Ja, voor het eerst sinds jaren dat ik weer een leuke CL wedstrijd zie.quote:
Omdat juve zuigt?quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:44 schreef bianconeri het volgende:
Waarom moet Juventus 10 kansen hebben voor 2 goals en Bayern 3 voor 2?
Zucht.... Logisch dat je dan de deksel op de neus krijgt.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:45 schreef Mani89 het volgende:
Gezien dit topic toch zo snel gaat en niemand dit leest kan ik mooi opbiechten dat ik het laatste album van Justin Bieber al een paar dagen op repeat heb staan. Echt heerlijk.
Ja, ze verdienen het gewoon niet om te winnen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:44 schreef bianconeri het volgende:
Gebrek aan kwaliteit voorin dus bij Juve. Jullie moeten het zoals al jaren vooral hebben van de verdediging en het middenveld.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:44 schreef bianconeri het volgende:
Hah, gayquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:45 schreef Mani89 het volgende:
Gezien dit topic toch zo snel gaat en niemand dit leest kan ik mooi opbiechten dat ik het laatste album van Justin Bieber al een paar dagen op repeat heb staan. Echt heerlijk.
Dat zag ik nou net en ik vind het niet leukquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:45 schreef Mani89 het volgende:
Terwijl je je benen scheert zeker. man man manquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:45 schreef Mani89 het volgende:
Ze zijn echt babyglad nu. Je zou het eens moeten voelen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:46 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Terwijl je je benen scheert zeker. man man man
Dybala blessure en Morata hopeloos uit vorm.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:45 schreef Kopsterk het volgende:
Gebrek aan kwaliteit voorin dus bij Juve. Jullie moeten het zoals al jaren vooral hebben van de verdediging en het middenveld.
Vind dat spul maar niksquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:46 schreef Pascalus het volgende:
Ik krijg spontaan weer zin in speculaas
Morata is geen échte top.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dybala blessure en Morata hopeloos uit vorm.
Kwaliteit is er wel maar nu even niet.
En Morata is nu ook gewisseld.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dybala blessure en Morata hopeloos uit vorm.
Kwaliteit is er wel maar nu even niet.
Toen het 0-2 stond was die behoorlijk prettigerquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind die Duitse commentator wel een beetje nationalistisch.
We hebben net 5x gezegd dat het een dijbeenblessure is. komt net naar buiten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:47 schreef PicoMMP het volgende:
Jullie zeiden dat Robben niet mee deed vanwege een verkoudheid, maar lees net op teletekst dat hij een dijbeenblessure heeft.
Ja, wat is het nou!?
Dat tweedequote:Op woensdag 16 maart 2016 22:47 schreef PicoMMP het volgende:
Jullie zeiden dat Robben niet mee deed vanwege een verkoudheid, maar lees net op teletekst dat hij een dijbeenblessure heeft.
Ja, wat is het nou!?
We zijn voorgelogen. Dit klinkt nu debiel maar het is gewoon wel zo.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:47 schreef PicoMMP het volgende:
Ja, wat is het nou!?
Hij moest niezen en scheurde zijn gehele dijbeen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:47 schreef PicoMMP het volgende:
Ja, wat is het nou!?
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:47 schreef PicoMMP het volgende:
Ja, wat is het nou!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |