ge/gfquote:
16:30 uur klopt helemaal.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:08 schreef Robby85 het volgende:
Tribune West hier. Heel benieuwd wat het gaat worden. Vorige keer in Zweden geweest en dat was ook echt super.
Zal de tijd 16:30 kloppen met wanneer het evenement start? Dit was in Zweden namelijk wel drama met midden in de nacht
Zwaar mee oneens, lees mn eerdere posts maar terug. Londen was beter, Zagreb is beter, Berlijn was beter, Glasgow was beter voor de Schotten dan voor ons (maar 2 Nederlanders op de card!!!!) En dan heb ik het nog niet eens over de cards in Zweden. Alleen Dublin was slechter, maar dat was pas toen er twee gevechten waren weggevallen, daarvoor zou die ook beter zijn geweest. (Stel je voor dat hier Overeem bijvoorbeeld wegvalt, zit je dan) Je zou toch wel meer verwachten voor het eerste UFC event in een land met zo'n vechtsport achtergrond.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:03 schreef Klaphark het volgende:
Dit is gewoon een goede card voor EU begrippen. Verwacht je hier een Vegas card ofzo?
Jawel, Stringer is al tijdje weg.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:34 schreef dapluiz het volgende:
Zoveel nederlandse UFC vechters zijn er ook niet toch ?
Hans Stringer is blijkbaar niet gecut zie ik net en de Iron Lady is er nog
Haha ja daar is de UFC niet zo sterk inquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:37 schreef dapluiz het volgende:
Zijn ze zijn profiel vergeten : http://www.ufc.com/fighter/hans-Stringer?id=
Siyar kwam zonder kleerscheuren eruit tegen Thatch dus had ook makkelijk gekund.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:34 schreef dapluiz het volgende:
Zoveel nederlandse UFC vechters zijn er ook niet toch ?
Hans Stringer is blijkbaar niet gecut zie ik net en de Iron Lady is er nog
You know your MMAquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Siyar kwam zonder kleerscheuren eruit tegen Thatch dus had ook makkelijk gekund.
Leuke signing als een Nederlandse kickbokser of een Europese prospect als een Tom DuQuesnoy zat er helaas ook niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |