Om opgevreten te worden door een kip.quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:13 schreef Dven het volgende:
Misschien sta ik over 30 jaar nog wel in een Jurassic ParkZou genot zijn
Man eet kip. Man creëert dinokip. Dinokip eet man. Mooie cirkelquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:55 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Om opgevreten te worden door een kip.
Jij zou dat wel zien zitten als er weer nieuw leven geblazen word in grote reptielachtige wezens die ons als een soort snack zien?quote:
Ja, dat lijkt me fantastisch. Hoezo dan?quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij zou dat wel zien zitten als er weer nieuw leven geblazen word in grote reptielachtige wezens die ons als een soort snack zien?
Ik welquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij zou dat wel zien zitten als er weer nieuw leven geblazen word in grote reptielachtige wezens die ons als een soort snack zien?
Tot er een voor je staat en je hongerig aankijkt.quote:
Ja dat vind ik dan weer niet zo leuk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tot er een voor je staat en je hongerig aankijkt.
Tsja, die zijn in principe niet gevaarlijk, want het zijn planteneters, maar wie weet vinden ze ons wel handig om te gebruiken als tandenstoker.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:10 schreef Yasmin23 het volgende:
Deze zou ik wel graag willen zien
[ afbeelding ]
Ze zullen vast niet losgelaten worden of misschien maken ze er wat kleinere versies van. Geen idee hoe groot die dingen waren.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, die zijn in principe niet gevaarlijk, want het zijn planteneters, maar wie weet vinden ze ons wel handig om te gebruiken als tandenstoker.
Dinosaurus Petting zooquote:Op woensdag 16 maart 2016 10:19 schreef matthias24 het volgende:
[..]
[..]
je geeft het zelf al aan eigenlijk.
kijk ik wil straks niet in een Jurassic park leven.
Zouden ze serieus zijn? Zo bangquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:34 schreef ToT het volgende:
Geniaal, die angsten bij sommigen!
Een kip met holle botjes in de poten is een bedreiging voor al het menselijk leven op aarde!
Laten we dan ook meteen alle leeuwen, beren en tijgers en dergelijke afknallen, want die zijn ook eng!
Ze hebben zeker nog nooit van het leger gehoord of zo?quote:
Wie weet is het een gat in de markt!quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:48 schreef hottentot het volgende:
Plofkippen te grootte van een dinosaurus
Zou IS al aan het fokken zijn....
Dan is die kip dus te vroeg ontploft?quote:
waar heb je het over vriend? begin je weer eens te trippen ofzo?quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dinosaurus Petting zoo![]()
Aww lieve tricera.... *auw*
mijn arm
Het ligt niet aan hem dat jij niet weet waar je "tops" moet invullen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:38 schreef matthias24 het volgende:
[..]
waar heb je het over vriend? begin je weer eens te trippen ofzo?
ooh oke. ja sorry leandra ik had moeite om knokkels te verstaan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ligt niet aan hem dat jij niet weet waar je "tops" moet invullen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |