SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewonerIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Allemaal uit respect voor haar moeder, je vriend steeds met een stijve in beeld brengenquote:
Dat is per ongeluk hoor. Ze is zo onschuldig dat ze niet snapt wat ze doet... en anders is het de schuld van Bas!quote:Op maandag 14 maart 2016 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Allemaal uit respect voor haar moeder, je vriend steeds met een stijve in beeld brengen
Nog even en dan komt het door Ramonaquote:Op maandag 14 maart 2016 20:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is per ongeluk hoor. Ze is zo onschuldig dat ze niet snapt wat ze doet... en anders is het de schuld van Bas!
Oh ja! Dat kan ook nog!quote:Op maandag 14 maart 2016 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even en dan komt het door Ramona
Niet alleen Ramona, Vic en Gina ook na het eten weer op bed gegaanquote:Op maandag 14 maart 2016 20:17 schreef yvondenise het volgende:
Ligt Ramona weer op haar nest,wat een wijf.
Gouden opmerking!quote:Op maandag 14 maart 2016 20:23 schreef yvondenise het volgende:
Bronno..waarom sta jij zo graag op de foto? tegen Do.
Bronstig...quote:Op maandag 14 maart 2016 20:26 schreef Bestweldonker het volgende:
Wat is bronzig?
bronzig - Vertaling Nederlands-Engels
www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/NL/EN/bronzig
Vertalingen bronzig NL>EN . We hebben geen vertalingen voor bronzig in Nederlands > Engels ... Encyclo.nl (Betekenissen van Nederlandstalige woorden)
Hoezo is ze geen meisje meisje? Ze weet niet hoe vaak ze moet benadrukken, inderdaad bij mannen, dat ze 'nog maar' een meisje is, uren bezig met make-up, doet niks anders dan zichzelf in de spiegel of het raam bewonderen, verkleedt zich meerdere malen per dag en met mannen kan ze enkel over haar onzekerheid lullen.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:24 schreef Disana het volgende:
Do: Ik ben gewoon beter met mannen. Ik ben niet zo'n meisje meisje.
Bronno: Dat ben je wel!
quote:Op maandag 14 maart 2016 20:26 schreef Bestweldonker het volgende:
Wat is bronzig?
bronzig - Vertaling Nederlands-Engels
www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/NL/EN/bronzig
Vertalingen bronzig NL>EN . We hebben geen vertalingen voor bronzig in Nederlands > Engels ... Encyclo.nl (Betekenissen van Nederlandstalige woorden)
Je begrijpt het niet PD: Do gaat liever karten dan een saunaatje pakken.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoezo is ze geen meisje meisje? Ze weet niet hoe vaak ze moet benadrukken, inderdaad bij mannen, dat ze 'nog maar' een meisje is, uren bezig met make-up, doet niks anders dan zichzelf in de spiegel of het raam bewonderen, verkleedt zich meerdere malen per dag en met mannen kan ze enkel over haar onzekerheid lullen.
Nee, ze is echte rauwe bouwvakker.
LIeve mamquote:Op maandag 14 maart 2016 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Allemaal uit respect voor haar moeder, je vriend steeds met een stijve in beeld brengen
Ja, ik ook! Het licht is wel uit in zijn bovenkamer maar volgens mij een doodgoeie jongen.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:32 schreef Ranah het volgende:
van al de heren die nu vandaag op de akker bezig waren verwacht ik er maar 1 terug als Ivan weg is, Cemal
Mooi karma dan. Chris zijn tuintje is ook verwaarloosdquote:Op maandag 14 maart 2016 20:32 schreef Ranah het volgende:
van al de heren die nu vandaag op de akker bezig waren verwacht ik er maar 1 terug als Ivan weg is, Cemal
Fixedquote:
Lieve PB,quote:
Hé, vanochtend had je een andere UI toch ?quote:Op maandag 14 maart 2016 20:37 schreef PTLe het volgende:
Brrr onno zuipt 2 flessen wijn per dag . 10 euro per dag zegt Cees , dat is 300 in de maand , en dit kan dus niet aldus Cees en Rob verdedigt hem nu
quote:Op maandag 14 maart 2016 20:38 schreef Haropro het volgende:
[..]
Lieve PB,
ik vind je zo waanzinnig mooi en denk dat ik bijna van je hou. Ik hoop dat je me de hele loods doorlikt en ik gillend klaar kom. Daar heb jij wel een avondje ruzie voor over toch?
Kusjes Dootje.
P.S.: als ik iets verkeerds zeg of doe dan was ik me er niet van bewust zeg me dan hoe ik het anders moet doen.
Beter zo
Gisteren heeft EN een witte fles wijn EN een rode op!!quote:
En wat zuipt Cees aan koffie op een dag? En wat rookt hij er doorheen op een dag?...quote:Op maandag 14 maart 2016 20:37 schreef PTLe het volgende:
Brrr onno zuipt 2 flessen wijn per dag . 10 euro per dag zegt Cees , dat is 300 in de maand , en dit kan dus niet aldus Cees en Rob verdedigt hem nu
Roken betalen ze zelf.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:39 schreef snetje het volgende:
[..]
En wat zuipt Cees aan koffie op een dag? En wat rookt hij er doorheen op een dag?...
quote:Op maandag 14 maart 2016 20:38 schreef Haropro het volgende:
[..]
Lieve PB,
ik vind je zo waanzinnig mooi en denk dat ik bijna van je hou. Ik hoop dat je me de hele loods doorlikt en ik gillend klaar kom. Daar heb jij wel een avondje ruzie voor over toch?
Kusjes Dootje.
P.S.: als ik iets verkeerds zeg of doe dan was ik me er niet van bewust zeg me dan hoe ik het anders moet doen.
Beter zo
Ik vind koffie of drank wel een verschil maken sorryquote:
Nou inderdaad, tel dat roken eens op.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:39 schreef snetje het volgende:
[..]
En wat zuipt Cees aan koffie op een dag? En wat rookt hij er doorheen op een dag?...
Drank is idd een goede investeringquote:Op maandag 14 maart 2016 20:41 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik vind koffie of drank wel een verschil maken sorry
dat betalen ze zelfquote:Op maandag 14 maart 2016 20:41 schreef Haropro het volgende:
[..]
Nou inderdaad, tel dat roken eens op.
een kilo koffie is ¤ 8,- Dat drink je niet weg op een dagquote:Op maandag 14 maart 2016 20:41 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik vind koffie of drank wel een verschil maken sorry
quote:Op maandag 14 maart 2016 20:42 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Drank is idd een goede investering
quote:Op maandag 14 maart 2016 20:42 schreef Haropro het volgende:
[..]
Nou ja, Bronno rookt niet dan kan hij vast zijn drank wel betalen toch?
Vic tekent een 3vlaks vulling en heeft daar een mooi verhaal bij..........quote:Op maandag 14 maart 2016 20:42 schreef Dotteke het volgende:
Vic laat aan Gina zien wat ze ziet
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 maart 2016 20:44 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Vic tekent een 3vlaks vulling en heeft daar een mooi verhaal bij..........
de uitleg gaat over de hottub dus teken je een hottub in het middenquote:Op maandag 14 maart 2016 20:44 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Probeerde mee te tikken wat ze er uit kraamde, maar ben dat mens altijd kwijt na een paar woorden. Zoveel onzin dat die er uit gooitquote:Op maandag 14 maart 2016 20:44 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik heb Vic al lang geleden opgegeven, niet te doen die Klazien uut Zalk!quote:Op maandag 14 maart 2016 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Probeerde mee te tikken wat ze er uit kraamde, maar ben dat mens altijd kwijt na een paar woorden. Zoveel onzin dat die er uit gooit
ik heb het begin, maak jij het even afquote:Op maandag 14 maart 2016 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Probeerde mee te tikken wat ze er uit kraamde, maar ben dat mens altijd kwijt na een paar woorden. Zoveel onzin dat die er uit gooit
Het gaat nog niet eens om het optellen maar dat constant in de gaten houden wat Cees doet bij anderen.. nog even en hij weet precies te vertellen hoeveel velletjes wc papier men daar verbruikt...quote:Op maandag 14 maart 2016 20:41 schreef Haropro het volgende:
[..]
Nou inderdaad, tel dat roken eens op.
Nou Vic, liever ben ik zijn dan bent en als ik, is is beter dan zijn......quote:
quote:Op maandag 14 maart 2016 20:50 schreef Ranah het volgende:
grappig, ik heb dit nooit zo getekend, nu zie ik ineens hoe wj een poppetje tekenen, de tweedeling, zonder een gezichtje
wij houden vast maar dit is tastbaar, en dat verlaat het lichaam , leeg omhulsel
wowwwww heel bijzonder heel zuiver.. dit kan bestaan zonder dit andersom niet, dus dit is veel belangrijker, ongeacht hoe hij verschijnt bv als dier.. onaantastbaar.. drijfveer.. dus het probleem zit in het denken
pppfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Ja weet ik. Hij zei net ook al bij een schaal snoepjes: ooh het is al bijna op! Ik moet er snel bij zijn.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:50 schreef snetje het volgende:
[..]
Het gaat nog niet eens om het optellen maar dat constant in de gaten houden wat Cees doet bij anderen.. nog even en hij weet precies te vertellen hoeveel velletjes wc papier men daar verbruikt...
Gaat het wel goed met je Ranah?quote:Op maandag 14 maart 2016 20:50 schreef Ranah het volgende:
grappig, ik heb dit nooit zo getekend, nu zie ik ineens hoe wj een poppetje tekenen, de tweedeling, zonder een gezichtje
wij houden vast maar dit is tastbaar, en dat verlaat het lichaam , leeg omhulsel
wowwwww heel bijzonder heel zuiver.. dit kan bestaan zonder dit andersom niet, dus dit is veel belangrijker, ongeacht hoe hij verschijnt bv als dier.. onaantastbaar.. drijfveer.. dus het probleem zit in het denken
Kijk........als je geen succes hebt met je lichaam, dat ook nog eens de essentiële identificatie mist als lichaam zijnde....dan komt op nul beginnen heel hard aan, jah!quote:Op maandag 14 maart 2016 20:47 schreef Ranah het volgende:
best wel traumatisch gevangen te worden in een lichaampje
bla bla dat begin op je op nul. dan is het de essentie, identificatie bla bla
quote:Op maandag 14 maart 2016 20:52 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Kijk........als je geen succes hebt met je lichaam, dat ook nog eens de essentiële identificatie mist als lichaam zijnde....dan komt op nul beginnen heel hard aan, jah!
En dat je dan niet op de frequentie gaat zitten dat die iemand geen pijn meer heeft dan zit je goed.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:52 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Kijk........als je geen succes hebt met je lichaam, dat ook nog eens de essentiële identificatie mist als lichaam zijnde....dan komt op nul beginnen heel hard aan, jah!
Toch heb ik eerder bedragen gehoord van 1400 a 1600 euro aan koffie in 1 maand...quote:Op maandag 14 maart 2016 20:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
een kilo koffie is ¤ 8,- Dat drink je niet weg op een dag
Precies, kaderen!quote:Op maandag 14 maart 2016 20:53 schreef Haropro het volgende:
[..]
En dat je dan niet op de frequentie gaat zitten dat die iemand geen pijn meer heeft dan zit je goed.
En toch l*lt Doos soms al net zoals Vic, Bjorn, Row (snapt het niet), je hoort die BS wel terugkomen.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:53 schreef Ranah het volgende:
veel van deze ideeën had nicolien ook maar van haar was het veel geloofwaardiger
vic probeert in deze een nico te zijn maar oh oh wat is ze dom bezig, geen hond die naar haar luistert
ze laten zich alleen imponeren en lachen haar inwendig uit
Dat heeft Vic gestolen van John Legend; My head is under water, but I'm breathing fine.........quote:Op maandag 14 maart 2016 20:54 schreef Raskolnikow het volgende:
Ah Vic koppelt het nu aan wetenschappelijke onderzoeken... "En water is een stukje zuurstof..."
Meerderen doen het nu, ik hoop niet dat het besmettelijk is.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:55 schreef kkka3 het volgende:
[..]
En toch l*lt Doos soms al net zoals Vic, Bjorn, Row (snapt het niet), je hoort die BS wel terugkomen.
Ontvanger, spiegelen, context, dat soort dingetjuhs
Ah, dat is dan de essentie van John Legend, niet de stoffelijke John Legend, want die had al dood geweest...quote:Op maandag 14 maart 2016 20:55 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat heeft Vic gestolen van John Legend; My head is under water, but I'm breathing fine.........
Maar koffie is iets gezamelijks en dat drinkt toch ook iedereen? Of thee, of espresso, of choco. Dat vind ik wat anders dan alcohol van de BVquote:Op maandag 14 maart 2016 20:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Toch heb ik eerder bedragen gehoord van 1400 a 1600 euro aan koffie in 1 maand...
Kwam wel wat van zulke vage instellingen tegen tussen haar tweeter volgers iig, spirituele hokus pokusquote:Op maandag 14 maart 2016 20:52 schreef kkka3 het volgende:
Vic: deze zit hier. blablabla. deze daar. die bij deze. deze twee combineren. deze accepteert blablabla![]()
Gefrustreerd "lachje" toen Gina een AstroTV grapje maakte. Had Vic niet zoiets gedaan?
Tsjaquote:Op maandag 14 maart 2016 20:57 schreef Raskolnikow het volgende:
Vic: "...want ze zeggen ook..."
Ze. Je kent ze wel.
ik heb dat ook geleerd, het werkt wel maar als ik het van haar hoor denk ik, mens...je bent niet wijsquote:
Ik heb hier dacht ik wel eens zoiets gelezen. Iets AstroTV-achtigs.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Kwam wel wat van zulke vage instellingen tegen tussen haar tweeter volgers iig, spirituele hokus pokus
In dit geval moet je je zorgen maken als je het wel snaptquote:Op maandag 14 maart 2016 21:00 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
In deze neem ik Gina niets kwalijk!
Ik ga jou voordragen als de nieuwe scriptwriter voor Talpa. Jouw verhaallijnen bevallen me wel.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:38 schreef Haropro het volgende:
[..]
Lieve PB,
Kusjes Dootje.
Beter zo
quote:Op maandag 14 maart 2016 21:00 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik heb dat ook geleerd, het werkt wel maar als ik het van haar hoor denk ik, mens...je bent niet wijs
quote:Op maandag 14 maart 2016 21:01 schreef kkka3 het volgende:
[..]
In dit geval moet je je zorgen maken als je het wel snapt
cinDOrellaquote:
Dus jij denkt ook dat water stukjes zuurstof zijn, die...als je ze vast probeert te pakken, zomaar verdwijnen?quote:Op maandag 14 maart 2016 21:00 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik heb dat ook geleerd, het werkt wel maar als ik het van haar hoor denk ik, mens...je bent niet wijs
Dan gingen de heksen toch op de brandstapel...quote:Op maandag 14 maart 2016 21:03 schreef Scherzo het volgende:
Vroeger hadden we nog de guillotine voor zulks...
Of de brandstapel...
Of gewoon heksenverbrandingen...
En dat wordt gemaakt van wortelsquote:Op maandag 14 maart 2016 21:03 schreef Iamjack het volgende:
[..]
Ze eet geen vlees alleen maar frikadellen.
ik heb dit niet gehoord maar voor de rest... shoot mequote:Op maandag 14 maart 2016 21:03 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dus jij denkt ook dat water stukjes zuurstof zijn, die...als je ze vast probeert te pakken, zomaar verdwijnen?
(I'm so sorry for you)
Die tijd zou voor even terug moeten keren in Utopia , het kan wel natuurlijk als dat iemand zijn Utopia isquote:Op maandag 14 maart 2016 21:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan gingen de heksen toch op de brandstapel...
Ik ben blij dat ik die Vic niet begrijp. Daarvoor zap ik misschien te snel weg bij die heks. Sorryquote:
Zitten er toch nog hersens in.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:03 schreef Iamjack het volgende:
[..]
Ze eet geen vlees alleen maar frikadellen.
Het ging mij vanwege de opsomming, brandstapel....heksenverbranding...quote:Op maandag 14 maart 2016 21:04 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Die tijd zou voor even terug moeten keren in Utopia , het kan wel natuurlijk als dat iemand zijn Utopia is
Ja maar dan niet op de streamsquote:Op maandag 14 maart 2016 21:05 schreef Iamjack het volgende:
Vic moet een hulplijn beginnen in Utopia 2,50 p/m goudmijntje.
Ik zie het... Dubbelop... Om zeker te zijn...quote:Op maandag 14 maart 2016 21:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan gingen de heksen toch op de brandstapel...
Ok, afgesprokenquote:Op maandag 14 maart 2016 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ga jou voordragen als de nieuwe scriptwriter voor Talpa. Jouw verhaallijnen bevallen me wel.
Ja weet ik , maar ineens viel mij dat inquote:Op maandag 14 maart 2016 21:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het ging mij vanwege de opsomming, brandstapel....heksenverbranding...
Ik ben Vic na 1 zin al kwijt, erger nog, ik heb zin om haar na 1 zin een koek op d'r ogen te geven.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:06 schreef Ranah het volgende:
ik vind het echt niet allemaal onzin wat Vic zegt maar zoals zij oreert zonder gevoel heeft het een enorm hoog sektegehalte
Maar daarom toch ook heel erg grappig. Als er dan iemand goed in haar rol blijft is het Viccie welquote:Op maandag 14 maart 2016 21:06 schreef Ranah het volgende:
ik vind het echt niet allemaal onzin wat Vic zegt maar zoals zij oreert zonder gevoel heeft het een enorm hoog sektegehalte
Je bedoelt haar rol als tandartsassistente?quote:Op maandag 14 maart 2016 21:09 schreef Haropro het volgende:
[..]
Maar daarom toch ook heel erg grappig. Als er dan iemand goed in haar rol blijft is het Viccie wel
quote:Op maandag 14 maart 2016 21:10 schreef kkka3 het volgende:
Topstreams![]()
Schrijvende Doos of op internet surfende Cees. Oh SW naar AstroVidé.
Ik heb wel genoeg gezien voor vandaag. Bye
ik ben je hier al kwijt, zou er maar geen moeite meer voor doenquote:Op maandag 14 maart 2016 20:50 schreef Ranah het volgende:
Bronno moet helemaal geen hemdje aan.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:16 schreef Bestweldonker het volgende:
Bronno doet het hemdje verkeerd om aan..........
Kan dan iemand bellen, met de hulpvraag: Ik erger me kapot aan een opgeschoren ratelende blonde troela in Utopia. Wat ga je eraan doen?quote:Op maandag 14 maart 2016 21:05 schreef Iamjack het volgende:
Vic moet een hulplijn beginnen in Utopia 2,50 p/m goudmijntje.
heb jij ook een fles wijn op?quote:Op maandag 14 maart 2016 20:57 schreef Ranah het volgende:
zien jullie wel, Vic volgen en verslaan is haske leuk
Nee voor de verkoop,alleen moet het nog bedrukt worden.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:19 schreef Gooddeal het volgende:
Is dat allemaal merchandise of voor hun zelf.
Dankje, val er net in.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:20 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Nee voor de verkoop,alleen moet het nog bedrukt worden.
Je UIquote:Op maandag 14 maart 2016 20:37 schreef PTLe het volgende:
Doen veel mensen nadenken voor een anderquote:Op maandag 14 maart 2016 21:25 schreef Ranah het volgende:
zoooooo awkward , zo... nadenken voor een ander en... een hyperende Do
..
rob vanmiddag in de zon zittend, rob op bed liggend rob die personeel heeft voor de akker die hij overneemtquote:
wil ook vast nog utopiaan van het jaar wordenquote:Op maandag 14 maart 2016 21:26 schreef Ranah het volgende:
[..]
rob vanmiddag in de zon zittend, rob op bed liggend rob die personeel heeft voor de akker die hij overneemt
rob die de leider wil worden
Dat word Gina al.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:27 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
wil ook vast nog utopiaan van het jaar worden
Voor zolang het duurt..quote:Op maandag 14 maart 2016 21:33 schreef Ranah het volgende:
de dinnetjes gaan aan de wijn, eind goed al goed
Ach, om mij mag ze het worden ook, ik gun niemand die titel daar eigenlijk, dus waarom Gina niet.quote:
Ja hoop gefluister erbij.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:33 schreef Ranah het volgende:
de dinnetjes gaan aan de wijn, eind goed al goed
Leuk toneelstukje voor de televisiequote:Op maandag 14 maart 2016 21:33 schreef Haropro het volgende:
Jeetje nu is het de omgekeerde wereld: Do geeft Ram advies. Wij zijn ook sukkels he? Het is allemaal spel voor de uitzending.
ja maar die pop hequote:Op maandag 14 maart 2016 21:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ach, om mij mag ze het worden ook, ik gun niemand die titel daar eigenlijk, dus waarom Gina niet.
is utopia hequote:Op maandag 14 maart 2016 21:35 schreef Dotteke het volgende:
Wat lees ik nu, Do en Ram hebben het weer goed, zo uit het niets?
quote:Op maandag 14 maart 2016 21:35 schreef Dotteke het volgende:
Wat lees ik nu, Do en Ram hebben het weer goed, zo uit het niets?
Hij is oprecht, en kan lekker droog uit de hoek komen.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:34 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
ik vind het een leuke, spontane, domme jongen
Gewoon, voor de gezelligheid, een beetje meedoen...quote:
nog 2 nachtjes rowanquote:Op maandag 14 maart 2016 21:37 schreef rowan634 het volgende:
Ivan: ''Wat mooier aan jou is dan aan mij is dat jij de vrolijkheid vasthoudt, hoe hard je ook werkt''
Heeft zij gedaan he...quote:Op maandag 14 maart 2016 21:38 schreef Raskolnikow het volgende:
Vic: "Dit is precies de reden waarom ik dit op deze manier... Ik wist dat dit zou komen..."
dank maar ik snap het nog nietquote:Op maandag 14 maart 2016 21:42 schreef Dotteke het volgende:
Bronno vindt dat je iedereen eerst een kans moet geven voor hij gaat blazen
Hij moet eerst een tijdje op zijn tenen lopen tot het af is.
Maar hij heeft er geen vertrouwen meer in
Bas zegt en ik heb de leiding er over gekregen
Bronno zegt dat hij Bas niets kwalijk neemt, hij heeft het overgenomen
De badkamerquote:
Nog een dag hoezeee hoezee hoezeeequote:
straf!quote:Op maandag 14 maart 2016 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
Bas en Bronno praten en ineens een streamwissel...
waarom in godsnaam?
We krijgen ze om de minuut of zoquote:Op maandag 14 maart 2016 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
waarom in godsnaam?
ja mooi hè, een soort vader -zoon relatie met ivan nuquote:Op maandag 14 maart 2016 21:49 schreef rowan634 het volgende:
Dat is toch leuk, Cemal kwam binnen om zichzelf te verkopen via ordinaire stripfeestjes en zie nu
ken een sletje, ze wil daar voor een shootquote:Op maandag 14 maart 2016 21:49 schreef rowan634 het volgende:
Dat is toch leuk, Cemal kwam binnen om zichzelf te verkopen via ordinaire stripfeestjes en zie nu
quote:Op maandag 14 maart 2016 21:50 schreef Cir het volgende:
[..]
ken een sletje, ze wil daar voor een shoot
Hij had in de gaten dat hij betrapt was.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:50 schreef Ranah het volgende:
cees: ja mensen ik peuter in mijn neus maar dat is niet vies, ik maak m schoon want het is hier zo ontzettend stoffig
quote:Op maandag 14 maart 2016 21:50 schreef Ranah het volgende:
cees: ja mensen ik peuter in mijn neus maar dat is niet vies, ik maak m schoon want het is hier zo ontzettend stoffig
ja, bericht van zijn kids o.a.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:51 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Hij had in de gaten dat hij betrapt was.
schattig jaquote:Op maandag 14 maart 2016 21:50 schreef Ranah het volgende:
[..]
ja mooi hè, een soort vader -zoon relatie met ivan nu
Apart toch, hij is wel de enige van de 14 inwoners die daar last van heeft en vaak in zijn neus poertquote:Op maandag 14 maart 2016 21:51 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Hij had in de gaten dat hij betrapt was.
We krijgen elke keer een SL als Bronno over de nieuwe badkamer begint ...dat het niet handig gebouwd wordt en dat er geen rekening wordt gehouden met zijn handicap..quote:Op maandag 14 maart 2016 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
waarom in godsnaam?
Okee, ik trek even mijn broek aan!quote:Op maandag 14 maart 2016 21:53 schreef Ranah het volgende:
Ras... neem jij vic even over? ik moet iets anders doenhet gaat over visie
quote:Op maandag 14 maart 2016 21:53 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Okee, ik trek even mijn broek aan!
quote:Op maandag 14 maart 2016 21:53 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Okee, ik trek even mijn broek aan!
Klikkon is het nieuwe Cossehquote:Op maandag 14 maart 2016 21:54 schreef 5thencounter het volgende:
Het gaat weer lekker met SLtopia.. nog geen fatsoenlijke stream gezien
Heb jij daar ooit iemand zich 'zien ontwikkelen'?quote:Op maandag 14 maart 2016 21:47 schreef Ranah het volgende:
cemal, wiens doel is als man utopia te verlaten, ik ben benieuwd hoe hij zich ontwikkelt
Nog steeds over de munten.... Cees moet en zal zijn gelijk krijgen...quote:
Oh?quote:Op maandag 14 maart 2016 21:55 schreef rowan634 het volgende:
Rob is woest op Bas, het liefst gooit ie hem met caravan en al het hek over
Ja, doei, 2 dagen geleden wilde hij in april nog een wijf in de b en b gaan palen.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:49 schreef rowan634 het volgende:
Och die 500 euro via paypal waar Ivan vanaf wist...quote:
quote:Op maandag 14 maart 2016 21:56 schreef rowan634 het volgende:
Fik wil twee dagen het laten bezinnen vanwege Ivan, maar daarna gaan ze korte metten maken met Bas
waarom nu opeens zo boos dan?quote:Op maandag 14 maart 2016 21:56 schreef snetje het volgende:
[..]
Och die 500 euro via paypal waar Ivan vanaf wist...
De directie die Ramona absoluut niet wil hebben ...dat wordt nog watquote:
Leuk En Ramona die hun niet mot... Laat ze nu net bijna tussen die twee in te liggenquote:Op maandag 14 maart 2016 21:58 schreef snetje het volgende:
[..]
De directie die Ramona absoluut niet wil hebben ...dat wordt nog wat
Dit vraag ik me ook al 'n tijd af, gister net weer geld afgeschreven voor de abo maar zitquote:Op maandag 14 maart 2016 21:57 schreef Cir het volgende:
Rob & Fikkie
Bas ...
sjuuuuus Bas
eerst bezinning Ivan weg
dan de badkamer
ajuuuuus Bas
ik voel een Staatsgreep,..
waarom kijk ik dit
quote:Op maandag 14 maart 2016 22:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat kijkt Cees heerlijk superieur naar Bronno.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |