We kunnen Tsjechië en Zwitserland dit seizoen inderdaad niet inhalen, maar het zou zomaar kunnen dat we daar volgend jaar weer boven staan. Zij verliezen rond de 8.000 en wij maar 4.500.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We staan nu op 14 geloof ik.
Kroatië is te pakken, met maar 1 ploeg in de race en 1 punt voorsprong.
Het gaat naar Zwitserland is te groot om dit seizoen te dichten.
Basel en RedBull zijn wel gelijkwaardig met NL top.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet even niet uit mijn hoofd of we Zwitserland of Tsjechië hoger staat, maar dat zijn de landen die we moeten kunnen pakken. Lijkt me.
We stonden gister ook nog achter Griekenland.
Het verschil tussen ons en die landen is ongeveer even groot als het verschil tussen ons en #22 Noorwegen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet even niet uit mijn hoofd of we Zwitserland of Tsjechië hoger staat, maar dat zijn de landen die we moeten kunnen pakken. Lijkt me.
We stonden gister ook nog achter Griekenland.
Molde liet zien dat dat wel klopt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het verschil tussen ons en die landen is ongeveer even groot als het verschil tussen ons en #22 Noorwegen.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Basel en RedBull zijn wel gelijkwaardig met NL top.
Zoek de h2h van Nederlandse clubs op tegen Zwitserland en Oostenrijk. Valt vies tegen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
100 wedstrijden tegen Ajax en PSV en wij winnen er 75. (Ajax 25 en PSV 50).
Kappen met de playoffs graagquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ach de ploegen die we nu in Europa hebben zijn ook de enige die je erheen moet sturen. De rest heeft er niks te zoeken.
Dat lost nog niks op, Nederland heeft nu eenmaal niet genoeg ploegen om Europa in te sturen. Dan eindigt een Vitesse of Utrecht zo 5e maar gaan ze er weer uit tegen clubs als FC Plofkip en Differdangequote:
Het lost wel wat op. In principe zou onze vijfde club het net zo goef moeten doen als die van België.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lost nog niks op, Nederland heeft nu eenmaal niet genoeg ploegen om Europa in te sturen. Dan eindigt een Vitesse of Utrecht zo 5e maar gaan ze er weer uit tegen clubs als FC Plofkip en Differdange
Als hier een ploeg het leuk doet en dan 5e eindigt worden ze meteen leeggekocht in de zomer, en staat er daarna een heel kaal elftal. Die kunnen dat meestal nog niet bolwerken.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:19 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het lost wel wat op. In principe zou onze vijfde club het net zo goef moeten doen als die van België.
Zolang je maar zekere CL hebt met de kampioen is het eigenlijk wel prima zo, ja.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ach de ploegen die we nu in Europa hebben zijn ook de enige die je erheen moet sturen. De rest heeft er niks te zoeken.
Je moet gewoon je sterkste team sturen. Zoals gezegd presteert ons vijfde team ondermaats in vergelijking met bijv. Belgiëquote:Op vrijdag 16 september 2016 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hier een ploeg het leuk doet en dan 5e eindigt worden ze meteen leeggekocht in de zomer, en staat er daarna een heel kaal elftal. Die kunnen dat meestal nog niet bolwerken.
Dan is het beste nog dat ze de beker winnen en dus rechtstreeks EL gaan spelen, al is dat ook over met onze ranking volgens mij.
Laten we eerst maar voor zorgen dat onze top-4 structureel beter gaat presteren, daarna kijken we wel of we een vijfde kandidaat kunnen vinden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je moet gewoon je sterkste team sturen. Zoals gezegd presteert ons vijfde team ondermaats in vergelijking met bijv. België
We moeten nou eenmaal een vijfde team sturen als we ook rechtstreekse CL plaatsing willen. Op termijn zou Twente net zo goed moeten zijn als AZ, maar dat gaat nog wel even duren. Dan zouden ze een goede 5e club zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we eerst maar voor zorgen dat onze top-4 structureel beter gaat presteren, daarna kijken we wel of we een vijfde kandidaat kunnen vinden.
Eens, daarom vind ik het wel zonde dat Twente zo weggezakt is.quote:Op vrijdag 16 september 2016 13:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We moeten nou eenmaal een vijfde team sturen als we ook rechtstreekse CL plaatsing willen. Op termijn zou Twente net zo goed moeten zijn als AZ, maar dat gaat nog wel even duren. Dan zouden ze een goede 5e club zijn.
Twente en Vitesse zijn de enigen die deze plek kunnen innemen qua begroting. Heerenveen is bijvoorbeeld ook niet meer wat het geweest is.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens, daarom vind ik het wel zonde dat Twente zo weggezakt is.
Zolang Vitesse elk jaar de helft van de selectie kwijtraakt en die gare huurspelers nodig heeft zullen ze in augustus nooit goed genoeg zijn helaas.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:45 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Twente en Vitesse zijn de enigen die deze plek kunnen innemen qua begroting. Heerenveen is bijvoorbeeld ook niet meer wat het geweest is.
Vitesse bakt er de laatste jaren ook niks van Europees, nog nooit de groepsronde gehaald.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:45 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Twente en Vitesse zijn de enigen die deze plek kunnen innemen qua begroting. Heerenveen is bijvoorbeeld ook niet meer wat het geweest is.
Uit de top 15 zou echt dramatisch zijn inderdaad, maar het is nog onbekend hoe de verdeling zal worden met die nieuwe opzet. De top 4 landen krijgt in totaal vijf extra rechtstreekse plaatsen en die komen waarschijnlijk van plek 8,9,10,11 en 12. Dat zou betekenen dat je ineens top 7 moet staan voor een rechtstreekse plek, wat natuurlijk nooit gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:51 schreef Tchock het volgende:
Veertiende nu inderdaad. Het is cruciaal dat we de top 15-plek niet verliezen.
http://www.vi.nl/web/nieu(...)and-op-uefalijst.htm
Als je ziet wat er boven ons staat dan is het echt onbegrijpelijk dat we niet gewoon top-10 staan. Kroatië, kom op. Maar goed, we doen het ons zelf aan.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:51 schreef Tchock het volgende:
Veertiende nu inderdaad. Het is cruciaal dat we de top 15-plek niet verliezen.
http://www.vi.nl/web/nieu(...)and-op-uefalijst.htm
in 2014 stonden we nog 8e en van 1996 tot 1999 stonden we 5e, boven Engeland. Ongelofelijk hoe ver we zijn afgezakt de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je ziet wat er boven ons staat dan is het echt onbegrijpelijk dat we niet gewoon top-10 staan. Kroatië, kom op. Maar goed, we doen het ons zelf aan.
We hadden een paar jaar terug ineens drie goede jaren en toen keken we zelfs stiekem naar een 3e CL plek. Daarna ging het opeens helemaal bergafwaarts.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
in 2014 stonden we nog 8e en van 1996 tot 1999 stonden we 5e, boven Engeland. Ongelofelijk hoe ver we zijn afgezakt de afgelopen jaren.
In 2014 nog 8e? Zo kort geleden, maar ik kan me er al helemaal niets meer bij voorstellen. De slechte prestaties wennen helaas vrij snel.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
in 2014 stonden we nog 8e en van 1996 tot 1999 stonden we 5e, boven Engeland. Ongelofelijk hoe ver we zijn afgezakt de afgelopen jaren.
Omdat we vóór 2010 een paar fantastische seizoenen hadden die toen nog meetelden. De resultaten zijn al sinds 2014 kut en al een poos langer dan dat ook.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In 2014 nog 8e? Zo kort geleden, maar ik kan me er al helemaal niets meer bij voorstellen. De slechte prestaties wennen helaas vrij snel.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat we vóór 2010 een paar fantastische seizoenen hadden die toen nog meetelden. De resultaten zijn al sinds 2014 kut en al een poos langer dan dat ook.
Dit jaar halen PSV, Feyenoord en heel misschien Ajax ook de kwartfinale welquote:Op vrijdag 16 september 2016 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Paar jaar terug haalden AZ en PSV gewoon nog beide de kwartfinale EL.
Dat is wel heel erg vroeg om te stellenquote:Op vrijdag 16 september 2016 15:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dit jaar halen PSV, Feyenoord en heel misschien Ajax ook de kwartfinale wel
Plus het opzettelijk verliezen van wedstrijden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zolang Vitesse elk jaar de helft van de selectie kwijtraakt en die gare huurspelers nodig heeft zullen ze in augustus nooit goed genoeg zijn helaas.
PSV moet eerst nog maar eens 3e in de poule worden, zodat ze Europees overwinteren....quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg vroeg om te stellen![]()
Zeker Ajax zie ik niet zo snel de kwartfinale halen, Feyenoord ook niet. Alleen PSV kan dat wel als ze zich echt ervoor gaan geven, maar die zijn in de EL ook altijd wel wat minder.
Niet volgend seizoen, het seizoen daarna. Dat seizoen gaan ook de veranderingen in de opzet in, die nog onduidelijk zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:33 schreef RonnieJamesDio het volgende:
13de nu, Kroatië voorbijgestreefd, maar ze moeten nog bijna 5 punten goedmaken op nummer 12 Zwitserland. Dat zie ik niet meer gebeuren. Dus helaas, volgend seizoen 2 clubs voorronde CL
Ik dacht dat ik iets las over 17/18quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet volgend seizoen, het seizoen daarna. Dat seizoen gaan ook de veranderingen in de opzet in, die nog onduidelijk zijn.
De eindstand van vorig seizoen wordt gebruikt voor de tickets die dit seizoen te verdelen zijn. Dus in 2017/18 mag de kampioen van dit jaar nog gewoon direct naar de groepsfase.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:00 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik iets las over 17/18
Hahahhahahaha.quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dit jaar halen PSV, Feyenoord en heel misschien Ajax ook de kwartfinale wel
Dat lukt ze vast wel, je kan thuis toch wel van Rostov winnen kom op zeg.quote:Op vrijdag 30 september 2016 11:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
PSV moet eerst nog maar eens 3e in de poule worden, zodat ze Europees overwinteren....
Ajax - Rostov 1-1quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lukt ze vast wel, je kan thuis toch wel van Rostov winnen kom op zeg.
Ja dat was toch ook schandalig? Of vind jij van niet.quote:
Anderlecht - Rostov 0-2quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat was toch ook schandalig? Of vind jij van niet.
PSV moet daar thuis gewoon van winnen.
Ajax had gewoon dik moeten winnen thuis gezien de kansen, dus het viel wel mee hoe verdedigend sterk ze waren ook.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Anderlecht - Rostov 0-2
Natuurlijk moet je er thuis van winnen, maar zo slecht zijn ze nou ook weer niet.
'Had moeten' is nog geen garantie, blijkt dus.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax had gewoon dik moeten winnen thuis gezien de kansen, dus het viel wel mee hoe verdedigend sterk ze waren ook.
Het is voor PSV alleen te hopen dat ze geen penalty's mee krijgen.
Dan staat het dus op vi.nl foutquote:Op vrijdag 30 september 2016 12:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De eindstand van vorig seizoen wordt gebruikt voor de tickets die dit seizoen te verdelen zijn. Dus in 2017/18 mag de kampioen van dit jaar nog gewoon direct naar de groepsfase.
Klopt gewoon hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:30 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Dan staat het dus op vi.nl fout
Geen garantie maar PSV is thuis wel gewoon de favoriet. Als ze 4e eindigen zou dat ook gewoon schandalig zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
'Had moeten' is nog geen garantie, blijkt dus.
Daarbij is dat Rostov een bizarre ploeg. Ik zie die tegen Bayern of Atletico ook nog wel ergens een puntje snoepen. Zeker als die clubs zich straks geplaatst hebben en ongemotiveerd zijn.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 13:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Heracales in ieder geval zeker niet!![]()
![]()
Laten we even voorop stellen dat iedere kwalificatie over Europese prestaties komende van een Ajax-supporter, bij voorbaat ongepast is.quote:Op vrijdag 30 september 2016 12:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen garantie maar PSV is thuis wel gewoon de favoriet. Als ze 4e eindigen zou dat ook gewoon schandalig zijn.
Want? Het is toch niet dat ik de prestaties van Ajax ophemelquote:Op vrijdag 30 september 2016 14:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Laten we even voorop stellen dat iedere kwalificatie over Europese prestaties komende van een Ajax-supporter, bij voorbaat ongepast is.
Ik denk dat Rostov heeft laten zien een bijzonder lastige ploeg te zijn. Tegen Ajax, tegen Antwerpen en tegen PSV in de eerste wedstrijd.
quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat Rostov heeft laten zien een bijzonder lastige ploeg te zijn. Tegen Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |