SPOILER: alle plaatjes uit deel 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: alle plaatjes uit deel 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Nizno op 16-03-2016 19:41:52 ]
quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:29 schreef Juup© het volgende:
Jammer dat er geen overzicht van alle plaatjes in de OP staat
Vooral het laatstequote:Op woensdag 16 maart 2016 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]Dat wordt wel een donders lange OP!
Erg veel werk ook.
gelukkig is hij gereekstquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:29 schreef Juup© het volgende:
Jammer dat er geen overzicht van alle plaatjes in de OP staat
Klopt, maar de highlights in de OP plaatsen zou ook wel leuk zijn natuurlijk.quote:
piepeboe, kijk eens in de OPquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar de highlights in de OP plaatsen zou ook wel leuk zijn natuurlijk.
Of elk paintje van iedereen onder een persoonlijke spoiler, maar good fucking luck with doing that and keeping it up-to-date!
Oh ja, en fun fact: die hand met die glazen bollen is niet eens van David Bowie zelf. Hij kon dit absoluut niet, dus stond er iemand naast hem die dit voor hem deed!
quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
piepeboe, kijk eens in de OP
Deel 2 date ik nog up als ik zin heb om verder te gaan. die komt in een losse spoiler.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
piepeboe, kijk eens in de OP
Deel 2 date ik nog up als ik zin heb om verder te gaan. die komt in een losse spoiler.
Het koste een klein beetje tijd maar dan heb je ook watquote:
dan stond hij twee keer in het topicquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan stond hij twee keer in het topic
Ik moest de juichdanny's ook al filteren
Maar goed deel 2 staat ook in een spoiler.
Kan nu geen IMGtag meer zien
juist beide peren er in is leukquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]SUPER!!!!
![]()
Volgens mij had ik ook nog een kleinere juichDanny gemaakt, maar is prima zo!
Wat mij betreft mag die eerste versie van de peer er wel uit, maar ik snap dat je even niet zit te wachten op verdere aanpassingen!![]()
Whehehe okee, da's ook weer waar!quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
juist beide peren er in is leuk
Net als dat rook/glazenwasser idee
plus dat ik bij aanpassen heel goed moet kijken welke het precies isLeuk juist dat er meer staan toch
Die is leuk! Mooi groenquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk plaatje van de heer Groenbol
quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Danny Drinkwater
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |