Weigh-ins en Q&A zijn sowieso gratis toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat t zoiets is?
Volgens mij wel, not surequote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Weigh-ins en Q&A zijn sowieso gratis toch?
Die zijn echt geen 130.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:12 schreef LuieSurinamer het volgende:
als vakken a,b,c,d,e en f 130 euro zijn
heb ik dat er wel voor over hoor.
Zou daar maar niet van uit gaanquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:12 schreef LuieSurinamer het volgende:
als vakken a,b,c,d,e en f 130 euro zijn
heb ik dat er wel voor over hoor.
goedkoop en het dichtste bij de Octagonquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ga voor een rolstoel/begeleiders plek denk ik.
Gratis sowieso, maar soms heb je een (gratis) ticket nodig om binnen te komen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Weigh-ins en Q&A zijn sowieso gratis toch?
Iedereen (die zich ingeschreven heeft) heeft gisteren een mail gehad omstreeks 21:00 uur met hierin de code.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:04 schreef LacosteUnited het volgende:
Hoe zit het met die pre-sale code dan ? Heb mij sinds de bekendmaking hiervoor ingeschreven, krijg je die code gewoon via de mail opgestuurd, zoja wanneer kan ik die verwachten ?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:08 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Iedereen (die zich ingeschreven heeft) heeft gisteren een mail gehad omstreeks 21:00 uur met hierin de code.
Een uur geleden was het nog livequote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:18 schreef THEFXR het volgende:
Overeem nu :LIVE in de chat!
https://www.facebook.com/UFCUnitedKingdom/videos/989131714456112/
Ja, elke keer als je play klikt begint video vanaf het beginquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:27 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja, elke keer als je play klikt begint video vanaf het begin
Voor de nieuwsbrief bedoel je toch? Ik heb niks ontvangen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:08 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Iedereen (die zich ingeschreven heeft) heeft gisteren een mail gehad omstreeks 21:00 uur met hierin de code.
Nieuwsbrief ja. Ik heb nog niemand gesproken die hem niet heeft gekregen. Vreemd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:55 schreef bascross het volgende:
[..]
Voor de nieuwsbrief bedoel je toch? Ik heb niks ontvangen.
Vanaf 162euro lijkt het mij het pas waard, dan kun je netzo goed 30meer besteden..quote:
Pussquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vanaf 162euro lijkt het mij het pas waard, dan kun je netzo goed 30meer besteden..
Maarja, ik vind dit geen 200euro waarddus 99% dat ik niet ga.
Ik denk dat als Overeem weg valt dat ik die card niet eens live via een gratis stream zou kijkenquote:
Deze card is beter dan London for example. En véél beter dan Zagreb etc.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat als Overeem weg valt dat ik die card niet eens live via een gratis stream zou kijken
Wt ga jij doen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:10 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Deze card is beter dan London for example. En véél beter dan Zagreb etc.
Wat denk jequote:
Ja had ik graag gedaan, maar ga met 3 vrienden. 97 it is.quote:
Londen had Silva vs. Bisping, Mousasi en Makwan Amirkhani, dat is al beter dan onze card. Wij hebben maar 2 fatsoenlijke gevechten, voor de rest allemaal gasten die op het punt staan om gecut te worden. Zagreb heeft de ene na de andere zieke up and comer, eerst een heerlijk main event, itt Arlovski die na 1 jab gaat zitten, daarnaast Francis Ngannou, Mairbek Taisumov, Nicolas Dalby en THE BLACK BEAST Derrick Lewis.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:10 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Deze card is beter dan London for example. En véél beter dan Zagreb etc.
pak die dan van 50, goedkoper dan een PPV en je maakt de sfeer mee. het is toch goed te volgen via de schermen. en je ontmoet ook nog leuke rotterdammers.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vanaf 162euro lijkt het mij het pas waard, dan kun je netzo goed 30meer besteden..
Maarja, ik vind dit geen 200euro waarddus 99% dat ik niet ga.
Je onderbouwd het goed, maar als die kaarten binnen een week zijn uitverkocht, dan heeft de UFC het toch goed opgezet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Londen had Silva vs. Bisping, Mousasi en Makwan Amirkhani, dat is al beter dan onze card. Wij hebben maar 2 fatsoenlijke gevechten, voor de rest allemaal gasten die op het punt staan om gecut te worden. Zagreb heeft de ene na de andere zieke up and comer, eerst een heerlijk main event, itt Arlovski die na 1 jab gaat zitten, daarnaast Francis Ngannou, Mairbek Taisumov, Nicolas Dalby en THE BLACK BEAST Derrick Lewis.
Wat hebben wij? 1 ziek gevecht met Tumenov die Nelson gaat slopen, Overeem die een baas is maar tegenstand van niks heeft en dat was het. Krijg je fucking Madadi vs. Cabral op de main card omdat Madadi een keer toevallig Johnson in een submission heeft gelegd jaaaaaren geleden. Enige Nederlanders zijn Overeem en Struve, waarvan de laatste vrijwel altijd slechte gevechten heeft. Vergelijk dat eens met wat Glory neerzette, alle goede Nederlanders zaten op die card. Bij de UFC wordt Mousasi er niet eens op gezet, omdat het 'vol' is, terwijl je niet eens een fatsoenlijke main card hebt.
Edit: Ga wss alsnog, maar zelfs mn lage verwachtingen zijn niet overtroffen, helemaal nu Magomedov nog afgevallen is ook.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:41 schreef THEFXR het volgende:
Nou, de UFC heeft het toch voor elkaar gekregen in NY, MSG here we come
[ afbeelding ]
Geen idee ook, reken op dat laatste.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:14 schreef over_hedge het volgende:
Iemand enig idee hoe die voorverkoop werkt? Kreeg dit mailtje: [ afbeelding ]
Maar dat wachtwoord werkt helemaal nietOf zou het wachtwoord om 10:00 pas werken?
Lol, om 10:00 uur pas jaquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:14 schreef over_hedge het volgende:
Iemand enig idee hoe die voorverkoop werkt? Kreeg dit mailtje: [ afbeelding ]
Maar dat wachtwoord werkt helemaal nietOf zou het wachtwoord om 10:00 pas werken?
Nee. was binnen 2 min niks meer te koop.quote:
OMG, dat had ik echt niet verwacht, zeker uit andere Landenquote:Op woensdag 23 maart 2016 10:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. was binnen 2 min niks meer te koop.
Dat denk ik ook ja. Klopt iets niet. Staat ook niet dat het uitverkocht is. Maar dat het niet te koop is.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:06 schreef Tazmaniac het volgende:
Volgens mij is het een foutje ofzo..?
ja, hier staan ze al te koop voor het dubbele:quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:06 schreef dapluiz het volgende:
Of straks voor 200% of meer op marktplaats e.d....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |