32 suikerklontjes per dag is echt normaal jaquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik kom met 6 broodjes kaas, 8 koppen koffie met 4 suiker, avond eten bestaande uit gekookte aardappels, portie brocolli en een stuk kip uit op 2206 calorieën, is toch vrij "normaal" Qua intake?
Oke, die 8 koppen koffie met 4 suiker nietDaar moet ik wel écht mee stoppen.
ja wel dus.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:52 schreef zeer het volgende:
[..]
Omdat je anders niet een overschot van 44 kg aan vocht kan opbouwen.
Voor iemand met jouw postuur wel ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik kom met 6 broodjes kaas, 8 koppen koffie met 4 suiker, avond eten bestaande uit gekookte aardappels, portie brocolli en een stuk kip uit op 2206 calorieën, is toch vrij "normaal" Qua intake?
Ligt aan je verbruik en daarnaast is dit een super debiel dieet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zóveel?!quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is in totaal zeker 200 gram koolhydraten waarvan sws 150 gram suiker. Je verneukt je bloedsuikerspiegel man.
Als hij kaas en kip eet krijgt 'ie echt wel genoeg eiwitten binnen hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ligt aan je verbruik en daarnaast is dit een super debiel dieet.
Je mist zo eiwitten en vitamines.
dat zeg ik net, overal, gezicht, armen, buik, benen, tussen organen, longen overalquote:
Waarschijnlijk frituurvet als 'ie daar aandacht mee kan krijgen. 'oh mag dat niet ;s moet ik eeeecht mee stoppen hahahahha'quote:
waar kwam het VANDAANquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zeg ik net, overal, gezicht, armen, buik, benen, tussen organen, longen overal
Ik ga t even berekenen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:55 schreef zeer het volgende:
[..]
Als hij kaas en kip eet krijgt 'ie echt wel genoeg eiwitten binnen hoor.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:56 schreef zeer het volgende:
[..]
waar kwam het VANDAAN
niet waar het naar toe ging
dat zei ik toch ook alquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
noh man, een bizar werkend hart dat alles niet goed weg pompte en even wat inhaalde met behulp van medicatie
Geil je daar nou op? Mensen afzeiken. Jezelf ophemelen, onzekere vlaflip.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:57 schreef zeer het volgende:
[..]
Ok laat maar zitten met je vage lul verhalen constant. Aandachtshoer.
ik kan er niks aan doen dat jij de waarheid niet gelooft, niet zo janken treurneusquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:57 schreef zeer het volgende:
[..]
Ok laat maar zitten met je vage lul verhalen constant. Aandachtshoer.
Als je de suiker mindert heb je een prima bodem om af te vallen. Suiker is an sich niet erg, maar als je daarnaast niet sport om die suikers nuttig te maken, dan is dat wel funest ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:53 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je vertelt een verhaal half zodat het aan alle kanten rammelt om vervolgens weerquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan er niks aan doen dat jij de waarheid niet gelooft, niet zo janken treurneus
het boeit mij geen reet wat jij gelooft , ik weet wat er gebeurt is en van wat ik hier heb gepost i niks gelogen of overdrevenquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:00 schreef zeer het volgende:
[..]
Je vertelt een verhaal half zodat het aan alle kanten rammelt om vervolgens weer [ afbeelding ] te kunnen posten. Deja vu man. pls.
braddie is marathonloper, prima zo.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:00 schreef Stimorol- het volgende:
289 gr koolhydraten. Te hoog
150 gr suiker. Te hoog
70 gram eiwitten. Te laag
Die suikers hoeven er niet in te blijven, ben ze liever gisteren kwijt dan vandaag zeg maar..quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je de suiker mindert heb je een prima bodem om af te vallen. Suiker is an sich niet erg, maar als je daarnaast niet sport om die suikers nuttig te maken, dan is dat wel funest ja.
Als je van nature niet makkelijk vet verliest, dan zal je streng moeten zijn. Wil je koste wat het kost die suikers erin houden, dan moet je je lichaam uitputten dmv sport. Zware krachttraing, cardio, hiit, noem het maar op.
Suikers zijn snelle energie, als je daar niks mee doet word je dik. (icm met de rest van je dieet uiteraard, je kan namelijk ook afvallen als je alleen maar taart eet)
Ik kon niet kiezen uit koolhydraatarm brood. Neem aan dat dit ook wel een flink beetje scheelt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:00 schreef Stimorol- het volgende:
289 gr koolhydraten. Te hoog
150 gr suiker. Te hoog
70 gram eiwitten. Te laag
De hoeveelheid suiker is schokkend.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
braddie is marathonloper, prima zo.
Waar kwam dat vocht dan vandaan? Je was toch niet van de ene op de andere dag 44 kg zwaarder doordat je hart je vocht niet meer af kon voeren? Sws zakt vocht naar je benen dus je had 22 kg per been extra. En je ging niet daarvoor eens naar de dokter?quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
het boeit mij geen reet wat jij gelooft , ik weet wat er gebeurt is en van wat ik hier heb gepost i niks gelogen of overdreven
Dit ja!quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:01 schreef Le_Professeur het volgende:
Pindakaas is trouwens bazenvoedsel. Veel gezonde vetten, veel eiwtten, veel kcal en verzadigd gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |