Ik zei ook nog; "Fuck je landhuis Wibi"quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Buiten in de zon.
Ik hoor vooral wind.![]()
Mooie achtertuin wel.
Kan je genoeg rondjes maken.
Echt??!! Je liegt!quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zei ook nog; "Fuck je landhuis Wibi"
Kijk gewoon eens op 4-5 seconden. Dat hoor je toch duidelijk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:36 schreef anonymoussie het volgende:
Of is het zo'n boodschap die je hoort als ik het achteruit beluister?
Zo'n Beatles trucje.
Jaa je liegt echt niet!quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kijk gewoon eens op 4-5 seconden. Dat hoor je toch duidelijk.
Het gaat uitstekend, ik heb een leuke dag gehad. Lekker bergje opgerend, beetje rondjes gelopen. Heerlijk. En hoe gaat het met jou?quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:55 schreef Yasmin23 het volgende:
HOI iedereenLeuke foto Yoki
![]()
Alles goed met jullie ?
![]()
![]()
![]()
Ja ook goed. Heb net echt een heerlijke tosti gemaakt. Nog steeds verbaast hoe lekker die wasquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het gaat uitstekend, ik heb een leuke dag gehad. Lekker bergje opgerend, beetje rondjes gelopen. Heerlijk. En hoe gaat het met jou?
Ziet er wel gruwelijk uitquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:09 schreef LTVDK het volgende:
Nog minder dan 6 maanden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je niet eerder opbokken?quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:09 schreef LTVDK het volgende:
Nog minder dan 6 maanden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar kan je wel een knap tokkelbaantje bouwen. Shaka Brah!quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:09 schreef LTVDK het volgende:
Nog minder dan 6 maanden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godver. Ben wel een beetje jaloers.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:09 schreef LTVDK het volgende:
Nog minder dan 6 maanden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dan ben jij druk bezig met de kinderkamer schilderenquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Godver. Ben wel een beetje jaloers.
Ja alles zijn gangetje en zoquote:
Hopelijk wel ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan ben jij druk bezig met de kinderkamer schilderen
Ja ik had je nog geadviseerd enzo.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja alles zijn gangetje en zo![]()
Heb trouwens toch een tablet gekocht op marktplaats. Vrijdag moet ik hem krijgen.
Had het wel gelezen maar wilde niet teveel uitgeven.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja ik had je nog geadviseerd enzo.
Maar jij had niet meer gereageerd enzo.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Red je het een beetje zonder seks?
Ok. Komt goed dan toch.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Had het wel gelezen maar wilde niet teveel uitgeven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na de bevalling zal het ook nog wel even duren voor je er weer op mag, met die hechtingen enzo.quote:
Ik ben aan het eten terwijl ik dit lees.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Na de bevalling zal het ook nog wel even duren voor je er weer op mag, met die hechtingen enzo.
Gelukkig niet aan het lezen terwijl je dit eet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben aan het eten terwijl ik dit lees.
Heb je al een nieuwe tandenreparateur?quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gelukkig niet aan het lezen terwijl je dit eet.
Nee nog niet. Maandag gebeld met andere praktijk maar kreeg niemand te pakkenquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe tandenreparateur?
Mijn oude tandarts was er ook nooit op maandag, dan had ie een kater.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee nog niet. Maandag gebeld met andere praktijk maar kreeg niemand te pakken
Zou best kunnen. Lekker voordelig, toch?quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:05 schreef timmmmm het volgende:
Zou Sylvana gewoon eens in de 5 jaar naar de kapper gaan? Tondeuse erover en dan als haar groteske afro dan 5 jaar later over haar ogen begint te vallen gaat ze weer eens terug
quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Lekker voordelig, toch?
Beter als de reacties op jouw lichtgetinte UI.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe zijn de reacties op je UI trouwens?
Beter dan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Beter als de reacties op jouw lichtgetinte UI.
Nee, het was zomaar een opwelling.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:16 schreef timmmmm het volgende:
Specularium en ik vroegen ons al of of het de kleur van je hemd of van je jurk was
Zoals ik in het UI-politie-topic al een keer schreef: jezelf zonder UI vertonen in het NWS-SC-topic is zoiets als in het centrum van Teheran gaan rondlopen als dragqueen....quote:
quote:De UI-politie vraagt uw aandacht voor het volgende:
Sinds donderdagmiddag 17 maart, omstreeks 12:18 wordt de UI van FOK!-user d4v1d vermist.
De UI werd voor het laatst gezien in het befaamde NWS-slowchat-topic en was korte tijd later spoorloos verdwenen. De UI-politie vermoedt een misdrijf en roept iedereen op om uit te zien naar de vermiste UI. Mogelijk bestaat er een verband tussen de verdwijning van deze UI de mysterieuze verdwijning van een serie bijen, die op de server van d4v1d waren geplaatst.
Het signalement van de UI:
- 60 x 60 pixels, animated gif
- roze hoofd in puntvorm
De UI-politie heeft de volgende compositietekening vrijgegeven:
Weet u waar de UI van d4v1d is, hebt u deze UI donderdag na 12:18 uur nog ergens gezien, kent u iemand die weet waar de vermiste UI is, of weet u meer over de bijen die eerder verdwenen, neem dan onmiddellijk contact op met de UI-politie.
Hier hoopte ik stiekem al opquote:Op donderdag 17 maart 2016 15:44 schreef Specularium het volgende:
Nieuwe UI voor David.
[ afbeelding ]
Vierkant wel.quote:
Dank je wel Simone. Kun je zien dat ik hem net helemaal aan repen heb getrokken?quote:
Ik ga het vanavond voor je fixen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#2good2beeforgotten
Natuurlijk heeft hij die, waarschijnlijk een backup ergens ook nog.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ga het vanavond voor je fixen.
Heb jij al die bijtjes nog.
Dan moet hij ze even sturen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij die, waarschijnlijk een backup ergens ook nog.
Moet je niet tegen mij zeggen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan moet hij ze even sturen.
Het liefst met type bij gelijk in de bestandsnaam.
Hij is even muzikaal aan het doen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan moet hij ze even sturen.
Het liefst met type bij gelijk in de bestandsnaam.
Terwijl hij gewoon met zijn blote reet op een keyboard zit.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij is even muzikaal aan het doen.
Kan je dat niet ff regelenquote:Op donderdag 17 maart 2016 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je niet tegen mij zeggen.
We slepen je er wel doorheenquote:
Jaquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ga je nog meedoen met de F1-manager?
Rekenmachine.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:06 schreef Peunage het volgende:
Hoe kan ik met behulp van bruto en nettoloon de loonheffing berekenen?
Vind dat wel leuk eigenlijkquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:17 schreef Peunage het volgende:
Wat vinden we hier van de serie Modern Family?
quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:17 schreef Peunage het volgende:
Wat vinden we hier van de serie Modern Family?
Het leeuwendeel van de bijenmeuk staat hier: NWS / [HENK SC]quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe staat deze zaak ervoor Brigadier Henk?
Zitten die in Jersey shore?quote:
Still hotquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:25 schreef Mani89 het volgende:
Wielrennen, before and after.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit moeten we even aan Fylax navragen, die lijkt me wel iemand die met zijn moeder mee moet shoppenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je praat als een iets te dikke vrouw in een iets te krappe jurk.
Geen idee. Maar het bovenstaande is vast niet het antwoord dat Fylax geeft als z'n moeder vraagt hoe de jurk staat.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit moeten we even aan Fylax navragen, die lijkt me wel iemand die met zijn moeder mee moet shoppen
Het plaatje is een beetje somber en donker, vind ik. Ik zou een beter plaatje hebben gezocht. En had ik het per se moeten doen, met dit plaatje, dan had ik het anders aangepakt. De rechterkant is saai en donker, dus ik zou het plaatje iets naar links verschuiven. Ik zou 'm ook wat lichter maken en wat kleur toevoegen.quote:
Zou wel sp3ctaculair zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het bovenstaande is vast niet het antwoord dat Fylax geeft als z'n moeder vraagt hoe de jurk staat.
Het wordt inderdaad al gauw te priegelig. Loop ik met de UI-politie vaak tegenaan. Soms steek je heel veel tijd in een UI, dan verklein je het naar 60x60 en ziet het er niet uit.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:09 schreef timmmmm het volgende:
Een vergesicjt met detail erin als UI van een vierkante milimeter is geen gezicht
minder minderquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:36 schreef Elfletterig het volgende:
Wat ook kan, is het plaatje eigenheid geven door het te vervormen.
[ afbeelding ]
Eens. Je mag natuurlijk dragen wat je wil dragen. Maar ik moet bekennen dat ik verder niet bekend ben met de zaak, dus ik weet niet of dat de enige reden was.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat die Pegida-voorzitter laatst is aangehouden wegens het dragen van een varkensmuts is een regelrechte aanfluiting voor de democratie en de vrijheid van meningsuiting. Je mag het belachelijk vinden dat hij zich zo uitdost, je mag hem erom verafschuwen, maar hij heeft gewoon het recht om een dergelijke muts te dragen.
jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eens. Je mag natuurlijk dragen wat je wil dragen. Maar ik moet bekennen dat ik verder niet bekend ben met de zaak, dus ik weet niet of dat de enige reden was.
Het was "te provocerend". Dat is natuurlijk zo subjectief als de ziekte. Als ik een hekel heb aan Sesamstraat, vind ik de UI van Harry provocerend. Wat iemand provocerend vindt, verschilt per persoon. Daar kun je natuurlijk nooit op gaan handhaven.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eens. Je mag natuurlijk dragen wat je wil dragen. Maar ik moet bekennen dat ik verder niet bekend ben met de zaak, dus ik weet niet of dat de enige reden was.
Link?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was "te provocerend". Dat is natuurlijk zo subjectief als de ziekte. Als ik een hekel heb aan Sesamstraat, vind ik de UI van Harry provocerend. Wat iemand provocerend vindt, verschilt per persoon. Daar kun je natuurlijk nooit op gaan handhaven.
Betekent dat dat ik eerder verlost ben uit dit kille, nare leven?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Krijg allemaal de tyfus.
Zo dat is er uit.
Is je scooter gejat?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Krijg allemaal de tyfus.
Zo dat is er uit.
Weet niet precies hoe het is om de tyfus te hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Betekent dat dat ik eerder verlost ben uit dit kille, nare leven?
Niet zoveel. Behalve dat ik net koffie over mij heen gooi maar voor de rest gaat alles perfectquote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:33 schreef timmmmm het volgende:
Maar vertel het eens aan ome Tim, wat is het allemaal Jasmijn
Steek die blije smileys dan even lekker in je reet en ga ergens anders posten met je burqa, Fatima.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet zoveel. Behalve dat ik net koffie over mij heen gooi maar voor de rest gaat alles perfect![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je ziet toch die boze links boven. geen idee hoe die heet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Steek die blije smileys dan even lekker in je reet en ga ergens anders posten met je burqa, Fatima.
Vrolijkheid doen we niet aan in de NWS SC
Da's speculariumquote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je ziet toch die boze links boven. geen idee hoe die heet.
Nee, aan specularium is niks vrolijk. Oke, dan mag je blijvenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou daar is toch niks vrolijks aan allemaal.
Op zich is het natuurlijk best bijzonder wanneer een vrouw op haar pik getrapt is...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet niet precies hoe het is om de tyfus te hebben.
Ik zei dat een keer tegen een collega. Bleek ze dat vroeger te hebben gehad, helemaal op haar pik getrapt...
Echt welquote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Steek die blije smileys dan even lekker in je reet en ga ergens anders posten met je burqa, Fatima.
Vrolijkheid doen we niet aan in de NWS SC
Ja het is niet zozeer persoonlijk naar iemand bedoeld. Het is gewoon algemeen bedoeld. Zo van krijg gewoon allemaal de tyfus.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:40 schreef Elfletterig het volgende:
Blijft natuurlijk de vraag nog openstaan waarom wij zo nodig allemaal de tyfus moeten krijgen omdat jij koffie over je heen gooit...
Ik begrijp het welquote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:40 schreef Elfletterig het volgende:
Blijft natuurlijk de vraag nog openstaan waarom wij zo nodig allemaal de tyfus moeten krijgen omdat jij koffie over je heen gooit...
op een goede dag hoop ik al dat de maan op de aarde stortquote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij wenst de hele wereld al dood als je een scheet dwarszit...
helaas, de maan gaat juist steeds verder van ons weg timmehhhquote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
op een goede dag hoop ik al dat de maan op de aarde stort
daarom is het leven ook een grote teleurstelling vor mequote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
helaas, de maan gaat juist steeds verder van ons weg timmehhh
We worden vanzelf een keer door de zon opgeslokt. Maar dat kan nog een paar honderd miljoen jaar duren. Dus dat is meer een zorg van de wezens die tegen die tijd op deze planeet leven.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
helaas, de maan gaat juist steeds verder van ons weg timmehhh
Nou nou nou nouquote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
op een goede dag hoop ik al dat de maan op de aarde stort
Was het een natte droom?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik samen met de Backstreet Boys dit nummer aan het zingen was. Maar zij zaten op de verkeerde toon dus toen moest ik ze voordoen hoe het moest en toen klonk het echt heel mooi.
Een van mijn leukste dromen ooit.
Waarom moet het nou weer gelijk zo ordinair? We hebben gewoon lekker gezongen met elkaar, dat was alles.quote:
Mag ik jou vervormen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:36 schreef Elfletterig het volgende:
Wat ook kan, is het plaatje eigenheid geven door het te vervormen.
[ afbeelding ]
En dan na het zingen de kerk uit zeker?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom moet het nou weer gelijk zo ordinair? We hebben gewoon lekker gezongen met elkaar, dat was alles.
Lekker pittig?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben net terug van de kapper, nu kan het weekend echt beginnen. Het is weer lekker kort
Zo pittig dat ik het hier niet ga posten.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo pittig dat ik het hier niet ga posten.
Dit, maar dan met mijn kop eronder. Alleen heb ik niet zo'n toffe zonnebril.quote:
Nou vooruit, ik zou je doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit, maar dan met mijn kop eronder. Alleen heb ik niet zo'n toffe zonnebril.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:13 schreef Specularium het volgende:
DWDD.
Snap niet dat Marianne dat zo leuk vindt.
BaggerTVquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:17 schreef YokiKater het volgende:
Vanavond komt Zero Dark Thirty op TV, vind ik leuk
Gewoon paar uurtjes slapen en dan in de middag nog een tukkie doen. Al denk ik dat ik zelf de kwalificatie niet live ga kijken. De race kijk ik natuurlijk wel live, maar dat gaat ook een kort nachtje worden, je moet er iets voor over hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:18 schreef Fokker89 het volgende:
BaggerTV
Niet nu al gaan slapen om morgen de kwalificatie van de F1 te kunnen zien
Haha. Jij wil er altijd naar toe anders.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:13 schreef Specularium het volgende:
DWDD.
Snap niet dat Marianne dat zo leuk vindt.
Kwalificatie ga ik ook niet live kijken, race denk ik wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon paar uurtjes slapen en dan in de middag nog een tukkie doen. Al denk ik dat ik zelf de kwalificatie niet live ga kijken. De race kijk ik natuurlijk wel live, maar dat gaat ook een kort nachtje worden, je moet er iets voor over hebben.
Bwrooaaaaaap, rattetatatataatataatatat pang pang! Rallyquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kwalificatie ga ik ook niet live kijken, race denk ik wel.
Al hebben we hier in Emmeloord morgen ook de zuiderzeerally, waar ik natuurlijk ook wel even naar ga kijken.
Rally
Dennis Kuipers doet ook mee, man wat kan die gast rijdenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bwrooaaaaaap, rattetatatataatataatatat pang pang! Rally![]()
Ik volg het allemaal niet meer zo, moet ik even opzoeken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dennis Kuipers doet ook mee, man wat kan die gast rijden
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dennis_Kuipersquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal niet meer zo, moet ik even opzoeken.
Ik zie het, leuke auto.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dennis_Kuipers
Dit klopt niet helemaal, van mij mag er zelfs een bom op de studio.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha. Jij wil er altijd naar toe anders.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Verder nog wel wat grote namen, altijd wel een leuke rally moet ik zeggen.
Ik zie aan die kop even niet wie dat is?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]Heb je deze man nog meegemaakt?
[ afbeelding ]
Rocco Theunissen, dat vond ik echt een baas. Helaas overleden in 2003. Volgens mij 1 van de eerste of iig weinige toendertijd die met een WRC auto reed.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zie aan die kop even niet wie dat is?
Nee, zegt me weinig.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Rocco Theunissen, dat vond ik echt een baas. Helaas overleden in 2003. Volgens mij 1 van de eerste of iig weinige toendertijd die met een WRC auto reed.
Nou nou nouquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit klopt niet helemaal, van mij mag er zelfs een bom op de studio.
Had hij het record frikandellen eten?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]Heb je deze man nog meegemaakt?
[ afbeelding ]
4-voudig NL kampioen en 3-voudig Belgisch kampioen Rally.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had hij het record frikandellen eten?
Dat was voor mijn tijd jonguh.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
4-voudig NL kampioen en 3-voudig Belgisch kampioen Rally.
Ja, jij hebt de eckte eckte niet meegemaakt, dat Subaru met McRae en Sainz ownde en daarna het tijdperk van Makinen. Dat Juha Kankkunen nog reed, etc. Maarja, dat verschil heb ik ook altijd met mijn pa, die heeft nog echt de Groep-B meegemaakt, daar heb ik dan weer niets van meegekregen.quote:
McRae en Sainz heb ik wel meegemaakt, en de beginperiode van Loeb, maar verder eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, jij hebt de eckte eckte niet meegemaakt, dat Subaru met McRae en Sainz ownde en daarna het tijdperk van Makinen. Dat Juha Kankkunen nog reed, etc. Maarja, dat verschil heb ik ook altijd met mijn pa, die heeft nog echt de Groep-B meegemaakt, daar heb ik dan weer niets van meegekregen.
Ik doelde op 1995quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
McRae en Sainz heb ik wel meegemaakt, en de beginperiode van Loeb, maar verder eigenlijk niet.
Nee, ik doelde meer op hun eindperiode, speelde toen nog wel de eerste McRaeRally op de PS1quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik doelde op 1995.. Reden beide voor Subaru (die werden daarna heel populair).
Bazenspelquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, ik doelde meer op hun eindperiode, speelde toen nog wel de eerste McRaeRally op de PS1
Ja, zo'n sport uitoefenen, en dan neerstorten met een heliquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
BazenspelWas er helemaal kapot van toen hij overleed. Nog steeds wel eigenlijk, die man
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, zo'n sport uitoefenen, en dan neerstorten met een heli
FullHD zie ik wel....quote:
Ja, daar kan ik ook niets aan doen.. maar zijn hele history komt voorbij incl wat mooie quotes.quote:
Ja, die XGames heb ik dus nooit wat aan gevonden, zo dacht een Ken Block ook een fantastische Rallyrijder te zijn, maar eigenlijk is het gewoon ballet die zooi.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik ook niets aan doen.. maar zijn hele history komt voorbij incl wat mooie quotes.
"How did you do it?"
-"I did it quicker than anyone else"![]()
Dit was zijn laatste strakke actie
Ben er ook geen fan van, maar dit was wel legendarisch.. en echt typisch McRae. Hij had alsnog bijna gewonnen, scheelde niet veel.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, die XGames heb ik dus nooit wat aan gevonden, zo dacht een Ken Block ook een fantastische Rallyrijder te zijn, maar eigenlijk is het gewoon ballet die zooi.
Hier de avondploegquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:05 schreef Specularium het volgende:
Kunnen we het nu weer over iets anders hebben?
Lekker met je stok in een sloot.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:26 schreef timmmmm het volgende:
De weinig enerverende wereld van het fierljeppen is nog boeiender
Ook hier is et weer zo ver.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 10:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook hier is et weer zo ver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alle plaatjes staan gewoon op Imgur of Tinypic. We noemen de volgende NWS-SC gewoon "Bij-terugvind-topic", met alle bijenplaatjes in de OP.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:37 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb nu de pagina met bijtjes af, maar ik heb geen plek om die pagina te hosten
maar de HTML moet ik nog ergens hostenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alle plaatjes staan gewoon op Imgur of Tinypic. We noemen de volgende NWS-SC gewoon "Bij-terugvind-topic", met alle bijenplaatjes in de OP.
Ik weet niet eens wat een BB-code is.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:46 schreef d4v1d het volgende:
oh, ik heb een geniaal idee.
Maak een kloon aan en zet in zijn fotoboek alle bijtjes.
Heb jij die BB code nog van die post?
[img] enzo.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een BB-code is.
Je kunt toch gewoon de post citeren waar ik heen linkte?quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 10:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook hier is et weer zo ver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:14 schreef Tem het volgende:
[..]Ben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je daar spelletjes mee spelen?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:51 schreef YokiKater het volgende:
Kijk eens wat ik gescored heb
[ afbeelding ]
Ik ben een gelukkige jongen.
Nou, heel oude simpele spelletjes. Dit ding kan niet eens Windows draaien, dus..quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kun je daar spelletjes mee spelen?
Wat is het eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, heel oude simpele spelletjes. Dit ding kan niet eens Windows draaien, dus..
Is dat filmpje van jou? En wat kan er je er mee?quote:
Nee is niet mijn filmpje. En het is gewoon 100% nostalgie, dit was mijn eerste computer. Hij is puur voor de heb. Stukje computergeschiedenis.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is dat filmpje van jou? En wat kan er je er mee?
Coolquote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee is niet mijn filmpje. En het is gewoon 100% nostalgie, dit was mijn eerste computer. Hij is puur voor de heb. Stukje computergeschiedenis.
Jawel, maar deze stond op zolder bij een oud vrouwtje dat ik vaak help met computerdingen. Ik heb ook nog een oude CB-radio/Marifoon gekregen.quote:
Ik was vandaag in het tikibad. Was leuk, ook veel getattooeerde mensen gezien daar. Ik vraag me af of zoveel mensen die ik dagelijks zie ook onder de tattoos zitten of dat het tikibad gewoon mensen met tattoos aantrekt.quote:
Ahquote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jawel, maar deze stond op zolder bij een oud vrouwtje dat ik vaak help met computerdingen. Ik heb ook nog een oude CB-radio/Marifoon gekregen.
Ja dat weet ik allemaal niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik was vandaag in het tikibad. Was leuk, ook veel getattooeerde mensen gezien daar. Ik vraag me af of zoveel mensen die ik dagelijks zie ook onder de tattoos zitten of dat het tikibad gewoon mensen met tattoos aantrekt.
Ik kan me voorstellen dat mensen met tattoos die ook graag willen showen, dus ik neig naar de tweede theorie.quote:
Of Tikibad is the placo to be voor tokkies?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat mensen met tattoos die ook graag willen showen, dus ik neig naar de tweede theorie.
Welke maat is dat?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:32 schreef Njosnavelin het volgende:
En ook nog deze pattas gescoord vandaag, extra motivatie om naar de sportschool te gaan![]()
[ afbeelding ]
Maat kano, ik heb grote voeten. Compenseert voor de kleine boezem.quote:
Dat is ook een goeie.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Of Tikibad is the placo to be voor tokkies?
Vodafone heeft gratis onbeperkt mobiele data vandaag.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Vandaag gratis reizen met NS met boekenweekgeschenk. Zie ik net allemaal oudjes dat boekenweekgeschenk tegen de incheckpaaltjes duwen![]()
Ga met uw muis naar de rechterbovenhoek.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Vandaag gratis reizen met NS met boekenweekgeschenk. Zie ik net allemaal oudjes dat boekenweekgeschenk tegen de incheckpaaltjes duwen![]()
Ohja, ik kan de trein naar Limboland wel even pakken.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Het regent hier. Dus dikke boei.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 13:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga met uw muis naar de rechterbovenhoek.
[ afbeelding ]
Lekker 5 uur in de trein zitten.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ohja, ik kan de trein naar Limboland wel even pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |