Jeetje man wake up hoor!quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:08 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Diabetes wist ik, maar leververvetting, kanker en hartziekten? ... Godverdomme zeg
je kan ook eerst ffe suikersin je koffie halveren en daarna weer dan is t verschil minder groot. of een klein scheutje magere melk toevoegen als zwarte koffie te bitter is.daar zit tuurlijk ook suiker in maar dat is al beter dan 4 klontjes hehequote:Op woensdag 16 maart 2016 17:03 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat ben ik zeer zeker met je eens.. En ga ook nokken met suiker.. Want 150 gram suiker is niet gezond, en ik ga gewoon mezelf dwingen om koffie zwart te drinken.
ik kreeg plaspillen en antibiotica omdat er 1 wond was waar vocht uit kwam 3 dagen voor mijn opnamequote:Op woensdag 16 maart 2016 17:12 schreef zeer het volgende:
[..]
Je hebt die arts aangeklaagd? Iedereen ziet het verschil tussen vocht/eiwit ophoping en vet.
Nee, net als light producten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:14 schreef Stimorol- het volgende:
Braddie denkt seker dat crystalclear gezond is
Dacht even dat je onder toezicht stond van Jansen Steur.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kreeg plaspillen en antibiotica omdat er 1 wond was waar vocht uit kwam 3 dagen voor mijn opname
nog niet, de huisarts heeft heel netjes gebeld en verteld dat ze er mee zat, dat het ook had moeten bedenken die avond na het eerste bezoek maar goed dat is natuurlijk ook gewoon kul en geen excuus
zou je wel denken hehquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:15 schreef zeer het volgende:
[..]
Dacht even dat je onder toezicht stond van Jansen Steur.
iedere dag een zak bastardsuikerquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:16 schreef madeliefff het volgende:
hoeveel suikers eten jullie allemaal op een dag ? en dan niet de grammen maar echt producten opnoemen
Brood, fruit, pasta/aardappels.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:16 schreef madeliefff het volgende:
hoeveel suikers eten jullie allemaal op een dag ? en dan niet de grammen maar echt producten opnoemen
quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
iedere dag een zak bastardsuiker
Evengoed heb je wel een stierenhart dat het dat allemaal aan heeft gekund.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
zou je wel denken heh![]()
man man ik was ook zo boos op de arts maar nu zit ik al maanden aan de beta blokkers en geef ik geen fuk... ik ga wel een weekje stoppen en der aanklagen
Rare vraag. Zelfs in kwark zit suuker.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:16 schreef madeliefff het volgende:
ja in bijna zit alles zit suiker idd, ik bedoelde ook meer kwa snacks en frisdrank enzo. maar als hier iemand ook echt dingen als kaas en melk laat liggen waar suiker in zit ben ik daar ook benieuwd naarquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Rare vraag. Zelfs in kwark zit suuker.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik snack alleen vette hap. chips, fast food, nootjes etc
1000 gram de lijst is te langquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:16 schreef madeliefff het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |