Op het moment dat ik begon te kijken was er opeens geen kut meer aan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo'n leuke wedstrijd, ligt dat aan mij?
Leuk al die mensen die denken dat we nu wat nieuws lezen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:57 schreef Brammess het volgende:
WAAROM ZENDEN JULLIE DE WEDSTRIJD VAN BAYERN MÜNCHEN – JUVENTUS NIET LIVE UIT?
Laatst bijgewerkt: Mar 15, 2016 03:31PM CET
Welke wedstrijd we gaan uitzenden, heeft bij ons ook geleid tot een discussie waarvan we pas achteraf kunnen zeggen wie er gelijk had. Barcelona is de populairste buitenlandse club in Nederland en we hebben ook de heenwedstrijd uitgezonden, waardoor veel mensen benieuwd zullen zijn naar de return. Daarom denken we nog meer kijkers een plezier te doen met Barcelona – Arsenal en daarna volgt Bayern München – Juventus snel als ruime samenvatting.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Matig voetbal idd. Maar gaat om de spanning en de haat op SBS seksquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo'n leuke wedstrijd, ligt dat aan mij?
Bedankt Hansquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:57 schreef Brammess het volgende:
Welke wedstrijd we gaan uitzenden, heeft bij ons ook geleid tot een discussie waarvan we pas achteraf kunnen zeggen wie er gelijk had. Barcelona is de populairste buitenlandse club in Nederland en we hebben ook de heenwedstrijd uitgezonden, waardoor veel mensen benieuwd zullen zijn naar de return. Daarom denken we nog meer kijkers een plezier te doen met Barcelona – Arsenal en daarna volgt Bayern München – Juventus snel als ruime samenvatting.
Nee maar het staat nu 2-2 toch?quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:58 schreef opperkleurder het volgende:
Als Bayern met 3-0 had gewonnen had je er niemand over gehoord.
Met Arjen was dit een appeltje eitje.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:58 schreef opperkleurder het volgende:
Dat is wel redelijk imbeciel.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:57 schreef Brammess het volgende:
Het is gewoon een idiote keuze vooraf om een al 100% besliste wedstrijd tussen 2 teams waar een verschil tussen zit waar je eng van wordt uit te zenden ipv een wedstrijd die nog helemaal open ligt tussen 2 gelijkwaardige teamsquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:58 schreef opperkleurder het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:58 schreef opperkleurder het volgende:
Dat had je allang af moeten hebben.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Opzich mogen ze wel scoren, want dan kan ik zo nog House of Cards kijken.
Ja maar deze wedstrijd was gelijk. Die ging nog ergens over en gewoon een topaffiche. Dat zijn toch redenen genoeg. Wie hebben besloten barca uit te zenden? Bridget Maasland en Saupala ofzo?quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:58 schreef opperkleurder het volgende:
Ja, dan zat Juve al in het vliegtuig terug.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Met Arjen was dit een appeltje eitje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |