laat me radenquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb Zul'Aman geraid met Breivik he.
Er was gewoon totaal geen reden om mijn post te associeren met een fucking politieke partijquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is zo makkelijk om iemand voor debiel uit te maken en daarmee elke argumentering weg te halen.
Human magequote:Op woensdag 16 maart 2016 14:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laat me raden
hij was een human paladin
Wat wil je hiermee zeggen dan?quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Of een moslim die brieven schrijft aan dubieuze islamitische organisaties die nog niet als terroristisch zijn aangestempeld.
Heeft blizzard eigenlijk wat met zijn account gedaan of zou hij nog kunnen spelen als hij weer vrij komtquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Andersnordic en later Conservative na zn server transfer.
Gast je hebt ze zelf niet op een rijtjequote:Op woensdag 16 maart 2016 14:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er was gewoon totaal geen reden om mijn post te associeren met een fucking politieke partij
Dus je deed dat of om te provoceren, of je hebt het niet helemaal op een rijtje en dat vind ik beide gerechtvaardigd om jou daarvoor uit te maken
Dat het een erg zwakke scheidingslijn is waar je dan wel en niet naar mag schrijven.quote:
Ik heb nog nooit een psychose gehad geloof ik maar is goed jongenquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gast je hebt ze zelf niet op een rijtje iemand die psychose op psychose heeft gehad hoeft mij geen debiel te noemen.
Mwah, ene kant wel eens ja maar ik vind dat je een gevangene, en niet zomaar een, niet het idee moet laten krijg dat hij toegang heeft daartoe.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat het een erg zwakke scheidingslijn is waar je dan wel en niet naar mag schrijven.
De gemiddelde Islamitische in het salafistische vlak zijn op zn minst gezegd dubieus, maar een verbod op salafisme is niet door te voeren en ook niet wenselijk.
Het zelfde geldt voor tig extreem linkse en rechte organistaties.
Zolang die organisaties niet op een terreurlijst staan zouden daar gewoon brieven naar toe mogen.
En als het een antifa beweging was? (Die door het AIVD meermaals als staatsgevaarlijker wordne aangeduidt)quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ene kant wel eens ja maar ik vind dat je een gevangene, en niet zomaar een, niet het idee moet laten krijg dat hij toegang heeft daartoe.
Doe eens niet zo persoonlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gast je hebt ze zelf niet op een rijtje
Moeten ook zeker in de gaten gehouden worden ja. Maakt niet uit op welk gebied van het politieke spectrum het zich bevindquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En als het een antifa beweging was? (Die door het AIVD meermaals als staatsgevaarlijker wordne aangeduidt)
Of een moskee die banden lijkt te hebben met terroristische organisaties, maar wat nog niet bewezen is.
Maar zo lang het niet rond is, op welke grond zou jij dan mensen verbieden brieven te schrijven. Dat is namelijk wel een vrij grove schending van bepaalde grondrechtenquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moeten ook zeker in de gaten gehouden worden ja. Maakt niet uit op welk gebied van het politieke spectrum het zich bevind
ja maar dat is het probleem ook een beetjequote:Op woensdag 16 maart 2016 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En als het een antifa beweging was? (Die door het AIVD meermaals als staatsgevaarlijker wordne aangeduidt)
Of een moskee die banden lijkt te hebben met terroristische organisaties, maar wat nog niet bewezen is.
Nou misschien niet verbieden, maar die brieven mag je zeker wel controlerenquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar zo lang het niet rond is, op welke grond zou jij dan mensen verbieden brieven te schrijven. Dat is namelijk wel een vrij grove schending van bepaalde grondrechten
Dat gebeurt naar iedereen. Ook naar je vader.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou misschien niet verbieden, maar die brieven mag je zeker wel controleren
Grow some balls mikeyquote:
klachten naar forum at fok.nl ipv hier zuur te zitten doen aub.quote:
Wat haal je zijn vader erbijquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat gebeurt naar iedereen. Ook naar je vader.
Je komt ook aangehobbeld als Fokkie je roept.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
klachten naar forum at fok.nl ipv hier zuur te zitten doen aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |