Kaffee mit Kuchen en Currywursten op de stations, goede porties tegen schappelijke prijzen, laat maar komenquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien kunnen ze de retail activiteiten van NS overnemen en zo het verlies beperken
Jaaaa... Kettingkasten op het stationquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien kunnen ze de retail activiteiten van NS overnemen en zo het verlies beperken
Guess again. Het zijn allemaal rare factoren. Paar jaar geleden nieuwsitem over geweest. In Enschede een kop koffie en een gebakje en daarna hetzelfde in Gronau. Zelfde extreme prijsverschillen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Kaffee mit Kuchen en Currywursten op de stations, goede porties tegen schappelijke prijzen, laat maar komen.
Aansluitingen met 1 spoortje vallen er vast ook onder..quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
hebben ze 500 goederenstations ja? VIJFHONDERD?
Oh dan kom je een eind jaquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:55 schreef b2py het volgende:
[..]
Aansluitingen met 1 spoortje vallen er vast ook onder..
Weinig meer. Het enige wat ik erover hoor is als er weer wat gesloten wordt. Philip Morris, bietenverlaadplaats Nuth etc.quote:
- goede portiesquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:42 schreef MPG het volgende:
[..]
goede porties tegen schappelijke prijzen
Ik zou een gil geven als vandaag het Duitse Bundesverkehrswegeplan gepubliceerd werd. Hier is het: http://bmvbs.pro.contents(...)eferentenentwurf.pdfquote:
Danke schön!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik zou een gil geven als vandaag het Duitse Bundesverkehrswegeplan gepubliceerd werd. Hier is het: http://bmvbs.pro.contents(...)eferentenentwurf.pdf
Voor Nederland zouden zouden vooral drie trajecten interessant kunnen zijn: Groningen-Oldenburg, Hengelo-Löhne(-Hannover) en Venlo-Viersen. Groningen-Oldenburg gaat in pincipe niet door, voor de andere twee is de planning nog niet ver genoeg om ze überhaupt te kunnen beoordelen, dus die kunnen evt. wel doorgaan als de planning wat verder is en de beoordeling dan positief uitvalt.
(Tot ergens in mei kun je zienswijzen indienen maar ik denk dat dat ook een beetje voor de show is en dat er niet veel gaat veranderen)
Zo nu en dan jaquote:
Manager Nieuws Frontpage.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat houdt dat donkerrode kleurtje in eigenlijk?
Ha, eindelijk! Die kortsluitproef ook aan het einde van dat ene filmpje!quote:
FOK!frontpagequote:Op woensdag 16 maart 2016 21:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik vraag me alleen af welke versie van Frontpage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |