Lekker temperatuurtjequote:
Ja ik ken het.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben nu al aan het stuiteren voor volgende week. Vreemde gedachte, het leek nog zo lang te duren toen in november de kaartjes op mijn mat vielen. En nu zit je volgende week daar al gewoon in Mendig
voor mij ook, normaal tel ik echt de dagen, daar heb ik het nu veels te druk voor. op zich wel lekker, wij gaan wel dit weekend al de spulletjes inpakken. (hoop ik)quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja ik ken het.
Hoewel ik nog te hard moet werken tot die tijd om er al te veel stil bij te staan
Yeah, timetables net uitgeprint. Powerbankjes aan het opladen. Prima.quote:
Kijk dan ook maar niet naar de weersverwachting, want die is dramatischquote:Op maandag 30 mei 2016 15:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Yeah, timetables net uitgeprint. Powerbankjes aan het opladen. Prima.
Alleen even nu niet naar buiten kijken, want het weer is nog niet super.
Powerbankjes opladen? Ben je het hele weekend zonder stroom?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Yeah, timetables net uitgeprint. Powerbankjes aan het opladen. Prima.
Alleen even nu niet naar buiten kijken, want het weer is nog niet super.
Dat heb je op de camping héquote:Op maandag 30 mei 2016 16:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Powerbankjes opladen? Ben je het hele weekend zonder stroom?
Ik heb gewoon mijn "regenjas" aan. Poncho's heb ik nooit zo veel mee.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Even wat extra Poncho's inslaan denk ik
ik ben zo blij dat ik in een appartement zit. Zeker als ik de weersberichten zie nuquote:Op maandag 30 mei 2016 16:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat heb je op de camping héNiet iedereen zit in een huisje
Beetje regen zit ik ook niet mee.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Trekt wel weer bij johkomt goed dat weer.
En anders maar niet, als we maar niet gekke stormen gaan krijgen vind ik het meeste wel best.
quote:Vorsorgemaßnahmen & Sicherheitshinweise
Liebe Fans!
Die Unwetter der letzten Tage und die Prognose für das Festivalwochenende erfordern dringend unsere gemeinsame Aufmerksamkeit und gewisse Vorsorgemaßnahmen. Bei allem Spaß ist es unser oberstes Ziel, dass alle Teilnehmer Rock am Ring sicher und gesund erleben!
•Denkt bitte an warme Kleidung, Regenschutz und feste Schuhe.
•Alle unnötigen Aufbauten sollten unbedingt vermieden werden. Bei wirklich starken Winden können sich die Gegenstände selbstständig machen und andere Fans verletzen.
•Sichert Eure Zelte und Pavillons mit Abspannungen, die Windböen standhalten! Wenn Aufbauten beschädigt oder unbrauchbar geworden sind, empfiehlt sich dringend deren Entsorgung bei einer der 13 Müllstationen, die im Geländeplan eingezeichnet sind.
•Je dichter und platzsparender ihr campt, umso weniger Angriffsfläche hat der Wind.
•Ganz elementar: die markierten Lauf- und Rettungswege müssen unter allen Umständen freigehalten werden. Menschenleben können hiervon abhängen! Bitte folgt - nicht zuletzt im eigenen Interesse - den Hinweisen des Sicherheitspersonals und der Volunteers, die Euch bei Ankunft einweisen und später Hilfestellungen leisten.
•Wenn das Wetter zur Räumung von Teilabschnitten oder des gesamten Geländes zwingen sollte, informieren wir Euch umfassend über Lautsprecheranlagen, Video-Leinwände sowie Durchsagen an den Orientierungstürmen. Bitte begebt Euch in diesen Fällen zu den nächstgelegenen und ausgeschilderten Sammelflächen. Informiert Euch bitte bei Ankunft über Standorte der Notausgänge und Sammelflächen.
Ein Video mit Sicherheitshinweisen und Lage der Sammelflächen findet ihr hier:
Alle Fans sollten gemeinsam daran mitwirken, dass Rock am Ring tolerant, cool und safe über die Bühne geht. Gewisse Regeln sind in unser aller Interesse, denn die Unversehrtheit jedes Einzelnen ist unsere wichtigste Verpflichtung!
Danke für Euer Verständnis und Eure Kooperation.
Ik vind het alleen jammer dat ik vooral bands op de main stage heb die ik wil zien.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach ja, heb er toch extreem zin in. Donderdag middag vertrekken we. Die vrijdag is al een prima dagje: Amon Amarth, Breaking Benjamin, Disturbed, Tenacious D, Volbeat achter elkaar is toch niet mis hoor. En dan op de andere stage nog even afsluiten met Major Lazer baas.
Zaterdag Foals, Deftones, Billy Talent, Red Hot Chili Peppers achter elkaar op de main. Vind alleen dan alleen The Bosshoss wat minder om mee af te sluiten, maar toch.
Zondag ook gewoon interessante bandjes op het affich: Beach Slang, Rival Sons, Heisskalt, Johnossi en daarna naar de main voor Bring Me The Horizon, Korn en Black Sabbath.
Prima weekendje voor de boeg dus
Vorig jaar niet heel veel in die Alterna geweest. Was dat voorheen ook een tent of een stage?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind het alleen jammer dat ik vooral bands op de main stage heb die ik wil zien.
Ik heb vond altijd Alterna een stuk chiller. Hoewel ik niet weet hoe dat tegenwoordig.
Nu hopen dat het weer nog een beetje gaat meewerken en het zou helemaal top zijn.
Alterna was gewoon een stage. Alleen net iets kleiner dan de Main Stage. Was echt prima.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vorig jaar niet heel veel in die Alterna geweest. Was dat voorheen ook een tent of een stage?
De tent was de keren dat ik er was maar half gevuld. Meeste publiek gaat toch wel naar de volcano/crater stage. Maar ik ben er dit jaar ook wel weer een paar keer te vinden denk ik. Ik ga me eens wagen aan One Ok Rock ipv Rudimental denk ik, en hopelijk ook nog een stuk Shinedown. Vind The Bosshoss maar een matige afsluiter op een zaterdag en met Lexy & Paul-K heb ik ook niets. Fettes Brot ga ik wel kijken maar is ook niet 100% mijn ding.
Vond de afsluiters op de Crater stage vorig jaar wel beter (Slipknot, Marilyn Manson, Motörhead, Fritz Kalkbrenner Deichkind, Marsimoto).
Major Lazer moet je van houden, maar is kwa grote van naam dat wel waardig imo.
Dat leek mij ook al inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:37 schreef MrFl0ppY het volgende:
Alterna was altijd het tweede podium. Dat was vorig jaar bijna net zo groot als het center stage. Maar center is nu ook chiller door de brede opzet van het publiek. Veel minder dringen e.d.
Hoe is de situatie, oh Onsite-Reporter?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:25 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik leef nog! Gewondes valt wel mee denk ik
Volbeat staat te knallen. 8 gewonde volgens facebookquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe is de situatie, oh Onsite-Reporter?
Have fun, hou het veilig en gezellig!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Volbeat staat te knallen. 8 gewonde volgens facebook
42 gewonden, paar ernstig, eentje gereanimeerdquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:25 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik leef nog! Gewondes valt wel mee denk ik
vreselijk nieuws zeg! Hopelijk komt het goed met alle 42. Wat een nachtmerrie voor zo'n festival.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 07:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
42 gewonden, paar ernstig, eentje gereanimeerd
als ik dat zo lees, hebben jullie er verstandig aan gedaan daar weg te gaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 08:04 schreef indiaantje89 het volgende:
ik denk eentje bij de mai stage. Was ook raar, we waren aan het wachtend op Tenacious D vanuit de tweede ring. De intro was al begonnen maar was niks op het podium te zien. Toen kwam er berichtgeving over de onweer en hoorde je in de verte al eenflinke donderslag. Dus we waten snel maar uit die tweede rang gelopen ivm het ijzeren hekwerk. Toen kwam het met bakken uit de lucht en een gigantische flits die duidelijk achter ons insloeg.
Hoooecht dat we het nu achter de rug is, anders is dit wel onverantwoordelijk. Alles is ook een grote slik bende nu, zowel camping als festival terrein zelf.
Wij stonden ook in dat 2de vak. Zijn gewoon rustig blijven staan in het midden van het vak zo veel mogelijk bij torens en hekken vandaan. Toen het zo hard regende begon iedereen ineens te lopen. Dat schoot echt niet op, want je kwam toch niet echt vooruit.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 08:04 schreef indiaantje89 het volgende:
ik denk eentje bij de mai stage. Was ook raar, we waren aan het wachtend op Tenacious D vanuit de tweede ring. De intro was al begonnen maar was niks op het podium te zien. Toen kwam er berichtgeving over de onweer en hoorde je in de verte al eenflinke donderslag. Dus we waten snel maar uit die tweede rang gelopen ivm het ijzeren hekwerk. Toen kwam het met bakken uit de lucht en een gigantische flits die duidelijk achter ons insloeg.
Hoooecht dat we het nu achter de rug is, anders is dit wel onverantwoordelijk. Alles is ook een grote slik bende nu, zowel camping als festival terrein zelf.
Je zou het haast wel zeggen als je zo kijkt en aan vorig jaar denkt. Wat een drama.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
Zitten ze daar op een locatie waar al die buien samenkomen ofzo?
Waar sta je geparkeerd?? Gewoon op die dagparkeerplaats?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 03:02 schreef Komakie het volgende:
Dat was een flinke bui zeg. Met dat onweer waren er toch wel een paar mensen die lichtelijk in paniek raakten. Ze gingen niet rennen ofzo, maar waren wel goed bang.
Wij zijn maar met z'n vieren bij elkaar gaan staan wachten. Zeiknat geregend, maar ach. Lig nu in bed in mijn appartement gedoucht en wel.
Mijn vrouw heeft nog in staan praten op een heel bang Duits meisje.
Terrein is nu wel echt bizar modderig. Hopelijk lost dat zich een beetje op als het een beetje droog blijft.
Ook wel fantastisch, we moesten over een heel smal weggetje de parkeerplaats af. Zijn er gewoon 3 auto's achter elkaar te ver van de weg afgeweken en waren in een greppel terecht gekomen. Moesten er uit getrokken worden.
Zijn nog in het appartement. Maar alles voor de hele dag afgelast???quote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Komakie, Angel niet naar het terrein komen vandaag gaat NIET door!
quote:Liebe Besucher,
aufgrund der besonderen Wetterlage besteht während des ganzen Nachmittags die Gefahr von schweren Unwettern.
Auf Anweisung der Genehmigungsbehörde müssen wir die Veranstaltung und den Spielbetrieb vorläufig unterbrechen.
Bitte bleibt in der Nähe Eurer Zelte oder begebt Euch zum eigenen Schutz in Eure Fahrzeuge.
Wir informieren Euch stündlich über die weitere Entwicklung.
Dear Fans,
Because of inclement weather we fear further lightning with the potential risk of injuries. Due to instructions of the Mendig authorities we were ordered to suspend the festival for the moment being. Please stay in your tents or for your own protection go to your cars. We will inform you hourly of any new development.
Inderdaad, zonde zeg. Ook zuur als je thuis zit en het wél doorgaatquote:Op zaterdag 4 juni 2016 17:32 schreef Harmankardon het volgende:
Morgen wordt hoogstwaarschijnlijk ook geschrapt, ik zou inpakken en omdraaien
Waar heb je die informatie vandaan???quote:Op zaterdag 4 juni 2016 17:32 schreef Harmankardon het volgende:
Morgen wordt hoogstwaarschijnlijk ook geschrapt, ik zou inpakken en omdraaien
Radio 1, voor wat het waard is.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 17:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waar heb je die informatie vandaan???
Ze zetten daar wel redelijk wat updates neerquote:Dear Fans,
Because of inclement weather we fear further lightning with the potential risk of injuries. Due to instructions of the Mendig authorities we were ordered to suspend the festival for the moment being. Please stay in your tents or for your own protection go to your cars. We will inform you hourly of any new development.Dear Fans,
Because of inclement weather we fear further lightning with the potential risk of injuries. Due to instructions of the Mendig authorities we were ordered to suspend the festival for the moment being. Please stay in your tents or for your own protection go to your cars. We will inform you hourly of any new development.
De website geeft ook regelmatig updates. Ik kan niet zeggen dat het heel slecht geregeld is. Tenminste, zo voelt het voor mij.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens officiële Facebook:
[..]
Ze zetten daar wel redelijk wat updates neer
Mjah weet niet hoe het op het terrein/camping is, niet iedereen heeft misschien internetquote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
De website geeft ook regelmatig updates. Ik kan niet zeggen dat het heel slecht geregeld is. Tenminste, zo voelt het voor mij.
https://pbs.twimg.com/media/CkHsTFVWsAAd-Xz.jpg:largequote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:09 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Radio 1, voor wat het waard is.
Edit: staat ook op nu.nl, ze halen de deelstaatminister aan die zegt dat er morgen nog slechter weet verwacht wordt.
Dat is zo.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah weet niet hoe het op het terrein/camping is, niet iedereen heeft misschien internet
Geen idee. Genoeg torens ed. Maar ik weet niet of daar ook iets van een bliksemafleider op staat.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:44 schreef SureD1 het volgende:
Heeft RaR dezelfde bliksembeveiliging die PP heeft? Ik heb in 2014 die bui op PP meegemaakt, gelukkig in de auto kunnen schuilen, maar dat is echt niet grappig. De enige inslag echt dichtbij was op zo'n bliksemafleider.... Het is natuurlijk geen 100% garantie, maar het helpt wel denk ik.
Stond op PP toen een heel treintje ambu's klaar naast de parkeerplaats, maar die konden gelukkig onverrichter zake naar huis...
Beginnen om 21.00 uur weer en gaan de hele nacht door als ik het goed begrijpquote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:16 schreef peaceman het volgende:
Hoorde ergens dat het definitief afgelast is voor morgen
0,0 communicatie. Je kan facebook volgen maar vaak heb je geen internet op de camping. Niks geen lichtkranten ofzo. We hebben vanmiddag uren in de rij gestaan om vervolgens van bezoekers die teruglopen maar te horen dat het niet doorgaat vandaag en dat over 5 minuten de shit lorstbarst. Erg leuk wanneer je 50 minuten door de bagger miet lopen. Je staat letterlijk tot je schenen aan in de slik. Geen houtsnippers op een paar nutteloze plekjes na.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah weet niet hoe het op het terrein/camping is, niet iedereen heeft misschien internet
op Pinkpop twee jaar geleden was de communicatie ook prima.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
0,0 communicatie. Je kan facebook volgen maar vaak heb je geen internet op de camping. Niks geen lichtkranten ofzo. We hebben vanmiddag uren in de rij gestaan om vervolgens van bezoekers die teruglopen maar te horen dat het niet doorgaat vandaag en dat over 5 minuten de shit lorstbarst. Erg leuk wanneer je 50 minuten door de bagger miet lopen. Je staat letterlijk tot je schenen aan in de slik. Geen houtsnippers op een paar nutteloze plekjes na.
De polizei kwam zelfs san ons vragen of het festival nu wel of niet doorging, zo goed was de communicatie. Daarnaast te weinig wc en waterpunten opnieuw. Soms belachelijk lang in de rij moeten staan voor drinken, puur door onkunde van barspersoneel.
Laat de RAR organisatoren is een weekendje Lowlands bekijken. Daar kunnen ze veel van leren.
En als je klanten uren in de rij staan om het terrein op te mogen vind ik het echt schandalig dat je ze zo zonder info laat staan en maar aan het lot overlaat op de camping of mensen naar hun auto's te lopen. Onverantwoord!
Begrijpelijk, ik had hetzelfde gedaan hoor. En als ik de peppers zo zie, mis je niet veel aan hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zit lekker thuis nu. Geen spijt van, zeker als morgen niet doorgaat.
Teleurgesteld wel, maar sta volledig achter onze keuze om vanmiddag het festival vroegtijdig te verlaten.
Modder stond echt tot de schenen zo hoog. Wat als er echt paniek uitbreekt. Hele dagen in een tentje te zitten terwijl de bliksemschichten om je oren vliegen in de hoop dat je savonds nog 3 bandjes kan zien.
Baal wel echt van Black Sabbath.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |