1tje uit Bangladesh, een Surinamer, een Indonesische, een Braziliaanse en de docente zelf komt uit het Dominicaans Republiekquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar zit jij met zo veel vluchtelingen in de klas dat je niet gewoon in het Nederlands les kunt krijgen b2py?
Je moet het OV wel een beetje proeven en voelen om die goede feeling te krijgenquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Excursie? Waarom huur je geen busje?
Hyperloop allesquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook nog tijdreizen? Lucky you
qua beenruimte is er niks mis met de Velios.quote:
Yesquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:32 schreef James1988 het volgende:
[..]
No man you see that all wrong! Because if you give a course in English, it will be much interesting to students.
Was die studie in Utrecht van jou volledig in het Nederlands ja?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
YesEnt if joe spiek ferrie koet inklisj lajk Loewie von Gaal, den joe ar de beste von London! Ent de beste von Mensjestert! Ent de beste from allemaal!
Christus te paard nogquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:32 schreef b2py het volgende:
[..]
1tje uit Bangladesh, een Surinamer, een Indonesische, een Braziliaanse en de docente zelf komt uit het Dominicaans Republiek
Nou... In de breedte is het helemaal drama, maar ook de knuffelende knietjes heb ik geregeld gehad in die krengen...quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:34 schreef ReisT het volgende:
[..]
qua beenruimte is er niks mis met de Velios.
In de breedte, tja, dat zal de Franse inbreng dan wel zijn. En die fout wordt gelukkig hersteld in de nieuwe concessie.
De colleges wel ja.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:35 schreef b2py het volgende:
[..]
Was die studie in Utrecht van jou volledig in het Nederlands ja?
Goede vraag, het was nog veel erger hoorquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Christus te paard nogWanneer is het inburgeren?
Pfoehquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De colleges wel ja.
Ook de colleges van Engelse profs.
Jammer dat je zo kort in Delft bent, nu hebben jullie zeker geen tijd om door de tweede tunnelbuis te lopen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:23 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet u de hel al losbarsten morgen?
Oh wij zijn nog nooit op excursie geweest met OV. Een keer met de trein naar Hannover, maar dat was omdat ik me verslapen hadquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:33 schreef b2py het volgende:
[..]
Je moet het OV wel een beetje proeven en voelen om die goede feeling te krijgen
Gewoon. Nederlanders die proberen in het Engels les te geven. Moet je niet willenquote:
Is ook niet de bedoeling, wij zijn geen betongeilersquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:37 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Jammer dat je zo kort in Delft bent, nu hebben jullie zeker geen tijd om door de tweede tunnelbuis te lopen.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat je niet kunt, moet je gewoon niet aan beginnen.
Ik doe ook niet veel meer dan ademhalen iedere dag.
Betonquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:39 schreef b2py het volgende:
[..]
Is ook niet de bedoeling, wij zijn geen betongeilers
Via bahn.de kan het wel. Ten minste, ik kon mijn plek uitkiezen toen ik gingquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:49 schreef TemulMelvin het volgende:
Ik heb twee retourtjes nodig voor de IC berlijn. De vertrekstations in Nederland zijn alleen verschillend. Is het mogelijk om dan toch in 1 bestelling 2 plaatsen naast elkaar te krijgen. Gezien de prijzen die nu al gehanteerd worden zal 't een volle trein worden dus een zitplaatsreservering is handig. NS international kan het vast niet he.
Basiscursus Engels zou ook niet misstaan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:23 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet u de hel al losbarsten morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |