SPOILER: buren-rantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awww zo leuk!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:32 schreef Selvaria het volgende:
Succes met je praatje Saskia.Fijn dat je man in de gelegenheid is mee te gaan zeg!
Het lijkt erop dat N. gericht mama zegt.Als ik sta te koken komt ze mamamama aangekropen en trekt ze zich aan mijn broek op. De hele dag zegt ze alleen mama als ze zich richting mij beweegt.
![]()
Verder kan ze nu in kartonnen boekjes bladeren en wijst ze met me mee als ik bepaalde dieren aanwijs. Ze zwaait ook sinds een paar dagen, zo schattig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is de vierde prematuur?quote:Op donderdag 17 maart 2016 06:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Woehoe vandaag worden gewoon vijf fokbaby's dreumes! Waarvan vier prematuurtjes, bizarre dag was dat een jaar geleden. Maar ze hebben het ruimschoots ingehaald!
Gefeliciteerd allemaal!
![]()
L van Kentekenplaat, en zijn vriendin heeft hier ook meegepost, zij was in mei uitgerekendquote:Op donderdag 17 maart 2016 06:34 schreef Mariposas het volgende:
Gefeliciteerd jarige J, N, L en Q!jullie 1e verjaardag!
[..]
Wie is de vierde prematuur?
Gefeliciteerd L van Kentekenplaat en zijn vriendin die hier ook heeft meegepostquote:Op donderdag 17 maart 2016 06:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
L van Kentekenplaat, en zijn vriendin heeft hier ook meegepost, zij was in mei uitgerekend
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 06:41 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd L van Kentekenplaat en zijn vriendin die hier ook heeft meegepost!
Waarom moest je lachenquote:Op donderdag 17 maart 2016 06:48 schreef Krisvc het volgende:
Gefeliciteerd L. En N. En Q. En Sjakie! Ik word een beetje emotioneel van al jullie berichtjes.
[..]
Ik moest lachen.
precies al dit!quote:Op donderdag 17 maart 2016 06:48 schreef Krisvc het volgende:
Gefeliciteerd L. En N. En Q. En Sjakie! Ik word een beetje emotioneel van al jullie berichtjes.
[..]
Ik moest lachen.
Ik denk dat ik geen buikspieren meer had. Dat ze tijdens de zwangerschap gewoon opgelost waren. Dus ik begrijp Mr. Razz wel. Jullie doen maar flauwquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:44 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Iets te enthousiast geweestof zijn je buikspieren het niet meer gewend
Leuk trouwens een nieuwe baan!
gehehe. En dees natuurlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2016 06:41 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd L van Kentekenplaat en zijn vriendin die hier ook heeft meegepost!
Dankjewel, wat lief.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:58 schreef FlyingFish het volgende:
LuDann, het is zo jammer dat het onmogelijk is om je te helpen, dus dan maar een virtueel hart onder de riem. Ik vind het knap hoe je ondanks alles wat je over je heen krijgt nog de fut hebt voor je studie en het gaande houden van borstvoeding. Niet iedereen zou dat je nadoen, zelfs zonder koorts en ziektes, en daar mag je trots op zijn! En een weekendje rust is geen slecht idee denk ik. Even alleen wat tijd voor elkaar en leuke dingen doen!
Achgossie, het arme kleintje. Ik zou ook niet meer willen werken dan nee.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:10 schreef Krisvc het volgende:
Mijn guppie is net door pappa van de opvang opgehaald omdat ze koorts had. Arm ding, zit compleet vol met snot. Dus nu wil ik niet meer werken maar naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
Oh het is echt omdat hij zo klein is, wat een lastig probleem zeg.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
LuDann, hij is nog zo ielig dat ik de gordels helemaal niet goed krijg. Dat wil zeggen, ik kan het niet goed controleren want hij zit in zo'n slaapzak met gaten voor de gordels maar daar verzuipt hij ook nog in
We hebben zelf een MC Cabriofix en daarin lag hij echt met zn kin op zn borst, dus nu een Stokke Besafe Izi van vrienden te leen en dat is al beter.
Ja dit is inclusief verkleinersquote:Op donderdag 17 maart 2016 14:22 schreef Estrys het volgende:
Heb je geen verkleiner in de MC, LB? Of is ie gewoon zo ieniemini?
quote:Wat een droppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe reageerde je dochter bij t wegbrengen?
[ Bericht 3% gewijzigd door LadyBlack op 17-03-2016 15:58:50 ]
Ze zei tegen het andere kindje: 'O dat is MIJN mama. Ik moet naar huis.'quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dit is inclusief verkleiners
[..]
Wat een droppie
Hoe reageerde je dochter bij t wegbrengen?
Je kan wel veel met zo'n filter op je telefoon tegenwoordig, zelfs kleding en speelgoed aanpassenquote:Op donderdag 17 maart 2016 19:59 schreef -Spring het volgende:
Juist goed geregeld, Estrys! Zat jij niet met een zieke baby thuis.![]()
Ik doe ook niks bij zulke koorts, hoor. Althans, niet de eerste twee, drie dagen. Beterschap wel!
Och ludann. Beterschap, meis. Het is nu wel mooi geweest.
Ik heb een retrobaby
[ link | afbeelding ]
Voor T dan he, niet voor mezelf...quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:19 schreef Jagärtrut het volgende:
wat een leuk pakje, spring. Dat zou ik ook wel willen hebben..
quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Voor T dan he, niet voor mezelf...
wij gaan nu naar 74, dus ik denk het niet. Lief!quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:24 schreef -Spring het volgende:
[..]![]()
Het is een maatje 74. Ik wil m wel voor je bewaren als dat zin heeft.
Jammer!quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wij gaan nu naar 74, dus ik denk het niet. Lief!
Lukt wel, maar niet geweldig. Blijft inderdaad een brij hangen achter ventiel. Ik geef pap nu in een gewone Etos fles met de Dr. Browns speen. Ik vraag me sowieso af waarom we die Dr. Brown fles nog gebruiken, krampjestijd zijn we nu wel voorbij.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:37 schreef Malteser het volgende:
Twix krijgt naast zijn flessen melk ook wat groente en fruit en als hij zijn fles weigert, maak ik er soms pap van met wat rijstebloem wat we dan met een lepel geven.
Stel dat ik een keer een papfles wil aanbieden, hoe gaat dat in een smalle halsfles van Dr. Browns? Wordt dat dan niet te dik voor het ventiel? Iemand toevallig ervaring mee?
Wij hebben nooit rijstebloem gedaan, maar speltgranen (AH biologisch). Dat lukte inderdaad niet in de Dr. Browns. We gebruiken daarvoor de Difrax-fles met Dr. Browns-speen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:37 schreef Malteser het volgende:
Twix krijgt naast zijn flessen melk ook wat groente en fruit en als hij zijn fles weigert, maak ik er soms pap van met wat rijstebloem wat we dan met een lepel geven.
Stel dat ik een keer een papfles wil aanbieden, hoe gaat dat in een smalle halsfles van Dr. Browns? Wordt dat dan niet te dik voor het ventiel? Iemand toevallig ervaring mee?
Ik vond het wel lekkerquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:24 schreef Mineola het volgende:
Wij hebben m ook allebei nog van vroeger, blijft leuk speelgoed! Hij hangt hier ook aan de box.
Hoe vond jij het wennen Estrys? Middagdutje gedaan en je teennagels gelakt?
Niet nee? Is wel praktisch toch?quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:57 schreef Mariposas het volgende:
Post aangepast, ik gebruik dus de Dr Brown speen op Etos fles, niet dr browns fles op Etos fles.
Ik ook, en nu weer 1 voor ¤2,50 via MP. En wat Spring zegt: kledingbeurzen, maar oop bij de Kringloopwinkel, etc, liggen ze regelmatig.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:05 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat activitycenter had ik vroeger ook.
Ik snapte jequote:Op donderdag 17 maart 2016 20:57 schreef Mariposas het volgende:
Post aangepast, ik gebruik dus de Dr Brown speen op Etos fles, niet dr browns fles op Etos fles.
Ja, daar twijfel ik dus een beetje over. Aan de ene kant heeft ze 'alleen maar' koorts, dus constant pcm geven vind ik ook weer zo wat. Aan de andere kant liever een keer een extra pcm dan dat d'r temperatuur constant zo hard op en neer gaat.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:16 schreef Mariposas het volgende:
Daarom wordt toch geadviseerd om paracetamolspiegel op te bouwen, twist?
SPOILER: Nog wat 'ik heb zulke leuke collega's - rant'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik scrollde even terug en zag dat het verschil in temperatuur 1,4 graden is. In dat geval zou ik haar denk ik ook niet wakker maken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:39 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ja, daar twijfel ik dus een beetje over. Aan de ene kant heeft ze 'alleen maar' koorts, dus constant pcm geven vind ik ook weer zo wat. Aan de andere kant liever een keer een extra pcm dan dat d'r temperatuur constant zo hard op en neer gaat.
Maar dan komt het er dus op neer dat we d'r straks uit d'r bedje moeten vissen om weer een pcm te geven (als er 6u voorbij is), terwijl ze dan misschien juist net lekker slaapt en dat voelt ook weer zo tegenstrijdig
+1quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:50 schreef Sicilia het volgende:
Maar als haar koorts straks toch stijgt als de pcm is uitgewerkt, maar ze slaapt lekker verder, dan heeft ze blijkbaar weinig last van de koorts en is het toch ook niet zo heel erg, die koorts? Ik zou haar lekker laten slapen en er van uit gaan dat ze wel wakker wordt als ze last heeft van de koorts en dan kan je altijd nog een nieuwe pcm geven.
Wel fijn dat ze zich weer wat beter lijkt te voelenhopelijk is ze snel weer opgeknapt!
+1quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:50 schreef Sicilia het volgende:
Maar als haar koorts straks toch stijgt als de pcm is uitgewerkt, maar ze slaapt lekker verder, dan heeft ze blijkbaar weinig last van de koorts en is het toch ook niet zo heel erg, die koorts? Ik zou haar lekker laten slapen en er van uit gaan dat ze wel wakker wordt als ze last heeft van de koorts en dan kan je altijd nog een nieuwe pcm geven.
Wel fijn dat ze zich weer wat beter lijkt te voelenhopelijk is ze snel weer opgeknapt!
Pap in fles maak je ook met minder pap aan. De rijstebloemfles die O 's avonds krijgt (tot de zak op is) drinkt hij gewoon uit zijn fles met calma-speen en die opening is echt minuscuul. 's ochtends krijgt hij dikkere Bambix in een difrax papfles. Die fles heeft hij wel even aan moeten wennen want daar verslikte hij zich in, maar ging de derde keer ook goed, ook omdat we toen de pap dik genoeg maakten.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:37 schreef Malteser het volgende:
Ons buurmeisje scheelt 2 maanden met J, dus herkenbaar. Maar als ik beter luister, hoor ik wel dat het een ander huiltje is.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:06 schreef LuDann het volgende:
Hier verderop in de straat woont nog een baby. Meerdere zelfs.Maar eentje huilt er best vaak en ik spring regelmatig op omdat ik denk dat het Wolk is die boven ligt. Maar dat kan helemaal niet.
Wij gebruiken speen 3. Die gaat al snel genoeg voor Sjaak met de pap. Maar goed, dus wel speltgranen dus wellicht is dat dunner ofzo?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:32 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ik snapte je. Heb je dan speen 4?
We hebben hier een 'iedere cc telt' insteek. Als Twix een dag geen goede inname heeft, maak ik wel eens pap van de melk die hij laat staan als hij zijn fles niet leeg drinkt. Vaak pikt hij dat wel en lepelt dan zo toch nog wat pap (melk dus) naar binnen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:11 schreef LuDann het volgende:
Waarom geven jullie eigenlijk pap, ben ik benieuwd. Ik doe dat niet maar ik heb me niet verdiept in of dat zou moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |