Ik scoor niet goedkoop anders kan ik jullie wel blijven uitlachen. Tevens daar geboren lijkt me een goeie reden i.p v. al die 818 fans hier.quote:Op vrijdag 30 september 2016 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik neem dus aan dat jij ook niet meer voor Juventus bent?

Je bent geboren in het Juventus stadion? Anders kon je ook voor Torino zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik scoor niet goedkoop anders kan ik jullie wel blijven uitlachen. Tevens daar geboren lijkt me een goeie reden i.p v. al die 818 fans hier.

Het zou leuk zijn als ze gewoon alle nationale competities opheffen en één grote Europese piramide creëren met promotie en degradatie. Helaas zal het dat wel niet worden.quote:Op vrijdag 30 september 2016 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die gaan waarschijnlijk ook mee .

Van Turijn naar Almelo?quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik scoor niet goedkoop anders kan ik jullie wel blijven uitlachen. Tevens daar geboren lijkt me een goeie reden i.p v. al die 818 fans hier.

Eerder een gesloten competitie naar NBA-model met play-offs etcquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als ze gewoon alle nationale competities opheffen en één grote Europese piramide creëren met promotie en degradatie. Helaas zal het dat wel niet worden.

Dat kies je toch niet joh. Als je op je 4e wordt meegenomen na Juve krijg je dat mee.quote:Op vrijdag 30 september 2016 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent geboren in het Juventus stadion? Anders kon je ook voor Torino zijn.

Maar laat dat net de ploeg zijn, waardoor Nederland nog zo relatief hoog staat in deze ranglijst.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Afgelopen speelronde zijn we niks ingelopen op Zwitserland.
Op Tsjechië wel een klein beetje, maar die staan nog voor op de Zwitsers.
We hebben nog een ploeg meer dan de Zwitsers, Tsjechen en Grieken.
Maar als die ploeg alleen maar blijft verliezen...

Als je dan in een eenvoudige poule punten verspeelt tegen Dundalk en Maccabi dan maakt het ook niet uit dat je eerder de punten wel haalde.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:15 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Maar laat dat net de ploeg zijn, waardoor Nederland nog zo relatief hoog staat in deze ranglijst.

Een trend die al sinds de jaren '60 op en neer gaat. Óók voorbij is dus iets wat normaal gesproken ook weer gaat komen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 13:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Niveau van NL is nu gewoon zo'n zes punten per jaar. Dan kom je op 30 punten. We staan waar we horen te staan, ronde 12e/13e plaats. Het is niet anders. Tijd dat AZ ver kon komen is helaas ook voorbij.

In de jaren '70 speelde Telstar in de Eredivisie, waarvan in de midden jaren '70 relatief hoog. Maar zelfs Borisz ziet die tijd niet meer terugkomen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 13:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Een trend die al sinds de jaren '60 op en neer gaat. Óók voorbij is dus iets wat normaal gesproken ook weer gaat komen.

Klopt, met een beetje geluk krik je het op naar 7 per jaar en kan je 9e/10e komen te staan, maar dan moeten vooral de 4e en 5e club verbeteren. 2 ploegen in de groepsfase van de Champions League of de KO fase van de CL halen gaat steeds moeilijker worden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 13:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Niveau van NL is nu gewoon zo'n zes punten per jaar. Dan kom je op 30 punten. We staan waar we horen te staan, ronde 12e/13e plaats. Het is niet anders. Tijd dat AZ ver kon komen is helaas ook voorbij.

Tenzij een rijke Arabier, Rus of Chinees besluit Feyenoord, PSV of Ajax op te kopen. Met Emirates, Gazprom of Samsung als shirtsponsor ipv Opel, Energie Direct of Ziggo. Dan kunnen deze clubs weer mee doen met de top van Europa. Anders helaas niet, ben ik bang.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, met een beetje geluk krik je het op naar 7 per jaar en kan je 9e/10e komen te staan, maar dan moeten vooral de 4e en 5e club verbeteren. 2 ploegen in de groepsfase van de Champions League of de KO fase van de CL halen gaat steeds moeilijker worden.

Maar er zijn ook wel wat ontwikkelingen geweest die niet meer omgekeerd kunnen worden he. In potentie kan Nederland op de lange termijn wel weer wat hoger komen te staan dan het nu staat, dat is waar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 13:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Een trend die al sinds de jaren '60 op en neer gaat. Óók voorbij is dus iets wat normaal gesproken ook weer gaat komen.

Er zijn zoveel redenen waarom dat niet gebeurt, onze competitie is daar gewoon niet interessant genoeg voor. Vitesse kwam het dichtstbij, maar zelfs dat stelde niet veel voor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Tenzij een rijke Arabier, Rus of Chinees besluit Feyenoord, PSV of Ajax op te kopen. Met Emirates, Gazprom of Samsung als shirtsponsor ipv Opel, Energie Direct of Ziggo. Dan kunnen deze clubs weer mee doen met de top van Europa. Anders helaas niet, ben ik bang.

De gigantische ontwikkelingen in Zwitserland, Tsjechië, België en Oekraïnequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar er zijn ook wel wat ontwikkelingen geweest die niet meer omgekeerd kunnen worden he. In potentie kan Nederland op de lange termijn wel weer wat hoger komen te staan dan het nu staat, dat is waar.

Belgie is ongekend, bijna elke topclub zit een Belg of een toptalent in de jeugdquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:43 schreef Dven het volgende:
[..]
De gigantische ontwikkelingen in Zwitserland, Tsjechië, België en Oekraïne![]()

Daar zwaait de KNVB niet met de scepter, dus voorlopig blijven die landen mijlenver voor Nederland.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 16:43 schreef Dven het volgende:
[..]
De gigantische ontwikkelingen in Zwitserland, Tsjechië, België en Oekraïne![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |