Hij werd me in de schoot geworpen en ik werd nogal overrompeld door de lapo.quote:
Had ik toch mooi voor je opgelost danquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij werd me in de schoot geworpen en ik werd nogal overrompeld door de lapo.
Iedereen heeft zijn/haar taakje toch.quote:
Wie is hier de grootste zeurkous?quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn/haar taakje toch.
En we kunnen niet allemaal zeurkouzen zijn, één is meer dan genoeg.
Denk niet dat ik het ben, ik zeik en zeur nooit zomaar om het zeuren en zeiken.....quote:
Ah... succes! Ik hoef effe nietquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga me maar eens toonbaar maken, dadelijk even langs het ziekenhuis, even bloed tappen, volgende week moet ik op controle.
Het ergste vind ik dat ik even met de bus moet, maar het busstation is vlak achter me en de bus stopt voor de deur van het ziekenhuis dus dat scheelt en het bloed zelf stelt niks voor.quote:
Ah... ja dat heen en terugreizen is soms langer werk als het bloedtappenquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het ergste vind ik dat ik even met de bus moet, maar het busstation is vlak achter me en de bus stopt voor de deur van het ziekenhuis dus dat scheelt en het bloed zelf stelt niks voor.
Aangezien ik ook nog even moet pinnen is dat sowieso handig, want in de hal van het ZKH hangt een flappentap, 2 vliegen in 1 klap.
Ik wil er zo snel mogelijk weg, bloed zelf duurt incl. wachttijd meestal 20 minuten, de bus heen en weer minder dan 40 minuten, dus het kost me ongeveer een uur van mijn tijd.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... ja dat heen en terugreizen is soms langer werk als het bloedtappen![]()
Ik trakteer mezelf na ieder bezoekje op een tomatensoepje en een broodje eiersalade in het restaurantis het toch nog een beetje leuk
Een úúr van je tijdquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wil er zo snel mogelijk weg, bloed zelf duurt incl. wachttijd meestal 20 minuten, de bus heen en weer ongeveer 40 minuten, dus het kost me ongeveer een uur van mijn tijd.
Nee joh, ik heb allerlei leuke dingen thuis te doen, ik slaap nog niet de helft van het aantal dat jij vol maakt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Een úúr van je tijdwélke tijd? Je wil weer zo snel mogelijk naar je nest?
Okéquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb allerlei leuke dingen thuis te doen, ik slaap nog niet de helft van het aantal dat jij vol maakt.![]()
En ik ga daar echt niet zitten eten, dat doe ik thuis wel, lekkerder en goedkoper, ik geef mijn geld liever aan andere dingen uit.
Je moet zoveel slapen als je denkt nodig te hebben, ik zou willen dat ik zo goed en lang kon slapen, maar dat lukt me dus niet.quote:
first world problemsquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het ergste vind ik dat ik even met de bus moet, maar het busstation is vlak achter me en de bus stopt voor de deur van het ziekenhuis dus dat scheelt en het bloed zelf stelt niks voor.
Aangezien ik ook nog even moet pinnen is dat sowieso handig, want in de hal van het ZKH hangt een flappentap, 2 vliegen in 1 klap.
Vaak niet achterelkaar hoor, maar opgeteld zijn het héél wat uurtjes denk ikquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet zoveel slapen als je denkt nodig te hebben, ik zou willen dat ik zo goed en lang kon slapen, maar dat lukt me dus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |