Zodat je kan zien dat de bovenste rij van de automaat op het perron leeg isquote:Op woensdag 16 maart 2016 11:03 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Nee. Foto's horen in hoge kwaliteit zodat je veel details kan zien, ik erger me juist aan die postzegels die vaak geplaatst worden en dit is net 4K man.
Ik wil een HLE 18 in Train Simulatorquote:Op woensdag 16 maart 2016 10:48 schreef DeaDLocK2K het volgende:
HLE13 en een HLE18 ook.
HLE11 heb ik al.
daar hebben ze thumbnails voor uitgevonden, lekker 10mb opstoken zodra ik hier de pagina openquote:Op woensdag 16 maart 2016 11:03 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Nee. Foto's horen in hoge kwaliteit zodat je veel details kan zien, ik erger me juist aan die postzegels die vaak geplaatst worden en dit is net 4K man.
je kunt best linken naar een zipje met fullres foto's. Mensen die het topic mobiel openen rekenen er niet op dat ze meteen 50 MB kwijt zijn omdat jij "vindt dat iemand veel details moet kunnen zien".quote:Op woensdag 16 maart 2016 11:03 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dus je wilt zegen dat de screenshots die ik post vanaf mn android foon te groot zijn?quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:35 schreef James1988 het volgende:
Screenshots hoeven niet in 1080p, 1440p of zelfs 2160p gepost te worden. En ook foto's hoeven niet meteen in volle resolutie hier gedumpt te worden: het forum resizet ze toch.
Als je imgur gebruikt voor fotohosting, gooi dan de letter l (dat is een kleine L) in de bestandsnaam voor je 'm hier plakt. Dan genereert imgur vanzelf een kleinere versie. Je kunt dan altijd nog doorlinken naar de grote versie, voor de mensen die de details willen zien.
Dank!
Dat argument werkt andersom ook zo. Ik hoef er geen rekening mee te houden dat anderen zo dom zijn om topics met foto's op hun mobiele apparaat te openen terwijl ze een 20MB databundel hebben.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je kunt best linken naar een zipje met fullres foto's. Mensen die het topic mobiel openen rekenen er niet op dat ze meteen 50 MB kwijt zijn omdat jij "vindt dat iemand veel details moet kunnen zien".
Ik ga gewoon niet resizen, bouw maar een proxyserver die dat voor je doet. Als je wil heb ik vast nog wel ergens de documentatie van Squid.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoeveel details moeten we aan een screenshot van een mobiele app zien trouwens? Het is gewoon luiheid.
Ik heb een 1GB databundel, normaal meer dan genoeg voor een maand. Maar als alle topics op FOK! 50MB gaan slurpen dan is het na 20x wel gedaan met de pret... Gewoon resizen dus, zoveel werk is het niet. En anders plaats je maar linkjes ipv img-tags.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:35 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dat argument werkt andersom ook zo. Ik hoef er geen rekening mee te houden dat anderen zo dom zijn om topics met foto's op hun mobiele apparaat te openen terwijl ze een 20MB databundel hebben.
Neen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:40 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik heb een 1GB databundel, normaal meer dan genoeg voor een maand. Maar als alle topics op FOK! 50MB gaan slurpen dan is het na 20x wel gedaan met de pret... Gewoon resizen dus, zoveel werk is het niet. En anders plaats je maar linkjes ipv img-tags.
Ja ik snap ook niet zo goed waar dat achterlijke gedoe voor nodig isquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:50 schreef dennistd het volgende:
Wel lekker rustig zo met deadlock op de blokkeerlijst
En browser zoals opera die dat verhelpt? Ik noem maar wat, ik bemiddelquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:40 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik heb een 1GB databundel, normaal meer dan genoeg voor een maand. Maar als alle topics op FOK! 50MB gaan slurpen dan is het na 20x wel gedaan met de pret... Gewoon resizen dus, zoveel werk is het niet. En anders plaats je maar linkjes ipv img-tags.
Het begint nu wel weer mee te vallen maar het is een poosje aan de dure kant geweest.quote:
Waar kom je vandaan, waar moet je naartoe, welke datum en welke tijd?quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:36 schreef Woods het volgende:
Rijdt deze IC niet via Hengelo meer? In de reisplanner suggereren ze om op Amersfoort over te stappen terwijl deze IC juist via Hengelo rijdt?
[img]https://images.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.bahnbilder.de%2F1024%2Fein-intercity-aoor/intercity-amsterdamhannoverberlijn
Is gelukt foutje in de reisplanner. Ik reis af en toe van en naar Enschede en vind de Duitse rijtuigen 100x comfortabeler en schoner dan de Koplopersquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:39 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan, waar moet je naartoe, welke datum en welke tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |