quote:Op zaterdag 27 januari 2018 18:34 schreef borisz het volgende:
twitter:raymondkoning twitterde op zaterdag 27-01-2018 om 18:25:04Mijn hemel, de Nederlandse handbalmannen stuiten in play offs in juni op de verliezend finalist van het EK: Spanje of Zweden. Wel twee leerzame wedstrijden... reageer retweet
bij voorbaat kansloos dusquote:Op zaterdag 27 januari 2018 18:34 schreef borisz het volgende:
twitter:raymondkoning twitterde op zaterdag 27-01-2018 om 18:25:04Mijn hemel, de Nederlandse handbalmannen stuiten in play offs in juni op de verliezend finalist van het EK: Spanje of Zweden. Wel twee leerzame wedstrijden... reageer retweet
5 minuten later staan ze 14-16 achterquote:Op zondag 28 januari 2018 21:09 schreef H.Vviv het volgende:
Zweden staat met de rust met 14-12 voor tegen Spanje
Zondag 16.00 uur heeft Ziggy natuurlijk tig andere sporten. Wellicht gewoon dit ene duel verkocht.quote:Op woensdag 14 maart 2018 15:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Rechten niet meer bij Ziggo? Of EK bij NOS, WK bij Ziggo?
Meestal hebben ze toch wel een of twee van hun extra kanalen vrij.quote:Op woensdag 14 maart 2018 15:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Zondag 16.00 uur heeft Ziggy natuurlijk tig andere sporten. Wellicht gewoon dit ene duel verkocht.
Dat zou ik gigantisch zonde vinden.quote:Op woensdag 14 maart 2018 15:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Rechten niet meer bij Ziggo? Of EK bij NOS, WK bij Ziggo?
Voordeel is natuurlijk dat het voor een groter publiek bereikbaar wordt maar persoonlijk ben ik wel tevreden met Ziggo. Bij NOS ben ik bang dat het vanwege andere sport en programma's toch vaak alleen maar via de stream te zien zal zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2018 15:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zou ik gigantisch zonde vinden.
Ik ben ervan overtuigd dat de NOS er een bende van zou maken.quote:Op woensdag 14 maart 2018 15:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Voordeel is natuurlijk dat het voor een groter publiek bereikbaar wordt maar persoonlijk ben ik wel tevreden met Ziggo. Bij NOS ben ik bang dat het vanwege andere sport en programma's toch vaak alleen maar via de stream te zien zal zijn.
zodra NOS de kans ziet om te praten over de eredivisie voetbal wordt elke andere sport aan de kant geschoven. Van mij mag het bij ziggo blijven.quote:Op woensdag 14 maart 2018 15:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat de NOS er een bende van zou maken.
Ziggo heeft de sport ondanks het kleine publiek grootgemaakt, en het moet daar gewoon blijven. De NOS verdient al die uitzendrechten niet met hoe ze er mee om gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |