Nee, vast niet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben niet in staat om te lopen trollen op het moment
hij is ziek/verkouden. Dat is al 10x gezegd.quote:
Dat is geen probleemquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die moffen komen nog langszij.
quote:
Wel apart dat zowel de NOS als SBS hierin falen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hij is ziek/verkouden. Dat is al 10x gezegd.
Trouwens heeft SBS6 mijn statement bevestigd dat ze complete idioten zijndeze wedstrijd is wel echt knotsgek.
Dat zeker.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is geen probleem
Ik hoop gewoon een leuke wedstrijd te zien en die zie ik
Ik zie die helft niet uren lang op een koude veld trainen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik las gisteren nog dat meer dan de helft van de zielgemelde werknemers niet echt ziek is.
Arbo-artsje eropaf.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik las gisteren nog dat meer dan de helft van de zielgemelde werknemers niet echt ziek is.
Arbo-artsje eropaf.
zekerquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is geen probleem
Ik hoop gewoon een leuke wedstrijd te zien en die zie ik
Sorry hoor. Ben er netquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hij is ziek/verkouden. Dat is al 10x gezegd.
Ik zie de laatste tijd veel homo-erotische berichten in de topics in VBLquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Roland en ik zitten nu keihard te huilen in elkaars armen.
Hij wordt wel beter.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Roland en ik zitten nu keihard te huilen in elkaars armen.
Een koude veldquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zie die helft niet uren lang op een koude veld trainen.
Ja. Kan er niets aan doen. Komt door die Amstel reclame.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie de laatste tijd veel homo-erotische berichten in de topics in VBL
Da's wel te hopen ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij wordt wel beter.
Hoop ik.
Johannes, Davy en Ties hopen dit ook.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja. Kan er niets aan doen. Komt door die Amstel reclame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |