Lol Interquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Inter-delegatie kapot is van zijn prestaties vandaag.
Zullen we elkaar vasthouden dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM en ik kunnen dadelijk de penaltyreeks niet aan
Gewoon water drinken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je wilt weten wat gezond is, moet je de voedingswaardetabel bekijken van een product.
Dan genees je ook gelijk van de gedachte dat fruitdranken gezond zijn.
Crystal clear valt nog wel mee hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je wilt weten wat gezond is, moet je de voedingswaardetabel bekijken van een product.
Dan genees je ook gelijk van de gedachte dat fruitdranken gezond zijn.
Het is Bruma.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:48 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe kan Bruma zoveel moeite hebben met Torres
Nee maar zoet pakt ze allemaal van atletiquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
psv heeft niemand die een penal kan nemen joh dan heb je geen enkele kans
Uhh waar heb je me voor nodig?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:49 schreef KingRoland het volgende:
Wacht, Ties ben je er nog? ik heb je misschien zometeen nodig.
Je laat echt niets heel van hem he.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n vage username bedenken.
Brammes was bezetquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n vage username bedenken.
Ja dan staat het 0 - 0 na vijf penalties, daar heb je wat aan.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee maar zoet pakt ze allemaal van atleti
Hoe heb je het dan volgehouden bij de vorige wedstrijden?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM en ik kunnen dadelijk de penaltyreeks niet aan
Als het goed is, zit Stankovic nu te loeren.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:49 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Lol Inter
Kan hij net zo goed bij PSV blijven.
Ik zie Bruma er wel 1 in fluken. Die jongen is niet gauw bang.......quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dan staat het 0 - 0 na vijf penalties, daar heb je wat aan.
welke?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe heb je het dan volgehouden bij de vorige wedstrijden?
Oh jij mag LittleRabbit doen als ik je een avondje alleen laat maar ik moet van davy afblijven??quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vreemdgaander![]()
Denk maar niet dat ik een open relatie wil net als Peter R. de Vries
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |