niet hebben, heb ik ook die vieze dode muizen naast me 's ochtends.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn kat slaapt s nachts tegen mij aan altijd
Daar is ze nog nooit mee thuisgekomen. Of ze had hem verstopt... nja goed, laat ook maar....quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh daar krijg je toch altijd een goodiebag met vibrators erin en shit?
Denk eerder dat je vrouw losgaat
Mijn kat kan en mag niet naar buiten. Geen last van dusmquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil ik niet hebben, heb ik ook die vieze dode muizen naast me 's ochtends.
Oh mijn kat moet wel naar buiten, komt ze ook vandaan. Die werd echt gek toen ze niet naar buiten mocht omdat ze gesteriliseerd moest worden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn kat kan en mag niet naar buiten. Geen last van dusm
Snap ik. Gelukkig heeft die van mij geen drang naar buiten toequote:Op woensdag 16 maart 2016 20:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh mijn kat moet wel naar buiten, komt ze ook vandaan. Die werd echt gek toen ze niet naar buiten mocht omdat ze gesteriliseerd moest worden.
Leuke naam voor een kat.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik maak Kuroi super ongelukkig als ik haar altijd binnen laat.
Thanks. Betekend zwart in het Japans. Want jawel.. mijn kat is zwart.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Thanks. Betekend zwart in het Japans. Want jawel.. mijn kat is zwart.
Waarom niet? Katten maak je er heel gelukkig mee als ze lekker buiten mogen rennen, achter de muizen en vogels aan, beetje in bomen klimmen, buurtkatten terroriseren enz.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zou ik zelf ook niet willen trouwens.
Ik heb best een groot huis. Is 1 groot speelparadijs voor de kat. Genoeg te doen. Kan lekker rennen en doen wat ie wilt. Krabpalen, speeltjes etc etc..quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom niet? Katten maak je er heel gelukkig mee als ze lekker buiten mogen rennen, achter de muizen en vogels aan, beetje in bomen klimmen, buurtkatten terroriseren enz.
Dit is mijn schatje:quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tof.
Die van mij is nu bijna 4.
lief!!! Mooi beestje.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is mijn schatje:
[ afbeelding ]
Kon wel een broertje van mijn katje zijnquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is mijn schatje:
[ afbeelding ]
Zusje*quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kon wel een broertje van mijn katje zijn
Jep, woon op kamers dus niet echt handig om er meer te hebben. Heb ook niet echt gekozen voor deze kat, mijn vriend wou haar opvangen omdat ze buiten liep (ondervoed, onder de ongedierte enz) als kitten. Maar inmiddels verzorg ik de kat en is het ook mijn kat ondanks dat we nog een relatie hebben en de kat op zijn naam staat. Als het ooit uit gaat en ik ooit ga verhuizen dan neem ik de kat mee, dat weet hij en vind die prima. Ik heb ook alle papieren om haar op naam te zetten.quote:
Nicequote:Op woensdag 16 maart 2016 20:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, woon op kamers dus niet echt handig om er meer te hebben. Heb ook niet echt gekozen voor deze kat, mijn vriend wou haar opvangen omdat ze buiten liep (ondervoed, onder de ongedierte enz) als kitten. Maar inmiddels verzorg ik de kat en is het ook mijn kat ondanks dat we nog een relatie hebben en de kat op zijn naam staat. Als het ooit uit gaat en ik ooit ga verhuizen dan neem ik de kat mee, dat weet hij en vind die prima. Ik heb ook alle papieren om haar op naam te zetten.
Tja hij beseft zelf ook dat hij niet kan zeggen: Het is mijn kat. Aangezien ik er voor zorg dat ze eten en drinken heeft en het ook allemaal betaal.quote:
Ik kijk wel eens dingen op npo.nlquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:54 schreef Fok-it het volgende:
Sinds ik alleen woon en geen tv meer heb voel ik echt totaal de behoefte niet meer om tv te kijken
Ik gebruik het alleen voor voetbal.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:54 schreef Fok-it het volgende:
Sinds ik alleen woon en geen tv meer heb voel ik echt totaal de behoefte niet meer om tv te kijken
Dat doe ik ook nog weleens ja. Vooral documentaires dan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens dingen op npo.nl
Nee, voetbal.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk je niet naar Mijn Leven in Puin Haags?
Ik kijk sowieso liever wanneer ik er zin in hebquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nog weleens ja. Vooral documentaires dan.
Maar echt hele avond zappen voor de tv. Nee hoor, hoeft echt niet meer voor mij
Heb Horizon Go app van Ziggo, staat ingelogd op het account van m`n pa. Die heeft gewoon Fox Sports en m`n Netflix staat ingelogd op m`n ma`s accountquote:
Baasquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb Horizon Go app van Ziggo, staat ingelogd op het account van m`n pa. Die heeft gewoon Fox Sports en m`n Netflix staat ingelogd op m`n ma`s accountweinig mis mee
Heeft de ceo van Netflix ook gezegd he, dat er over pakweg 10 jaar het tv kijken wat nu nog is helemaal weg is. Alles: van het nieuws tot aan sport tot films, reality shit. Alles wordt on demandquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso liever wanneer ik er zin in heb
Nee kijk nu Bayern - Juve.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Arsenal en Barcelona he? Mooie wedstrijden
Mag van mijquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft de ceo van Netflix ook gezegd he, dat er over pakweg 10 jaar het tv kijken wat nu nog is helemaal weg is. Alles: van het nieuws tot aan sport tot films, reality shit. Alles wordt on demand
Ja he. Ik zit vol verbazing naar al die spullen te kijken. Hij noemt het handel maar hij verkoopt niks.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Veel beter dan die andere wedstrijd die toch al beslist is.
Huh, wat?quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja he. Ik zit vol verbazing naar al die spullen te kijken. Hij noemt het handel maar hij verkoopt niks.
Ben er ook mee gestopt na 2 seizoenen. Opzich best sterke serie maar hij boeide me niet meerquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik was begonnen met HOC op netflix, gestopt na 5 afleveringen. Niet doorheen te komen. Pfff.
Dan heb je het nog lang volgehouden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben er ook mee gestopt na 2 seizoenen. Opzich best sterke serie maar hij boeide me niet meer
Hij wordt ook beter hoor na paar afleveringenquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heb je het nog lang volgehouden.
Ik kon het echt niet meer aanzien. Viel ook in slaap op gegeven moment. Dan is het tijd om te stoppenquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij wordt ook beter hoor na paar afleveringen
Oké, dat heb ik nog nooit gezien.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ik zit naar Mijn Leven in Puin te kijken en die man heeft zoveel spullen
Lekkere serie ja. Wel iets minder zonder Broadyquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben weer verdergegaan met Homeland. Fucking goede serie!
Klopt ja! Het mysterieuze rondom hem is er vanaf. Dat bracht wel iets geniaals aan die serie.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekkere serie ja. Wel iets minder zonder Broady
How I met your motherquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verder nog aanraders voor netflix?
Lostquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
How I met your motherzo leuk
En de oude series, Lost, Prison Break, Mad Men, als je ze nog niet gezien hebt
Breaking Bad natuurlijk. Dexter
Bates Motel!quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verder nog aanraders voor netflix?
Fok-it is ook fan. Net als Etsu, Pax enz.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zegt me niks, eens kijken.
Dan kan ik niet achterblijven natuurlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fok-it is ook fan. Net als Etsu, Pax enz.
En mensen in real life steek ik massaal aan met het Bates Motel virusquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan kan ik niet achterblijven natuurlijk.
Waar gaat het over?quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En mensen in real life steek ik massaal aan met het Bates Motel virus
Ken je de horrorfilm Psycho uit 1960? Dit is het verhaal voor die film. Spannende serie!quote:
Nee, zegt me zo 1-2-3 even niets.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ken je de horrorfilm Psycho uit 1960? Dit is het verhaal voor die film. Spannende serie!
Ah ja, beter wel.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:14 schreef Amarantha het volgende:
Maar wel opgenomen in het nu hoor, serie loopt nog.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, zegt me zo 1-2-3 even niets.
Zegt je dat niks? Ik heb de film nooit gezien hoor maar dit herken ik wel (en het verhaal van Psycho ken ik ook wel)quote:
Ja het zegt me wel iets. Maar ben geen fan van hele oude films.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zegt je dat niks? Ik heb de film nooit gezien hoor maar dit herken ik wel (en het verhaal van Psycho ken ik ook wel)
Is ook niet nodig voor deze serie.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja het zegt me wel iets. Maar ben geen fan van hele oude films.
Voor het eerst schaar je mij niet onder 'enz' en noem je mij als eerste op.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fok-it is ook fan. Net als Etsu, Pax enz.
Dat is waar.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is ook niet nodig voor deze serie.
En het is ook niet echt nodig om het verhaal van Psycho te kennen. Dingen spreken wel van zich in de serie.
Etsuquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor het eerst schaar je mij niet onder 'enz' en noem je mij als eerste op.
Loveyou Ama.
Dylanquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:19 schreef Amarantha het volgende:
Etsu zijn sexy UI komt ook uit Bates Motel.
Als tweede hoorquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor het eerst schaar je mij niet onder 'enz' en noem je mij als eerste op.
Loveyou Ama.
Ben je al bij het nieuwe seizoen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben je al bij het nieuwe seizoen?Nee, ik ben blijven steken in S03E09 ofzo, een na laatste afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zin in.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:20 schreef Etsu het volgende:
http://indiegificons.tumb(...)100-gif-icons-of-max
Die website
Snel verder kijken!quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik ben blijven steken in S03E09 ofzo, een na laatste afleveringGeen zin in.
We zijn nu bij S04E02. Serie heeft 10 afleveringen per seizoen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenen heeft die serie tot nu toe?
Dat valt wel mee. Beter dan 24 afleveringen wat vroeger vaak standaard was in 1 seizoen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We zijn nu bij S04E02. Serie heeft 10 afleveringen per seizoen.
Ziek zijn is toch de perfecte excuus om no-life series te kijken?quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben ziek.En heb tentamens volgende week (waarvan ik nog moet beginnen aan 1 vak
).
Ja, maar ik moet wel wat doen voor het hertentamen di en tentamen wo, anders wordt het niks.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ziek zijn is toch de perfecte excuus om no-life series te kijken?
Ah zo. Ja dat is wel belangrijkquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet wel wat doen voor het hertentamen di en tentamen wo, anders wordt het niks.
Wat is dat nu weer? Klinkt onwijs sletterig.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo even ordinaire televisie kijken.
Geordie Shore![]()
Engelse versie van Jersey Shore. Als je niet weet wat dat is moet je maar even Googlenquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer? Klinkt onwijs sletterig.
Ik heb het al gelezen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Engelse versie van Jersey Shore. Als je niet weet wat dat is moet je maar even Googlen
quote:
Ik snap wel dat jij geen tv hebt met al die ''kwaliteit'' programma's tegenwoordig.quote:
Walgelijk programma jaquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij geen tv hebt met al die ''kwaliteit'' programma's tegenwoordig.
Eh?quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:35 schreef badschaap het volgende:
Doet me denken. Moet weer eens even een goed maatpak aan laten meten
Niet mee eens.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:36 schreef badschaap het volgende:
[..]
Een echte man kan niet zonder goed pak.
Dan kan jij nog even zonder hoorquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:36 schreef badschaap het volgende:
[..]
Een echte man kan niet zonder goed pak.
Nintendoquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:40 schreef Amarantha het volgende:
Mijn Nintendo DSi weer voor de dag gehaaldZonde dat ik hem nog amper gebruik, was wel vies duur verjaardagskadootje
Was echt verbaasd toen ik hem 3 jaar terug kreeg voor mijn verjaardagquote:
Achja. Lekker toch.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was echt verbaasd toen ik hem 3 jaar terug kreeg voor mijn verjaardagAangezien ik normaal een paar tientjes krijg van mijn moeder.
Jep, was mijn moeder ook wel enorm dankbaar dat ze dit wou kopen toenquote:
Begrijp ik.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, was mijn moeder ook wel enorm dankbaar dat ze dit wou kopen toen
Ik kan hem ook niet wegdoen, alleen als hij ooit kapot gaat. Zou mij echt lullig voelen als ik hem nu verkoop.quote:
Dan moet je het maar niet doen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan hem ook niet wegdoen, alleen als hij ooit kapot gaat. Zou mij echt lullig voelen als ik hem nu verkoop.
Je zal je nog verbazen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:47 schreef Amarantha het volgende:
En krijg er sowieso vies weinig geld voor dus is de moeite niet eens waard sowieso.
Als ik zie wat mensen er voor krijgen.. Volgens mij is mijn DSi 2dehands nog geen 40 euro waard. Nieuw is hij nog wel 140 euro zag ik net. Grappig want toen ik hem kreeg was hij iets van 170 of 180 euro. Niet heel veel goedkoper geworden in paar jaar tijd.quote:
Klopt. Achja ik verkocht hem toen met veel gadgets erbij, spellen ook enzo.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik zie wat mensen er voor krijgen.. Volgens mij is mijn DSi 2dehands nog geen 40 euro waard. Nieuw is hij nog wel 140 euro zag ik net. Grappig want toen ik hem kreeg was hij iets van 170 of 180 euro. Niet heel veel goedkoper geworden in paar jaar tijd.
Ik heb er niks bij lol. Ik download al mijn spelletjesquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt. Achja ik verkocht hem toen met veel gadgets erbij, spellen ook enzo.
Dat kan ook inderdaad.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er niks bij lol. Ik download al mijn spelletjes
Anti rook pleisters?quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil inmiddels toch even klagen over mijn pleisters. Ik vind het zonde om ze weg te gooien maar ze laten gewoon vrijwel meteen weer los als ik ze om doe.
Ik gebruik ze nooit.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:55 schreef Amarantha het volgende:
AH huismerk, voor de mensen die namen willen. Nooit kopen!
Maar je bent gemiddeld een heel pakje nodig als je 2 dagen lang pleister om je vinger wil.quote:
Pff ik moet wel. Ik heb in de winter de vreemde tik dat ik velletjes van mijn duimen bijtquote:
Gadverquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff ik moet wel. Ik heb in de winter de vreemde tik dat ik velletjes van mijn duimen bijt![]()
Ik ken ze. Je hebt er zalfjes voor héquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:56 schreef Amarantha het volgende:
In de zomer doe ik dat niet maar als het koud is wel.
Oh nee hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over kloofjes hebt rondom je nagels?
Ok, stop maar gewoon.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:58 schreef Amarantha het volgende:
Begint met 1 velletje wat los zit, trek/bijt ik eraf. Zit er nog 1 los, die gaat er ook af. En uiteindelijk mis ik dan stukjes vel.
Nou ik heb hierboven maar vies gezet omdat jij dat zei maar zo horror is het allemaal niet hoorquote:
Het klinkt gewoon nastyquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ik heb hierboven maar vies gezet omdat jij dat zei maar zo horror is het allemaal niet hoorDraag nu ook pleisters om erger te voorkomen niet omdat het er horror uit ziet hoor
Het was weer gezelligquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:01 schreef Amarantha het volgende:
Zo nu ga ik maar eens Geordie Shore kijken na een gesprek over Nintendo DSi en pleisters.
Duurt maar 40 minuten hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was weer gezellig
Fijne avond nog!
Hopelijk komende maanden niet meer heenquote:
Want?quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk komende maanden niet meer heen
Ik heb hier nooit last vanquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil inmiddels toch even klagen over mijn pleisters. Ik vind het zonde om ze weg te gooien maar ze laten gewoon vrijwel meteen weer los als ik ze om doe.
Ben nu laatste wekene goed bezig met trainen en voeding. Dus zo lang mogelijk volhoudenquote:
Hoi JC, zijn wij weer vriendjes?quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb hier nooit last van
Denk omdat ik nooit pleisters gebruik
Bikkel!quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben nu laatste wekene goed bezig met trainen en voeding. Dus zo lang mogelijk volhouden
Geen ideequote:Op woensdag 16 maart 2016 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi JC, zijn wij weer vriendjes?
Oh dat verre van. Junkfood is te lekkerquote:
Mwoah..quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat verre van. Junkfood is te lekker
Helaas
Maar ja, alles went. Hopelijk ben ik over lange tijd net als Inso, die een zak chips koopt en na 1 handje er al klaar mee isquote:
Dat is wel extreem.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ja, alles went. Hopelijk ben ik over lange tijd net als Inso, die een zak chips koopt en na 1 handje er al klaar mee is
Zou ik ook willenquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ja, alles went. Hopelijk ben ik over lange tijd net als Inso, die een zak chips koopt en na 1 handje er al klaar mee is
kan je het alsnog hatenquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat verre van. Junkfood is te lekker
Helaas
Dat zou ik ook wel fijn vinden (voor mijzelf, maar als jij het ook wil dan hoop ik ook voor jou dat het je gaat lukken!).quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo, 40 minuten gaan snel...quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel fijn vinden (voor mijzelf, maar als jij het ook wil dan hoop ik ook voor jou dat het je gaat lukken!).
Ik ben best wel druk en dus heel erg afgeleidquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo, 40 minuten gaan snel...
Gezellig dat je weer terug bent danquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben best wel druk en dus heel erg afgeleid
Is niet belangrijk hoorquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel fijn vinden (voor mijzelf, maar als jij het ook wil dan hoop ik ook voor jou dat het je gaat lukken!).
Was het zo'n drama ja?quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is niet belangrijk hoorEerst maar eens goed fit worden qua uiterlijk, en systematisch mijn voedingspatroon verbeteren.
Oh nee hoor.quote:
Eens.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee hoor.
Maar wel belangrijk toch
Fruit inderdaad, minder vlees, meer vis. Geen chips, snoep, wel goede noten. Geen chocola, behalve puur, dat is wel weer gezond gelukkigquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sinds mijn dochtertje er is eet ik ook wel veel beter, met name fruit.
papzak.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is niet belangrijk hoorEerst maar eens goed fit worden qua uiterlijk, en systematisch mijn voedingspatroon verbeteren.
Ga je nou persoonlijk worden omdat je verder doodgezwegen wordt hier? Jeetje. Pijnlijk hoorquote:
Cola is voor mij ook een verslavingquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fruit inderdaad, minder vlees, meer vis. Geen chips, snoep, wel goede noten. Geen chocola, behalve puur, dat is wel weer gezond gelukkig. Alleen beetje aan de smaak wennen
Sowieso geen koolzuur meer, maar daar was ik al tijdje mee gestopt. Alleen als ik uit eten ga cola light
Begint wel beetje te komen
nee gewoon omdat t een feit is. Ga eens bewegen dikkertjequote:Op woensdag 16 maart 2016 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je nou persoonlijk worden omdat je verder doodgezwegen wordt hier? Jeetje. Pijnlijk hoor
quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:18 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee gewoon omdat t een feit is. Ga eens bewegen dikkertje
Ben jij oost-indisch blind? Ik zeg net dat ik 3x perweek in de gym zitquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:19 schreef badschaap het volgende:
je kan wel diëten, als je niet voldoende beweging krijgt heeft t nog steeds vrij weinig zin
Oké man.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:19 schreef badschaap het volgende:
je kan wel diëten, als je niet voldoende beweging krijgt heeft t nog steeds vrij weinig zin
Het lijkt nu wel alsof jij er erg druk om maakt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:19 schreef badschaap het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij oost-indisch blind? Ik zeg net dat ik 3x perweek in de gym zit
3x kan ook met gemak 4x worden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij oost-indisch blind? Ik zeg net dat ik 3x perweek in de gym zit
Ja en 4x ook met gemak 5xquote:
Nee joh, is toch zielig. Heeft hij ook zijn portie aandacht weer gehadquote:
Dat is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh, is toch zielig. Heeft hij ook zijn portie aandacht weer gehad
Zeg je dat ook tegen je vader?quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh, is toch zielig. Heeft hij ook zijn portie aandacht weer gehad
waarom ga je niet op mijn inhoudelijke reactie in?quote:
40 minuten?quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:24 schreef Amarantha het volgende:
Dit is een goed moment om maar wel even "tv" te gaan kijken.
Nee, badschaap komt hier al jaren.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Badschaap is zeker een kloon van Calcio? Die wilt wraak, ik zweer het je.
met 5x per week hebben je spieren nog steeds rust. Aparte spiergroepen trainen heet dat.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en 4x ook met gemak 5x
Je punt?
Spieren hebben ook rust nodig
Verder: Al had ik geen reet uitgevoerd, als ik minder kcal binnen krijg dan verbrand val ik nog af dus je beweringen slaan kant noch wal
Niet dat we anders van je gewend zijn
Dat heb ik, godzijdank, even gemistquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, badschaap komt hier al jaren.
Vraag me niet waarom
Gevalletje Odol.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:26 schreef JanCees het volgende:
Ik drink veel savonds tegenwoordig zodat ik niet vreet
Nadeel is dat ik elke nacht moet pissen
ik ga 1x per week lolquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:27 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso voor iemand die nog niet heel lang op de sportschool zit is 3x per week toch netjes? Ik ken niemand die vrijwel meteen 5x per week heen gaat hoor.
Ik hoorde laatst dat dus bullshit is.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:27 schreef badschaap het volgende:
na pak m beet 22.00 is het eigenlijk niet slim om nog te gaan eten. Dan verteer je t minder snel
Klopt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:26 schreef badschaap het volgende:
[..]
Het gaat trouwens niet alleen over je Kcal als je gezond en voedzaam wilt eten.
Tja ik vind alleen met 3x dat je gains te traag komen wat weer demotiverend kan werken. Sws ga ik niet meer naar de gym, vind sporten veel leuker, en je hebt geen competitielement in de gymquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:27 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso voor iemand die nog niet heel lang op de sportschool zit is 3x per week toch netjes? Ik ken niemand die vrijwel meteen 5x per week heen gaat hoor.
Fabeltje inderdaadquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat dus bullshit is.
Oh ja dat laatste herken ik wel. Na 22:00 gaat het meeste naar binnen bij mijquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fabeltje inderdaad
Wat wel zo is is dat mensen snachts sneller naar ongezonde shit zullen grijpen dan naar gezond eten
Wat heeft het met snachts pissen te makenquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ontzettend
Dikke
Ochtend
Lul
Hou eens op.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat heeft het met snachts pissen te maken
Hij is een avond zonder vrouw thuis, loopt gelijk uit de handquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat heeft het met snachts pissen te maken
Moet wel zeggen dat ik mij stierlijk verveel ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is een avond zonder vrouw thuis, loopt gelijk uit de hand
Slaap lekkerquote:
Je weet zeker dat je geen drankje op hebt?quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik mij stierlijk verveel ja.
Ik heb daar totaal geen last van. Als je een burger heb als ik net wakker ben flikker ik die ook gewoon naar binnen hoorquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:34 schreef Amarantha het volgende:
En nog steeds krijg ik te vroeg op de dag dat soort dingen niet weg.
Ik heb één keer een breakfast burger gehad. Maar die kreeg ik alleen weg omdat ik een dikke joint daarvoor had gerookt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:35 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik heb daar totaal geen last van. Als je een burger heb als ik net wakker ben flikker ik die ook gewoon naar binnen hoor
Dat is stoer en van deze generatie.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel grappig trouwens.. want ik zie vaak middelbare scholieren die met zakken chips rondlopen om 1 uur 's middags. Maar ik heb dat gewoon nooit gedaanIk eet alleen chips als ik een serie ofzo kijk. Nooit zo goed begrepen waarom mensen dat zo vroeg eten in de schoolgangen.
Neequote:Op woensdag 16 maart 2016 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je geen drankje op hebt?
Echt bizar ja. Al die gastjes van 11-12 die uitgestorven hele menus in de Mac weg werken om 4 uur smiddags na school. Terwijl ze 2 uur later waarschijnlijk eten krijgen van hun oudersquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel grappig trouwens.. want ik zie vaak middelbare scholieren die met zakken chips rondlopen om 1 uur 's middags. Maar ik heb dat gewoon nooit gedaanIk eet alleen chips als ik een serie ofzo kijk. Nooit zo goed begrepen waarom mensen dat zo vroeg eten in de schoolgangen.
En om 12 uur 's middags waarschijnlijk ook nog een volledige zak chips hebben leeg gegeten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt bizar ja. Al die gastjes van 11-12 die uitgestorven hele menus in de Mac weg werken om 4 uur smiddags na school. Terwijl ze 2 uur later waarschijnlijk eten krijgen van hun ouders
Frikandellenbroodjes, godverdomme. als je je bedenkt hoeveel je daar wel niet van op hebt in je hele levenquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is stoer en van deze generatie.
Vroegah hadden we frikandelbroodjes met energiedrank
Kroketbroodjes zijn lekkerderquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Frikandellenbroodjes, godverdomme. als je je bedenkt hoeveel je daar wel niet van op hebt in je hele leven
Nooit op. Paar maanden geleden pas voor het eerst kaasbroodje opquote:
Ja, ik heb ook op die school gezetenquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:39 schreef Amarantha het volgende:
Fok-it weet wel waar dit is.
1 van mijn vorige scholen in Angelslo zat paal naast het winkelcentrum. Als het bij ons middagpauze was hadden hun standaard allemaal bakken vol met warme snackbroodjes staanZodat onze school en omliggende scholen dat allemaal gingen kopen in de pauze.
Ja. Ubbekingekamp. Ofzo. Althans zo zeg je het. Even te lui om te zoekenquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook op die school gezeten
Drenthe College toch?
In dat binnenwinkelcentrum zat echt een fucking lekkere snackbar.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Ubbekingekamp. Ofzo. Althans zo zeg je het. Even te lui om te zoeken
Anytime heet die. Die man is helaas overleden kort geleden. Was de buurman van mijn moeder. Maar gelukkig bestaat de snackbar nog wel.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In dat binnenwinkelcentrum zat echt een fucking lekkere snackbar.
Kan je de broek meteen weer teruggevenquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ze is thuis.
Anytime ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Anytime heet die. Die man is helaas overleden kort geleden. Was de buurman van mijn moeder. Maar gelukkig bestaat de snackbar nog wel.
De naam alleen alquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:42 schreef Amarantha het volgende:
De eurosnack zit daar ook. Dat is echt een pauper snackbar.
Uuuuuuuh.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anytime ja.
Grappig wel
DIe bij de trein was ook echt goddelijk, waar die gameconsole stond
lolquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je de broek meteen weer teruggeven
Zitten er 2 naast elkaar he.quote:
Ja maar jij bedoeld deze. De andere is Charlies. Die ziet er ook luxer uit. Die ik bedoel kun je via 2 kanten in lopen, ook via de binnenkant van dat mini winkelcentrum.quote:
Ja klopt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar jij bedoeld deze. De andere is Charlies. Die ziet er ook luxer uit. Die ik bedoel kun je via 2 kanten in lopen, ook via de binnenkant van dat mini winkelcentrum.
Nog steeds hoor. Ken je de Berehap? Daar ga ik altijd heen. (Want dichtbij hehe)quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt.
Zaten er echt heel veel trouwens in Emmen
Is dat op de weg van het centrum naar waar vroeger de Ah zat?quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog steeds hoor. Ken je de Berehap? Daar ga ik altijd heen. (Want dichtbij hehe)
Adiossquote:
Poeh ik weet niet waar vroeger de AH zat. Maar het is wel in een straat die leid naar het centrum ja. Wilhelminastraat.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat op de weg van het centrum naar waar vroeger de Ah zat?
Ja geloof dat dat hem is ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh ik weet niet waar vroeger de AH zat. Maar het is wel in een straat die leid naar het centrum ja. Wilhelminastraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |