Vind het erg knap van je.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:44 schreef Stimorol- het volgende:
Ehm ik val max 2 kilo per maand af hoor..
Dus dit is niet in 2 maandem gegaan. Ik ben eerder 13 kilo afgevallen in twee maanden en dat was stom. Crashdieet
Eiwit?quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
meer dan 44 kilo vocht in 4 dagen ja, nee dat was het niet "gewoon" vocht.
hoe mijn lichaam functioneerde? ik lag in het ziekenhuis dus niet al te best
Kan prima. Maar dan moet je wel op een kcal dieet van max 1500.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
15 kilo in 2 maanden? Daar pleit ik best voor eerlijk gezegd, dan zal ik ook moeten hardlopen en fietsen schat ik?
ja jij hebt gelijk, ik weet zelf niet wat er is gebeurd en jij wel..quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarschijnlijk moet er een komma tussen. 4,4kg in 4 dagen is al insane
Koolhydraatarm dieet doe ik al, en ik let op wat ik eet en drink geen frisdrank meer.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kan prima. Maar dan moet je wel op een kcal dieet van max 1500.
Heb je 10 kinderen gebaardquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja jij hebt gelijk, ik weet zelf niet wat er is gebeurd en jij wel..
ik bedoel met: dat was het het niet gewoon 'vocht' , op je implicatie van liposuctiequote:
Ik doel er meer op als je echt heel dik bent, dan kan het aan het begin sneller gaan. Als je gewoon dik bent dan is 2kg per maand top.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:44 schreef Stimorol- het volgende:
Ehm ik val max 2 kilo per maand af hoor..
Dus dit is niet in 2 maandem gegaan. Ik ben eerder 13 kilo afgevallen in twee maanden en dat was stom. Crashdieet
dat zou medisch gezien nog wonderbaarlijker zijn dan deze prestatiequote:
Hoe eet je dan?quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Koolhydraatarm dieet doe ik al, en ik let op wat ik eet en drink geen frisdrank meer.
Alleen ik zuip nog steeds heel veel koffieDenk aan 6-8 bakken koffie per dag met 4 suiker per kopje
Maar hoe de neuk ontgaat het het ziekenhuis dat je al 11 dagen geen vocht meer afvoert?quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedoel met: dat was het het niet gewoon 'vocht' , op je implicatie van liposuctie
het was gewoon dus
Koolhydraatarm met 6-8x 4 suikerklontjes.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Koolhydraatarm dieet doe ik al, en ik let op wat ik eet en drink geen frisdrank meer.
Alleen ik zuip nog steeds heel veel koffieDenk aan 6-8 bakken koffie per dag met 4 suiker per kopje
Ik eet 2 sneetjes brood in de ochtend. In de middag maak ik 2 tosti's met kaas. En in de avond heb ik alleen m`n avondeten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe eet je dan?
Wil niet zeiken maar 8 x 4 is al 32 gram aan koolhydraten?
dat ontging hun niet, vanaf het moment dat ik de eerste hulp in liep, viel ik daar onder hun toezicht dat afquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:48 schreef zeer het volgende:
[..]
Maar hoe de neuk ontgaat het het ziekenhuis dat je al 11 dagen geen vocht meer afvoert?
Ja ik doel op suikerklontjes.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:48 schreef Stimorol- het volgende:
Ow w8 je bedoelt 4 suikerklontjes??? Is 8 x 10 gram suiker ofzo
Zou in de ochtend 3 sneetjes van maken. Volgens mij eet je te weinig. Suiker is niet echt verstandig vanwege je bloedsuikerspiegel.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik eet 2 sneetjes brood in de ochtend. In de middag maak ik 2 tosti's met kaas. En in de avond heb ik alleen m`n avondeten.
Spreekt elkaar tegen ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Koolhydraatarm met 6-8x 4 suikerklontjes.
Is in totaal zeker 200 gram koolhydraten waarvan sws 150 gram suiker. Je verneukt je bloedsuikerspiegel man.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik eet 2 sneetjes brood in de ochtend. In de middag maak ik 2 tosti's met kaas. En in de avond heb ik alleen m`n avondeten.
Hoe ontging het je zelf dan dat je al 11 dagen niet gepist had?quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat ontging hun niet, vanaf het moment dat ik de eerste hulp in liep, viel ik daar onder hun toezicht dat af
Dude. Man up. Pleur die suiker meteen weg of verlaag het naar 2 meteen en daarna na een week naar 1 en zo naar 0.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Spreekt elkaar tegen ja.
Maar cold turkey stoppen met koffie vind ik lastig, heb het een keer geprobeerd, maar ik had na 3 dagen echt enorme hoofdpijn en was chagrijnig, dus toen nam ik maar weer een bakje koffie
En wilt eigenlijk helemaal niet afvallen maar gewoon ongezond leven maar niet dik zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:50 schreef Le_Professeur het volgende:
4 klontjes, dan lust je toch eigenlijk geen koffie?
waarom trek jij die conclusie dan?quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:52 schreef zeer het volgende:
[..]
Hoe ontging het je zelf dan dat je al 11 dagen niet gepist had?
Omdat je anders niet een overschot van 44 kg aan vocht kan opbouwen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom trek jij die conclusie dan?
ik piste gewoon normaal
Ik kom met 6 broodjes kaas, 8 koppen koffie met 4 suiker, avond eten bestaande uit gekookte aardappels, portie brocolli en een stuk kip uit op 2206 calorieën, is toch vrij "normaal" Qua intake?quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou in de ochtend 3 sneetjes van maken. Volgens mij eet je te weinig. Suiker is niet echt verstandig vanwege je bloedsuikerspiegel.
Leg het eens uit dan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom trek jij die conclusie dan?
ik piste gewoon normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |