NS International kan dit telefonisch en afhankelijk van je abonnement kan dit soms uit de automaat.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:49 schreef TemulMelvin het volgende:
Ik heb twee retourtjes nodig voor de IC berlijn. De vertrekstations in Nederland zijn alleen verschillend. Is het mogelijk om dan toch in 1 bestelling 2 plaatsen naast elkaar te krijgen. Gezien de prijzen die nu al gehanteerd worden zal 't een volle trein worden dus een zitplaatsreservering is handig. NS international kan het vast niet he.
In de ICE kun je inderdaad je stoel uitkiezen, in de Intercity kun je alleen je voorkeur aangeven of je Großraum of Abteil wil.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:16 schreef Xetran het volgende:
[..]
Via bahn.de kan het wel. Ten minste, ik kon mijn plek uitkiezen toen ik gingVaak ook goedkoper. Voor zitplekreservering betaal je alleen wel een fee van (ik geloof) ¤4,- pp.
De breedte heb ik inderdaad nogal problemen mee in de tweede klas daarquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:34 schreef ReisT het volgende:
[..]
qua beenruimte is er niks mis met de Velios.
In de breedte, tja, dat zal de Franse inbreng dan wel zijn. En die fout wordt gelukkig hersteld in de nieuwe concessie.
Ja klopt, dat was hem.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 07:34 schreef dennistd het volgende:
Deze toevallig? http://ovtijden.com/arnu/rl/37766/2016-03-17T17:13:00+0100/
Viel nog wel mee me de vertragingen voor de andere treinen zo te zien. En het is altijd vervelend als je iedereen eruit moet schoppen idd, heb het met de bus ook wel eens gehad. Een keer een koelwaterslang geknapt, waardoor ik een paar haltes verder met een hete motor stond. En een keer een veel te laag koelwaterniveau, dus toen halverwege de passagiers eruit en rechtstreeks naar de stalling om hem te wisselen.
geen middenarmsteunquote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:18 schreef ReisT het volgende:
De ruimte in de NS Flirt:[ afbeelding ]
Meer foto's hier: http://www.treinreiziger.(...)treinen_flirt-147517
Dat heeft toch geen enkele stoptrein?quote:
Er was ook een tijd dat geen enkele stoptrein elektrische aandrijving had, dus dat is onzin.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:02 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen enkele stoptrein?
Dank; dit dan maar proberen. Valt nog mee dat het überhaupt kan. Alle anderen ook dank voor de reacties.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:33 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
NS International kan dit telefonisch en afhankelijk van je abonnement kan dit soms uit de automaat.
Lijkt me voor de verandering wel leuk als het gewoon Alstom wordt. Is weer eens wat andersquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:34 schreef b2py het volgende:
Uit dit artikel van Treinreiziger blijkt trouwens dat Stadler met een FLIRT geschikt voor 200 km/h meedingt naar ICNG: http://www.treinreiziger.(...)ikant_stadler-147516
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:46 schreef MTL het volgende:
[..]
Lijkt me voor de verandering wel leuk als het gewoom Alstom wordt. Is weer eens wat anders
Is het al zeker dat Alstom dat ding heeft aangeboden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |