quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rienk woont sinds gister bij Ivan en zijn familie.
Sneu.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 06:34 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ah je had hem al gezienquote:Op vrijdag 18 maart 2016 06:34 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 dames met een hele grote mond en meer niet. Stefanie die eeuwig zal teren op haar Utopia avontuurquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:13 schreef Enah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shanna druk aan het reageren op alle schuimpjes.
Bericht is weg als reactie bij nicole.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:03 schreef Enah het volgende:
Ivan gespot in de tattoo shop bij Nicole.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat een mooi stukje.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 06:34 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soppers, schuimpjes. Weet het niet precies, lees het wel vaker,quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:57 schreef Cue_ het volgende:
Voor deze leek, wie/wat/wanneer is een schuimpje?
dacht dat het een andere benaming voor mongolen was.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:02 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Soppers, schuimpjes. Weet het niet precies, lees het wel vaker,
Gaat denk over bezoekers/vrouwen/meisjes die fan zijn van: Benjamin, Rob, Ivan, Cemal, Bas, Cees, Wim, Bjorn, Gabrielle etc.
-Soppers/Schuimpje: Vrouwelijke fan die speciaal voor een van de mannen/vrouwen uit Utopia komt? En dan kunnen gaan soppen, schuimen?
-Fan, groupie, verliefd op een soapspeler uit de reality Utopia, daar zelfs wel mee de bosjes, de heg, of achter het kakhuis willen?
Was het ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:21 schreef lonneberga het volgende:
[..]
dacht dat het een andere benaming voor mongolen was.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:57 schreef Cue_ het volgende:
Voor deze leek, wie/wat/wanneer is een schuimpje?
Jeetje, niet eerder geweten.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:21 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Oh echt dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:21 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Er werden altijd dingen gezegd als: Welke mongool gaat er nou naar die markt, wie zijn die mongolen die daar een evenement bezoeken.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Er werden altijd dingen gezegd als: Welke mongool gaat er nou naar die markt, wie zijn die mongolen die daar een evenement bezoeken.
Dat lag niet zo lekker, toen werd het schuimpje, en dat werd weer synoniem voor gekke, dikke, kort-pittige fans en bezoekers.
wat grappig ditquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:55 schreef Enah het volgende:
Kom ik per toeval deze site tegen.
http://www.fotoleovogelzang.nl
Bij zoeken Utopia intikken. Staan heel veel foto's vanaf het hek. Oa Jimmy zoenend met Lot en Andrea.![]()
![]()
Heel veel Utopianen zwaaiend naar de camera.
Aangevuld met "Ratje!" of "Ouwe sjoemelaar!"quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:49 schreef Enah het volgende:
[..]
Ik woon ook in Rotterdam.
Denk dat ik ook wel zou roepen.![]()
leuk! Ook foto's van Chris hard aan het werkquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:55 schreef Enah het volgende:
Kom ik per toeval deze site tegen.
http://www.fotoleovogelzang.nl
Bij zoeken Utopia intikken. Staan heel veel foto's vanaf het hek. Oa Jimmy zoenend met Lot en Andrea.![]()
![]()
Heel veel Utopianen zwaaiend naar de camera.
eujjjjjjjquote:
Klopt, ben benieuwd hoelang zij het nog volhoud zoveel te plaatsen en te reagerenquote:
waarschijnlijk heeft ze verder niet veel te doenquote:Op maandag 21 maart 2016 17:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Klopt, ben benieuwd hoelang zij het nog volhoud zoveel te plaatsen en te reageren
Dat dusquote:Op maandag 21 maart 2016 17:48 schreef rowan634 het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft ze verder niet veel te doen
quote:Op maandag 21 maart 2016 17:50 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat dusmaar ik vind Ivan wel erg stil.....
Ja ik hoopte ook op meer nieuws van zijn kant ook omdat hij veel achter de pc zat...quote:Op maandag 21 maart 2016 17:52 schreef rowan634 het volgende:
[..]![]()
was ie maar een spammer zoals stiff
hij zal nog wel een boel moeten verwerken en aardenquote:Op maandag 21 maart 2016 17:53 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja ik hoopte ook op meer nieuws van zijn kant ook omdat hij veel achter de pc zat...
quote:Op maandag 21 maart 2016 17:55 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hij zal nog wel een boel moeten verwerken en aardenzn zus heeft op fb geschreven dat ivan de fb zal gaan overnemen. dus we wachten
![]()
Ik denk ook dat hij nu pas echt beseft waar hij in zat (grote drama soap) in plaats van de ideale samenleving die hij dacht op te bouwen. Hij geloofde er echt in. Zal wel rauw op zijn dak vallen.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:50 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat dusmaar ik vind Ivan wel erg stil.....
Bedankt Rowan en ik ben het eens wat betreft de telefoon. In de de deuropening van de Turkse winkel, op de trap richting de uitgang van de trein, met de fiets voor het stoplicht, overal staan ze met hun telefoon.quote:
je moet je bedenken dat je bijna 2 jaar geleefd hebt met 1 telefoon die amper gebruikt is. Als je dan buiten komt waar 9 van de 10 mensen op straat naar een schermpje staart, is dat best ff een cultuurshockquote:Op maandag 21 maart 2016 23:17 schreef Cue_ het volgende:
Wat een gedoe om t "klote" (kon ie t niet even netter verwoorden..) internet. Hij zit zelf op Facebook en volgens mij zelf ook vaak genoeg achter de laptop, dus tja...
Heel gezellig daar op die fb paginaquote:Op maandag 21 maart 2016 23:13 schreef rowan634 het volgende:
The King heeft ons gehoord![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Heel gezellig daar op die fb pagina
[ afbeelding ]
Daar heb je misschien ook wel een puntquote:Op maandag 21 maart 2016 23:44 schreef rowan634 het volgende:
[..]
je moet je bedenken dat je bijna 2 jaar geleefd hebt met 1 telefoon die amper gebruikt is. Als je dan buiten komt waar 9 van de 10 mensen op straat naar een schermpje staart, is dat best ff een cultuurshock
Ivanquote:Op maandag 21 maart 2016 23:13 schreef rowan634 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
en toch, en toch heeft zse eigenlijk een pracht koppie met haar waar ze alle kanten mee opkan.quote:
Awwquote:Op maandag 21 maart 2016 23:13 schreef rowan634 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
die schuimpjes zijn gek ja, met zn honderden vertellen hoe leuk ze het wel niet vindenquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:30 schreef Dotteke het volgende:
en dan deze foto er onder
Ik moet wel lachen om die reacties, eerst allemaal dat het goed is dat ze Ivan gedumpt heeft en hij niet deugd. En nu zijn ze allemaal blij voor hun
[ afbeelding ]
Ja, en ze waarschuwde Nicole en vonden het top dat ze die gek aan de kant had gezet.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:37 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die schuimpjes zijn gek ja, met zn honderden vertellen hoe leuk ze het wel niet vinden
Erg hè?quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:30 schreef Dotteke het volgende:
en dan deze foto er onder
Ik moet wel lachen om die reacties, eerst allemaal dat het goed is dat ze Ivan gedumpt heeft en hij niet deugd. En nu zijn ze allemaal blij voor hun
[ afbeelding ]
quote:
Allemaal vage berichten op fb, eerst de ene pagina, dan toch de andere, dingen werken niet, naam wordt nog veranderd, waarom maken ze niet gewoon een youtube kanaal aan?quote:
snap het ook nietquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Allemaal vage berichten op fb, eerst de ene pagina, dan toch de andere, dingen werken niet, naam wordt nog veranderd, waarom maken ze niet gewoon een youtube kanaal aan?
quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:01 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
![]()
wat leuk!
heurluk keihard genieten van elkaar
zonder dat gehijg van de Febo en die camera's overal
![]()
Van hem kan ik het mij wel voorstellen, Hij zal in geen miljoen jaar meer zo'n toppertje vinden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:58 schreef rowan634 het volgende:
![]()
![]()
maar was wel te verwachten, ik voorspelde het vorige week al, nadat hij in de tattooshop gespot was. of het stand houdt??
vraag me af wat de families ervan vinden
quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:25 schreef Inca het volgende:
Nicole's Newspage
5 minuten ·
BREAKING NEWS!!!!
Na heel veel speculaties, zouden ze wel of niet bij elkaar zijn? zouden ze elkaar al gezien hebben? enz enz,
vinden wij dat wij jullie in zekere zin wel een beetje een verklaring schuldig zijn.
Jullie hebben ons trouw gevolgd en we hebben nog steeds veel steun aan jullie!
Nou hier komt het dan, nadat Ivan uit Utopia is thuis gekomen hebben wij elkaar ontmoet om eens te praten met elkaar!
En wat blijkt?!
We zijn nog hartstikke gek op elkaar en we gaan gewoon weer lekker daten!
Eigenlijk kun je het dus zo stellen dat we weer samen zijn.
Wij wilde jullie dit nieuws niet onthouden, en aangezien het toch wel een keer zal uitlekken, vonden wij het wel leuk om dit zelf te vertellen!
Veel liefs Nicole en Ivan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |