Kro'nos WOEF WOEF Choooooooool-ichuh!quote:
Dat design van die Taurusen kan toch ook geen Traxx tegenop hèquote:
Een Traxx is een vierkante doos zonder verdere charme.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat design van die Taurusen kan toch ook geen Traxx tegenop hè![]()
Zouden ze de man achter kabouter wesley gevraagd hebben voor ideeën?quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:19 schreef James1988 het volgende:
Mijn hemel, wat hebben ze bij NMBS gebruikt? Dat wil ik ook
Hoe is dat qua comfort en zo? Want die gaan ook al wat jaartjes mee straksquote:
Dat is al gemoderniseerd en is hetzelfde als de ICE3quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoe is dat qua comfort en zo? Want die gaan ook al wat jaartjes mee straks
Ja dit eigenlijk wel.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:41 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat is al gemoderniseerd en is hetzelfde als de ICE3
.quote:In al onze nieuwe treinen en in alle reisklassen kun je nu genieten van gratis wifi en een nieuw entertainmentkanaal. Verbind je mobiele telefoon, laptop of tablet met het wifi-netwerk en je hebt toegang tot meer dan 300 uur films, tv-programma’s en games
quote:Onze programma’s zijn momenteel al beschikbaar in het Engels en het Frans. We werken aan een volledig Nederlandstalig aanbod.
Ah, jij zit nu op de bewuste Nokia 3310 van t oliebolbakavondjequote:Op woensdag 16 maart 2016 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
resize eens ff man dit is nergens voor nodig
Ik wil ook een HLE13/27 in H0quote:
Niet eens. Maar dit is gewoon schending van netiquette door luiheidquote:Op woensdag 16 maart 2016 10:26 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ah, jij zit nu op de bewuste Nokia 3310 van t oliebolbakavondje?
Nee. Foto's horen in hoge kwaliteit zodat je veel details kan zien, ik erger me juist aan die postzegels die vaak geplaatst worden en dit is net 4K man.quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
resize eens ff man dit is nergens voor nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |