https://www.handbalinside.nl/thomsen-verlengt-tot-en-ek-2018/quote:Helle Thomsen heeft haar contract bij het NHV verlengt tot en met het EK in 2018. Er is een optie bedongen om de samenwerking te verlengen tot en met de Olympische Spelen van 2020 in Tokyo.
met alvast een leuk goaltje van frankrijkquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:36 schreef heywoodu het volgende:
Ondertussen is gisteren in Frankrijk het WK bij de mannen begonnen, met een dikke 31-16 zege voor Frankrijk tegen Brazilië.
Ik opende dit topic om precies dat filmpje te posten en zag dat je een half minuutje eerder wasquote:Op donderdag 12 januari 2017 12:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met alvast een leuk goaltje van frankrijk
https://www.facebook.com/(...)os/1151530841608952/
eerst vond ik de berichten van de ultras nog wel grappig, maar de laatste tijd zijn ze toch aardig richting triest aan het afzakkenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:05 schreef mstx het volgende:
Tijd voor popcorn![]()
https://m.facebook.com/st(...)0&id=481183288711889
https://m.facebook.com/st(...)0&id=481183288711889
2 breaks achter elkaar gestopt, gaat primaquote:
Tess, yvette, sanne en nog iemand zitten op de tribunequote:Op vrijdag 17 maart 2017 19:43 schreef icloud het volgende:
Hmm volgens mensen die daar aanwezig zijn zit tess niet op de bank en is ze niet aanwezig, blessure?
zit gewoon op de tribune omdat de coach wat dingen wil proberen.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 19:43 schreef icloud het volgende:
Hmm volgens mensen die daar aanwezig zijn zit tess niet op de bank en is ze niet aanwezig, blessure?
en nyckequote:Op vrijdag 17 maart 2017 19:45 schreef mstx het volgende:
[..]
Tess, yvette, sanne en nog iemand zitten op de tribune
Waarom zou ik dan kijken?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit gewoon op de tribune omdat de coach wat dingen wil proberen.
2de helft dus waarschijnlijk duijndam in de goal
omdat je van handbal houdt?quote:
ga toch wegquote:Op vrijdag 17 maart 2017 19:55 schreef icloud het volgende:
[..]
Een b team, een![]()
wedstrijd en geen tess.
Tess is de jus over het handbal.
Niet op de manier waarop het in de markt is gezet.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 19:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Het is een oefenwedstrijd dus dan weet je dat er dingen uitgeprobeerd gaan worden.
kaartjes kosten maar iets van 20 euro?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 19:58 schreef icloud het volgende:
[..]
Je moet eens op twitter kijken hoeveel mensen teleurgesteld zijn met een peperduur kaartje.
Het gaat niet zozeer om de prijs, het gaat er meer om dat deze kaartjes verkocht zijn onder de noemer dat je onze handbalhelden in het echt kan zien spelen, waarbij bijvoorbeeld tess specifiek werd genoemd, als je dat zo vermarkt dan moet je niet met een b garnituur aan komen zetten het is het een of het ander.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 20:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kaartjes kosten maar iets van 20 euro?
Ik vind het juist leuk dat mensen als vollebregt en nieuwenweg een kans krijgen om mee te doen.
Maar goed. Ik volg ook de bundesliga. Voor mensen die alleen deze wedstrijden zien snap ik dat ze wel graag tess en nycke enz op het veld zouden willen. Maar het is nou eenmaal een oefenwedstrijd
Treurigquote:Op zaterdag 18 maart 2017 21:46 schreef heywoodu het volgende:
Jong geleerd is oud gedaan, zullen we maar zeggen.
Handbalster (15) trapt liggende tegenstandster in gezicht
Haar tegenspeelsters blijven erg rustig.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 21:46 schreef heywoodu het volgende:
Jong geleerd is oud gedaan, zullen we maar zeggen.
Handbalster (15) trapt liggende tegenstandster in gezicht
Gefeliciteerd! Reehorst denk ik?quote:
Yepquote:Op zondag 26 maart 2017 22:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Reehorst denk ik?
Het zijn twee verschillende competities, maar aan het eind van het seizoen spelen de Nederlandse ploegen uit de Bene league en de kampioen (en nr 2) uit de eredivisie in twee poules om het kampioenschap van Nederland. Daar plaatsen de eerste drie uit de poule zich weer voor de Bene en de nummers 4 gaan de eredivisie weer in.quote:Op zaterdag 9 september 2017 10:53 schreef heywoodu het volgende:
Vandaag zie ik de eerste wedstrijden in zowel de Eredivisie als de BeNe League. Iemand die daar een beetje in zit die kort uit kan leggen wat het verschil is en waarom het tegelijk gespeeld wordt?
Ah, dus in de Eredivisie spelen vooralsnog alleen de wat mindere teams van Nederland, en de besten spelen in de Nederlands-Belgische competitie?quote:Op zaterdag 9 september 2017 11:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Het zijn twee verschillende competities, maar aan het eind van het seizoen spelen de Nederlandse ploegen uit de Bene league en de kampioen (en nr 2) uit de eredivisie in twee poules om het kampioenschap van Nederland. Daar plaatsen de eerste drie uit de poule zich weer voor de Bene en de nummers 4 gaan de eredivisie weer in.
Precies.quote:Op zaterdag 9 september 2017 11:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, dus in de Eredivisie spelen vooralsnog alleen de wat mindere teams van Nederland, en de besten spelen in de Nederlands-Belgische competitie?
Het is ook best een groot verschil. Tegen clubs als Lions en Volendam maken eredivisieploegen normaal gesproken geen kans.quote:Op zaterdag 9 september 2017 11:05 schreef heywoodu het volgende:
Duidelijk, bedankt![]()
Wordt lastig om af en toe een kort berichtje te schrijven als je niet weet hoe de competitie in elkaar steekt
meiden van de handbal academie of van dalfsen die goed genoeg zijn, verkassen als ze volwassen zijn vaak snel naar het buitenland.quote:Op zaterdag 16 september 2017 11:05 schreef heywoodu het volgende:
http://europeancup.euroha(...)ak+%2F+VOC+Amsterdam
De leeftijden van die Amsterdamse speelsters
Drie dames van 17 die de nodige goals scoren en zelfs iemand van net 16 die twee keer scoort
beetje zoals bij het voetballen dusquote:Op zaterdag 16 september 2017 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meiden van de handbal academie of van dalfsen die goed genoeg zijn, verkassen als ze volwassen zijn vaak snel naar het buitenland.
Voor die speelsters is dat goed, maar voor de nederlandse teams en het niveau van de nederlandse competitie wel jammer
waarschijnlijk nog wel wat erger dan bij voetbal.quote:Op zaterdag 16 september 2017 13:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
beetje zoals bij het voetballen dus
Baggerpartij.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:10 schreef borisz het volgende:
33-21 FT.
Over vier dagen duel 2 in en tegen Kosovo.
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 27 september 2017 19:55 schreef TjjWester het volgende:
Waarom hebben ze die toernooien niet wat beter verdeelt?
dat is bij handbal en wel meerdere sporten vrij normaalquote:Op donderdag 28 september 2017 15:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat je een wk en ek in twee jaar hebt.
Wil niet zeggen dat het logisch is.....quote:Op donderdag 28 september 2017 19:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is bij handbal en wel meerdere sporten vrij normaal
Elke vier jaar is wel logisch?quote:Op donderdag 28 september 2017 21:35 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat het logisch is.....
Ja dat geeft rust.quote:Op vrijdag 29 september 2017 19:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Elke vier jaar is wel logisch?
Ik kijk niet meer, ben allergische voor die joegaslavische ****, we zijn gewoon het enige land ter wereld die tijdens een belangerijke oefenwedstrijd(vlak voor het wk) de beste keepster ter wereld 30 minuten laten bank hangen!quote:
uhm. Nee. Dat is nou juist waar een oefenwedstrijd voor bedoeld is. Op het veld werd ook op elke plek druk door gewisseld.quote:Op donderdag 23 november 2017 21:16 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer, ben allergische voor die joegaslavische ****, we zijn gewoon het enige land ter wereld die tijdens een belangerijke oefenwedstrijd(vlak voor het wk) de beste keepster ter wereld 30 minuten laten bank hangen!
Totaal onbekend wie de tegenstanders kunnen worden?quote:Op zondag 14 januari 2018 16:40 schreef borisz het volgende:
De heren naar de play-offs voor het WK.
1 vd EK deelnemers.quote:Op zondag 14 januari 2018 16:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Totaal onbekend wie de tegenstanders kunnen worden?
Maar niet Denemarken, Duitsland en Frankrijk. Die zijn als gastlanden respectievelijk regerend wereldkampioen al geplaatst.quote:
Heftigquote:Naaktfotoschandaal zet Noorse handbalwereld op z'n kop
Nora Mørk overweegt haar interlandcarrière te beëindigen. Binnen het team van de Noorse handbalmannen, momenteel actief op het EK in Kroatië, zouden naaktfoto's van de sterspeelster van de vrouwen circuleren. Ze voelt zich in de steek gelaten door de bond.
De 26-jarige Mørk kwam er in september achter dat haar telefoon was gehackt en kreeg later te horen dat er pikante beelden van haar verspreid waren binnen de Noorse nationale mannenploeg.
De Noorse handbalbond werd direct op de hoogte gesteld, maar neemt de kwestie volgens Mørk niet serieus genoeg. Dat beweert zij in een interview met de Noorse krant VG.
"Ik weet niet of ik deel wil blijven uitmaken van een bond die zich meer bekommert om collega's die seksuele intimidatie plegen, dan om mij. Ik ben compleet gebroken."
Excuses
Mørk eist openlijke excuses, maar dat weigert de bond vooralsnog. "Voor mij zou een spijtbetuiging fijn zijn, omdat ik dan verder kan. Nu voel ik mij in de steek gelaten. Deze hele kwestie is pijnlijk en maakt mij verdrietig."
Sterspeelster Mørk, topschutter van het afgelopen WK in Duitsland, komt in clubverband uit voor het Hongaarse Györi. Daar speelt ze samen met onder anderen de Nederlandse internationals Nycke Groot en Yvette Broch.
In de halve finale van het WK troffen Noorwegen en Nederland elkaar. De Noorse vrouwen bleken te sterk met 32-23, maar verloren vervolgens de finale van Frankrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |