Patty Brard en Gérard Joling vonden het een goed idee.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja maar deze wedstrijd was gelijk. Die ging nog ergens over en gewoon een topaffiche. Dat zijn toch redenen genoeg. Wie hebben besloten barca uit te zenden? Bridget Maasland en Saupala ofzo?
Hebben Duitsers altijd graag gedaanquote:
Heutejournal > Hart van Nederlandquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:00 schreef KingRoland het volgende:
Heutejournal was wel genot
Toch jongens?
Deze serie heeft altijd voorrang.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek eerst een andere serie af.
sowquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hebben Duitsers altijd graag gedaan
Ik op maandagochtendquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik rond naar boven af. Ik was zondag 6 klaar.
Geer en Patty zijn de masterminds ja. Kan niet anders.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Patty Brard en Gérard Joling vonden het een goed idee.
Kom net thuis, zet die campingzender aan voor de verlenging van Bayernquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nu pas? We kijken hier alweer ruim twee uur naar das ZDF
Met Dybala stond het 2-5quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:58 schreef KingRoland het volgende:
Met Arjen was dit een appeltje eitje.
Dat maakte deze matige pot wel goed, ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:00 schreef KingRoland het volgende:
Heutejournal was wel genot
Toch jongens?
Kasper van Kooten kan DerksenGod helemaal niet na doen. Alleen Gijp kan die aardig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |