Kwajongens ja...we hebben allemaal wel 's belletje getrokken en met een PVC-buis papieren pijltjes door openstaande ramen geschoten.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Snotneuzen met kalashnikovs. Kleine jongens.
Eerder een fantast.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit is ook een Marokkaan geloof ik
Kan toch? Straatjongens die even de Scarface willen uithangen en hoog inzetten.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:18 schreef Abed het volgende:
Gaat om coke en groot geld, maar het zijn snotneuzen die soldaatje willen spelen, sure.
Misschien klinkt het wat gek maar het zou me niets verbazen als er weer stevige rellen gaan optreden over Europa verspreid.quote:
Dat klinkt niet gek. Dat is eerder aanstaande.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien klinkt het wat gek maar het zou me niets verbazen als er weer stevige rellen gaan optreden over Europa verspreid.
Gomorra (2008) - IMDbquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:18 schreef Abed het volgende:
Gaat om coke en groot geld, maar het zijn snotneuzen die soldaatje willen spelen, sure.
Zitten de bolletjes niet zo lekker?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:20 schreef Joezi het volgende:
Misschien moeten we met zn alleen eens wat minder coke snuiven zo op de donderdagavond
Dat lijkt me wel goed. Er moet weer eens een soort zuivering plaatsvinden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien klinkt het wat gek maar het zou me niets verbazen als er weer stevige rellen gaan optreden over Europa verspreid.
Ik zou wel een nakkie lusten. Moet morgen alleen werken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:20 schreef Joezi het volgende:
Misschien moeten we met zn alleen eens wat minder coke snuiven zo op de donderdagavond
Dit is niet in oplossingen denken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:20 schreef Joezi het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zitten de bolletjes niet zo lekker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |