Bloedverlies vanaf 9 weken. Zo ontzettend stressvol. Maar destijds geen angst gehad met het termijn waarin ik nu zit, dat kwam pas met het bloedverlies. En nu al vanaf de positieve test. Alles wat met zwangerschap te maken heeft stop ik het liefst zo ver mogelijk weg. Laat het maar juli zijn, met een gezonde baby in mijn armen.quote:Op zondag 19 november 2017 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
Och cocciwat een rottige periode zo. Eerste trimesters zijn killing he. Had je dit ook in je eerste zwangerschap?
Hoe laat mag je morgen? Ik zal voor je duimenquote:Op donderdag 23 november 2017 18:14 schreef coccinelle het volgende:
Ik heb gelukkig een hele goede vriendin waarbij ik altijd terecht kan. Mijn man is er weer veel te nuchter in.
Morgen weer een echo. Ik zit nu al helemaal trillend op de bank van angst en zenuwen. Zo bang om (nog) geen hartje te zien kloppen.
Lieve Cassandra, ik lees hier nu pas bij. Wat fijn dat alles goed gaat met allebei de kindjes!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Hier twee prachtige kindjes gezien die zelfs voorlopen op wat ik zelf uitgerekend heb.
Ik ben er ook achter gekomen waar ik zo bang voor ben. Ik ben echt als de dood 1 te verliezen en dat ik dan vervolgens niet voldoende van het overgebleven kindje kan houden omdat het mij verdriet zal doen om aan de overleden tweeling te denken. Hormonen much?
En verder denk ik, zoveel geluk, dubbel geluk, kan ik toch niet hebben? Waar zit het addertje onder het gras?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |