SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Muzikant zijn is liefde en oud papierquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:45 schreef ToT het volgende:
Heeft Caro Emerald maar 2 cent? Die verdient dan ook niet veel aan d'r muziek!
Maar ze heeft haar gezondheid nogquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:45 schreef ToT het volgende:
Precies wat het waard isquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:45 schreef ToT het volgende:
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:
Die ziet niet eens wat ie draait.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Precies de blinde orgeldraaier niet meer
[ afbeelding ]
En als die ff telefoon krijgt:quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Precies de blinde orgeldraaier niet meer
[ afbeelding ]
dat zijn die bendes die komen even informeren offie al genoeg heeft gebedeldquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:51 schreef ToT het volgende:
[..]
En als die ff telefoon krijgt:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik had om 15:35 uur een afspraak staan, werd ik zomaar om 15:30 uur al binnengeroepen.
De mensen voor mij zullen wel afgeschreven zijn.
Zou nog kunnenquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:51 schreef ToT het volgende:
[..]
En als die ff telefoon krijgt:
[ afbeelding ]
quote:
Is je spijkerbroek kapot?quote:
jij nog niet dusquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik had om 15:35 uur een afspraak staan, werd ik zomaar om 15:30 uur al binnengeroepen.
De mensen voor mij zullen wel afgeschreven zijn.
Nee hoor, helemaal tiptop in orde.quote:
Officieel nog niet.quote:
Cyanide & Happinessquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Of het waren simpele gevalletjes als:
[ afbeelding ]
Ach met d'r relatief iele stemmetje kan ze bepaalde artiesten tot op zekere hoogte wel redelijk imiteren, maar het is idd meer kijk- dan luistermateriaal.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Ariana Grande moet je zien, niet beluisteren.
ik kijk altijd naar heinquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]Ik kijk elke dag!
Op dit moment zijn gast-schrijvers bezig.
Hoe is die in the name of all what is cute and fluffy bekend geraakt?quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Ariana Grande moet je zien, niet beluisteren.
Nét te kleine outfits.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe is die in the name of all what is cute and fluffy bekend geraakt?
quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik kijk altijd naar hein
http://www.parool.nl/foto/hein-de-kort~p14822/
Hein de Kortquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik kijk altijd naar hein
http://www.parool.nl/foto/hein-de-kort~p14822/
quote:
Idd.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:18 schreef Karzai het volgende:
ik mag lijen dat die gasten ook een keer in de crisis zitten
Daarom hoef je ze nog niet te kleineren.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:21 schreef Karzai het volgende:
Toen ik in Barcelona was stikte het er wel van de proffesionele bedelaars die mensen kiezen daarvoor
Ze hoeven het ook niet te pakken, tenminste ik zou het niet doenquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daarom hoef je ze nog niet te kleineren.
Als de keus is om je kind te eten te geven of niet...quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ze hoeven het ook niet te pakken, tenminste ik zou het niet doen
Ja ik heb daar een beetje mijn twijfels over of dat het geval isquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als de keus is om je kind te eten te geven of niet...
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat erom gejuicht wordt. Puur om die mensen te kleineren.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:23 schreef Karzai het volgende:
Als je euro's gaat strooien op de dam zal er ook een gekkenhuis ontstaan denk ik
Voetbalsupporters he, maar ik keur het ook afquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat erom gejuicht wordt. Puur om die mensen te kleineren.
Maar goed. Ik ga shoppen.
Of op de A2quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:23 schreef Karzai het volgende:
Als je euro's gaat strooien op de dam zal er ook een gekkenhuis ontstaan denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |