Hoe heb je het dan volgehouden bij de vorige wedstrijden?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM en ik kunnen dadelijk de penaltyreeks niet aan
Als het goed is, zit Stankovic nu te loeren.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:49 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Lol Inter
Kan hij net zo goed bij PSV blijven.
Ik zie Bruma er wel 1 in fluken. Die jongen is niet gauw bang.......quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dan staat het 0 - 0 na vijf penalties, daar heb je wat aan.
welke?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe heb je het dan volgehouden bij de vorige wedstrijden?
Oh jij mag LittleRabbit doen als ik je een avondje alleen laat maar ik moet van davy afblijven??quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vreemdgaander![]()
Denk maar niet dat ik een open relatie wil net als Peter R. de Vries
Stankovic. Pegelgodquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het goed is, zit Stankovic nu te loeren.
Daar was een penaltyreeks?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De CL-wedstrijden natuurlijk.
Ik noem een PSV 2-1 CSKA
Wraak!quote:
Als dit gebeurt in exact deze minuut verander ik zowel mijn sig als ondertitel een jaar lang in "hup PSV".quote:
ER IS NIKS GEBEURD HOORquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh jij mag LittleRabbit doen als ik je een avondje alleen laat maar ik moet van davy afblijven??
Waar slaat dit op?
Sowquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dit gebeurt in exact deze minuut verander ik zowel mijn sig als ondertitel een jaar lang in "hup PSV".
(aangezien ik al een weddenschap heb lopen voor mijn UI)
Quote.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dit gebeurt in exact deze minuut verander ik zowel mijn sig als ondertitel een jaar lang in "hup PSV".
Ik heb al een zuster gebeld voor jequote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM en ik kunnen dadelijk de penaltyreeks niet aan
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:51 schreef Brammess het volgende:
Over 20 minuten ligt het in de handen van god.
Torres was de enige die toen meedeed lijkt me?quote:
Denken dat davy dat wijf boven mij verkiestquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:52 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik heb al een zuster gebeld voor je
[ afbeelding ]
Jij hebt hier zeker een plan B voor dus ik maak me geen zorgen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |