Ik vind het maar matig. Vooral dat ze de ploegen niet gewoon in andere groepen gezet hebben. Nu worden die jonge Servische speelsters van 18-19 allemaal keihard gestraft voor iets wat allemaal begon toen ze nog niet eens geboren waren.quote:
Nederland heeft wel al een speelstad toegewezen gekregen dus zouden ze Noorwegen, Denemarken en Frankrijk al niet kunnen loten want die hebben ook al hun eigen stad ..quote:Op zondag 25 maart 2018 17:42 schreef Riofan83 het volgende:
Ervan uitgaande dat Hongarije en Nederland hun laatste twee wedstrijden winnen, wordt Hongarije poulewinnaar (op basis van onderling resultaat, méér uitdoelpunten - belachelijke regel!!). Nederland zal dan in pot 3 terechtkomen tijdens de loting en dus zeker twee enorm sterke landen treffen op het EK. Onnodig, want Nederland kan echt heel veel beter dan het vandaag liet zien.
Heuh? Dat gold volgens mij voor het WK in Duitsland, maar voor het EK in Frankrijk (december 2018) heeft volgens mij nog geen enkel land een vaste stad. Ze weten immers niet eens of Noorwegen, Nederland en Denemarken zich plaatsen.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nederland heeft wel al een speelstad toegewezen gekregen dus zouden ze Noorwegen, Denemarken en Frankrijk al niet kunnen loten want die hebben ook al hun eigen stad ..
het is onder voorbehoud dat ze zich kwalificeren, maar wel al ingedeeld:quote:Op zondag 25 maart 2018 20:43 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Heuh? Dat gold volgens mij voor het WK in Duitsland, maar voor het EK in Frankrijk (december 2018) heeft volgens mij nog geen enkel land een vaste stad. Ze weten immers niet eens of Noorwegen, Nederland en Denemarken zich plaatsen.
Ah, bedankt voor de info.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is onder voorbehoud dat ze zich kwalificeren, maar wel al ingedeeld:
https://fra2018.ehf-euro.(...)-heads-for-ehf-euro/
Ze mag wel terug komen naar E&Oquote:Op vrijdag 6 april 2018 10:02 schreef TjjWester het volgende:
Tess maakt vandaag bekend waar ze gaat spelen.
Zal ze vast niet doenquote:Op vrijdag 6 april 2018 11:46 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ze mag wel terug komen naar E&O
die heeft nog niks over volgend jaar los gelaten, maar volgens mij heeft ze ook geen contract meer bij bietigheim dan..quote:Op vrijdag 6 april 2018 11:50 schreef mstx het volgende:
En ondertussen heeft Malestein weer eens iets gebroken, dit keer haar vinger
Ik vraag me af waarom dit nu naar buiten komt, tess is gegradeerd tot de bank sinds bekend werd dat ze zou overstappen dus dit nieuws zal haar zeker zuur worden ingevreven.quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:20 schreef gianni61 het volgende:
Ze gaat naar Odense
https://www.odensehaandbo(...)hollandsk-maalvogter
waarom? nog minder spelen kon ze toch al niet. wat maakt het dan voor bietigheim nog uit waar ze naar toe gaat?quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:29 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom dit nu naar buiten komt, tess is gegradeerd tot de bank sinds bekend werd dat ze zou overstappen dus dit nieuws zal haar zeker zuur worden ingevreven.
Ja dat begrijp ik maar door haar definitief op de bank te parkeren en een weinig professionele houding aan te nemen tegenover tess(sfeer doel ik dan vooral op) heeft bietigheim wel laten zien niet professioneel en rationeel om te kunnen gaan met dit soort gebeurtenissen. Je zou er dan voor kunnen kiezen om de lieve vrede te bewaren.quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom? nog minder spelen kon ze toch al niet. wat maakt het dan voor bietigheim nog uit waar ze naar toe gaat?
ze heeft gewoon met de nieuwe club samen een dag gekozen waarop het bekend gemaakt zou worden. dat ze er heen zou gaan wist ze toch al..
Tja, dat is bij commerciële sportploegen niet nieuw natuurlijk. Niet bijtekenen betekent gratis de deur uitlopen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:43 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik maar door haar definitief op de bank te parkeren en een weinig professionele houding aan te nemen tegenover tess(sfeer doel ik dan vooral op) heeft bietigheim wel laten zien niet professioneel en rationeel om te kunnen gaan met dit soort gebeurtenissen. Je zou er dan voor kunnen kiezen om de lieve vrede te bewaren.
echt een orachtige wedstrijd bij de damesquote:Op donderdag 10 mei 2018 10:27 schreef borisz het volgende:
De Bekerfinales zijn vanmiddag te zien bij Ziggy op 14.
bij de heren was ook mooi.quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt een orachtige wedstrijd bij de dames
Geblesseerd.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:00 schreef northernlight81 het volgende:
Waarom doen Polman en Lois Abbing niet mee? 😕
Misschien de 1e helft, de laatste 15 minuten daarvan liepen ze ook nauwelijks nog uit op Kosovo.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:24 schreef chufi het volgende:
42-16 en dan zeuren over teveel tegengoals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |