Ik kan die gast niet uitstaan. Bedoel, ik erken zijn kennis en vaardigheden echt wel, ik erger me gewoon blauw aan zijn hoofd en stem.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:57 schreef YazooW het volgende:
Ik gok dat Twannetje Trump gaat bashen. Verder zal hij het nalaten om kritisch te kijken naar Hillary.
Als zij lachtquote:
Fire in de holquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:05 schreef 2dope het volgende:
Ik wil haar ook wel bespuiten met mijn klashnekov
nee mang is ecktquote:
Dat sowiesoquote:
Hij is wel goed in anderen overschreeuwen met iq-loos gebral ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:09 schreef YazooW het volgende:
Trump sloopt Hillary in een 1 op 1 debat. Ik kan niet wachten tot het zo ver is.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik kan die gast niet uitstaan. Bedoel, ik erken zijn kennis en vaardigheden echt wel, ik erger me gewoon blauw aan zijn hoofd en stem.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:09 schreef YazooW het volgende:
Trump sloopt Hillary in een 1 op 1 debat. Ik kan niet wachten tot het zo ver is.
En Hillary is een leugenaar. 2 idioten tegenover elkaar die strijden voor misschien wel de belangrijkste functie op deze planeet. Lekker man.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hij is wel goed in anderen overschreeuwen met iq-loos gebral ja.
Mooi feestje jaquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:11 schreef YazooW het volgende:
[..]
En Hillary is een leugenaar. 2 idioten tegenover elkaar die strijden voor misschien wel de belangrijkste functie op deze planeet. Lekker man.
Amerikaanse verkiezingen kunnen me eigenlijk geen reet schelenquote:
Wij hopen allebei op Arjen, toch?quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Amerikaanse verkiezingen kunnen me eigenlijk geen reet schelen
Wat mij wel kan schelen zijn de opstellingen die zo bekend gemaakt worden voor vanavond
Natuurlijk, al is de kans kleinquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wij hopen allebei op Arjen, toch?
Dat ja. Trieste bende.quote:
Wie nietquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:20 schreef YazooW het volgende:
Vroeger had ik zo'n Thunderbirds speelgoed eiland.
Fucking baas.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:21 schreef superniger het volgende:
OPGEZWOLLE
VERRE OOSTEN
RICO
STICKS
FAKKELBRIGADE
COLUCCI
GENOT
quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:21 schreef superniger het volgende:
OPGEZWOLLE
VERRE OOSTEN
RICO
STICKS
FAKKELBRIGADE
COLUCCI
DUVELDUVEL
JAWAT
BLAXTAR
BUITENWESTEN
KUBUS
GENOT
Beatmakers krijgen (bijna) nooit de aandacht of waardering, terwijl zij het belangrijkste werk doen. Rappers zijn uitwisselbaar.quote:
Tast toe proef die woofahhhquote:
Delic kreeg echt wel de aandacht. Die had zelfs instrumentals op Opgezwolle albums staan (dus zonder Rico en Sticks).quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Beatmakers krijgen (bijna) nooit de aandacht of waardering, terwijl zij het belangrijkste werk doen. Rappers zijn uitwisselbaar.
Nu is die generatie van Ronnie Flex, Lil Kleine enzo er.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:30 schreef Vatta het volgende:
Is er daarna ooit betere nederhop uitgekomen? Nee
Haha nee net als Rolling Stones. Rollende stenen@?!?!quote:
Ja totale bagger.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Nu is die generatie van Ronnie Flex, Lil Kleine enzo er.
Nederlandse hiphop is piekende. Nooit groter en beter geweest dan op dit moment.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:32 schreef richolio het volgende:
Maar er breekt idd geen enkel nederhop talent uit lijkt het wel. Er breekt uberhaupt niks uit.
Allemaal kut
Maar waarom quote je die tekst dan?quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:32 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha nee net als Rolling Stones. Rollende stenen@?!?!
Omdat het een toffe line is.quote:
Vind je echt? Misschien zoek ik dan gewoon niet goed. Wat voor artiesten zijn dat dan?quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:34 schreef Heufd het volgende:
[..]
Nederlandse hiphop is piekende. Nooit groter en beter geweest dan op dit moment.
Niet feedenquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Vind je echt? Misschien zoek ik dan gewoon niet goed. Wat voor artiesten zijn dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |