schuimpjes hebben er ook gegeten, zie ik op de foto's. we hadden ook moeten gaanquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]krijg ook zin om Ivan welkom thuis te gaan zeggen
en dreier?quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:49 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat was met die multiculti markt doen, echt een stress dag, veel alcohol, waterpijp en een wijf dat zich de hele tijd aanbied. mannen![]()
[ afbeelding ]
zag deze ook nog net, dat mormel heeft ze allemaal gehaddie kop
![]()
18 juni 2014 zat ze zo naar achteren te graaien richting Ivan's kruis...quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:49 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat was met die multiculti markt doen, echt een stress dag, veel alcohol, waterpijp en een wijf dat zich de hele tijd aanbied. mannen![]()
[ afbeelding ]
zag deze ook nog net, dat mormel heeft ze allemaal gehaddie kop
![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:50 schreef rowan634 het volgende:
[..]
schuimpjes hebben er ook gegeten, zie ik op de foto's. we hadden ook moeten gaan![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
18 juni 2014 zat ze zo naar achteren te graaien richting Ivan's kruis...
[ afbeelding ]
Ja hé....ik vind jou en Ivan wel een leuk setjequote:Op woensdag 16 maart 2016 21:50 schreef rowan634 het volgende:
[..]
schuimpjes hebben er ook gegeten, zie ik op de foto's. we hadden ook moeten gaan![]()
![]()
Te erg die vrouwquote:
verdommequote:Op woensdag 16 maart 2016 21:53 schreef Enah het volgende:
[..]![]()
Ze hebben gewoon iedereen gevraagd die er was.
Gemist kans Rowan.![]()
nee dan hielp ik mij zelf welquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:48 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik ook niet, als ik man zou zijn... al was ze de laatste vrouw op aarde , dan nog niet
dat dusquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:56 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
nee dan hielp ik mij zelf wel
ze heeft nu wel een nieuw gebit volgens mij, het is niet meer zon zwart gatquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
18 juni 2014 zat ze zo naar achteren te graaien richting Ivan's kruis...
[ afbeelding ]
jaquote:
Ja toen kon ze onderhand vacuum zuigen leek welquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:57 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ze heeft nu wel een nieuw gebit volgens mij, het is niet meer zon zwart gat
jammer dat die filmpjes weg zijnquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja toen kon ze onderhand vacuum zuigen leek wel![]()
heb even terug zitten zoeken op fok, enige wat ik ervan kan vinden is deze afbeelding
[ afbeelding ]
Ja ik weet het nog en steeds haar hand tegen houdenquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:01 schreef rowan634 het volgende:
[..]
jammer dat die filmpjes weg zijnhij zei nog de hele tijd ''niet doen, niet doen'' en deed toen net of ie weg werd geroepen
ik heb de filmpjes weer gevonden,ik weet niet of dat op film staat, welk feestje was dat preciesquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:01 schreef rowan634 het volgende:
[..]
jammer dat die filmpjes weg zijnhij zei nog de hele tijd ''niet doen, niet doen'' en deed toen net of ie weg werd geroepen
Nicole is en blijft een toppertje.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:16 schreef rowan634 het volgende:
Piswaaif moet uitgerekend vandaag ook ff laten weten dat ze een geweldige topdag gehad heeftdoet ze het expres, vraag ik me dan af
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:10 schreef ikmoetdrieten het volgende:
oh geweldig dankjewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TEAM TAFEL
was met voetbal......quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:06 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik heb de filmpjes weer gevonden,ik weet niet of dat op film staat, welk feestje was dat precies
quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:10 schreef ikmoetdrieten het volgende:
zie der liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |