abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 april 2016 @ 10:39:36 #151
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_161164225
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2016 10:38 schreef Cue_ het volgende:
Of Pepper?
ook bedankt voor de tip
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_161164767
-zie reactie hiervoor. Deze discussie is gesloten. Hoort hier niet-

[ Bericht 92% gewijzigd door Copycat op 04-04-2016 11:22:39 ]
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_161195154
-verhuisd naar relevant topic-

[ Bericht 91% gewijzigd door Copycat op 05-04-2016 14:24:33 ]
pi_161254314
-Lees nog maar eens aandachtig de OP van dit topic door. Want ook dit is hier niet op zijn plek. Het is een constructief en dus praktisch topic waarin ervaringen worden gedeeld, geen theoretisch, oeverloos gewauwel waar niks mee gedaan wordt.

Breng het in de praktijk en deel je ervaring, dat maakt het wel on-topic. Excuses aan iedereen die tijd en energie hierin heeft gestopt -

[ Bericht 97% gewijzigd door Copycat op 07-04-2016 15:46:33 ]
pi_161300604
Plaats het maar in dit topic.

Onderaan een link naar een studie die stelt dat aantrekkelijkheid sterke verbanden heeft met hoe goed je non-verbaal iemands emoties kunt lezen en begrijpen. Dit scharen ze dan onder emotionele intelligentie.

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar in mijn relaties (zowel waarom het aan is geraakt - "het is net alsof we elkaar al jaren kennen" :') - als waarom het uiteindelijk mede toch is uit gegaan door het onbreken en de daarbij komende irritaties ervan), bedenk ik me achteraf, heeft dit altijd een grote rol gespeeld. Meer dan ik in ieder geval bij heb stil gestaan.

Wat betreft dit topic zou je dan dus de meeste kans op succesvolle sociale vaardigheden aan de dag brengen hebben bij iemand waarbij jij non-verbaal bepaalde emoties herkent omdat je die emoties ook hebt (gehad)? Dan heb je, als die herkenning wederzijds is, dus eigenlijk al een band (dus acceptatie/veiligheid - enpassant speelt uiterlijk minder een rol, dus als je teveel daar mee bezig bent doe je dus eigenlijk niet meer dan symptoom bestrijding) voordat je met elkaar gesproken hebt?

Of met andere woorden, voor degene die vinden/ervaren dat ze altijd naast de spreekwoordelijke pot pissen, Hoe komt jullie sociale vaardigheid tot stand? Als dat te weinig verbonden is met je emotionele intelligentie (of teveel verbonden is met aangeleerd gedrag) of deze onderontwikkeld is, dan kun je jezelf misschien beter afvragen hoe je dit kunt vergroten i.p.v. ongeschreven regels als heilige graal te beschouwen? Evenzo zul je niet snel aantrekkelijk worden gevonden als je nonverbaal iets uitstraalt waarin mensen zich niet herkennen of niet aan herinnerd willen worden.

http://m.pnas.org/content/early/2016/03/30/1516191113

[ Bericht 8% gewijzigd door Hineni op 09-04-2016 12:30:10 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_161356738
Nu mijn stage al even is afgelopen heb ik tijd om te werken aan (nieuwe) hobby's en vriendschappen.

Mede door jullie advies uit de eerdere topics binnen deze reeks is het me gelukt om een tekencursus te vinden.
Dus het werken aan een hobby lukt al.

Binnen de tekencursus ben ik de jongste en zijn de medecursisten allemaal al een stuk verder qua techniek en ontwikkeling en ook flink wat jaren ouder.
Nu kan ik niet zo goed over de teken/schildertechnieken meepraten en mede daardoor vind ik het lastig om een gesprek aan te gaan.

Wat betreft het ontmoeten van nieuwe mensen hier heb ik nog niet echt concrete stappen voor ondernomen. Het is buiten mijn comfort-zone en om over die drempel te gaan heb ik nog wat problemen mee. Eigenlijk ben ik beetje op zoek naar kleine stapjes om in de juiste richting te komen hiermee. Vandaar dat ik hier (nogmaals) om advies kom vragen.
pi_161361697
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 20:12 schreef anotherRandomdude het volgende:
Nu mijn stage al even is afgelopen heb ik tijd om te werken aan (nieuwe) hobby's en vriendschappen.

Mede door jullie advies uit de eerdere topics binnen deze reeks is het me gelukt om een tekencursus te vinden.

Binnen de tekencursus ben ik de jongste en zijn de medecursisten allemaal al een stuk verder qua techniek en ontwikkeling en ook flink wat jaren ouder.
Nu kan ik niet zo goed over de teken/schildertechnieken meepraten en mede daardoor vind ik het lastig om een gesprek aan te gaan.

Wat betreft het ontmoeten van nieuwe mensen hier heb ik nog niet echt concrete stappen voor ondernomen. Het is buiten mijn comfort-zone en om over die drempel te gaan heb ik nog wat problemen mee. Eigenlijk ben ik beetje op zoek naar kleine stapjes om in de juiste richting te komen hiermee. Vandaar dat ik hier (nogmaals) om advies kom vragen.
Hoe oud zijn je mede-cursisten?
pi_161363542
quote:

Goed van je tekencursus! Is een fok meet niets voor je? Of een sportief iets?
pi_161368236
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 22:05 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe oud zijn je mede-cursisten?
Vind het lastig om precies in te schatten hoe oud ze zijn maar ik verwacht tussen de 50-60 jaar oud.

quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 22:48 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Goed van je tekencursus! Is een fok meet niets voor je? Of een sportief iets?
Voor de Fok! meet groep heb ik me aangemeld dus die stap is al genomen. Behalve wandelen heb ik niet echt sportieve dingen die me echt liggen dus dat wordt wat lastiger.
pi_161376092
quote:

Nice ^O^

quote:
Je kan hen vragen om de technieken aan je uit te leggen? Welke techniek is favoriet en waarom?
Of algemener, hoe hun liefde voor tekenen zo is begonnen. Wat hen inspireert om juist dat vast proberen te leggen (niet de beste vraag als je allemaal een landscchapsopdracht hebt gekregen, maar dan steek je in op waarom juist die plek). Welke tekening betekent het meeste voor ze?

Koningsdag komt eraan, wat gaan zij doen?

quote:
Ligt een beetje wat de juiste richting is voor je?
Sport misschien niet zo, maar je kan in het Fok!meettopic of op NMLK een voorstel doen voor een uitstapje naar een museum. Volgens mij heeft user Elvi dat een tijdje terug met enig succes gedaan. Kijk of er een expo over tekeningen is ofzo, dan heb je misschien ook wat makkelijker aansluiting qua interesse.

Of, misschien een ander stapje. Karikatuurtekenen. Jaren terug kon je daar nog een zakcentje mee verdienen en daar hoort een klein babbeltje ook wel bij.
pi_161381924
Nou dan kom ik voor de verandering ook maar eens een vraag stellen ipv vragen proberen te beantwoorden.

Ik overweeg ook om me bij een hobbyclub aan te sluiten. Alleen, alles wat ik heb kunnen vinden heeft weinig mensen van mijn leeftijd. De meesten zijn 50 jaar of ouder. Heeft iemand van jullie ervaring met zoiets en beviel het om bij een club te zitten waar het lid dat na jou het jongste is 40+ of 50+ is? Ik ben student, maar voor sommige hobbies is er ofwel geen studentenclub ofwel moet ik me gaan mengen tussen de 18-jarigen, waar ik weinig behoefte meer aan heb (ben zelf 24).

Wat raden jullie aan? Toch maar een studentenclub proberen? Ik heb gekeken naar denksport, een schaakclub ofzo, maar allemaal vooral 50+ en ouder. Toneel heb ik ook overwogen, maar de enige club die me echt interesseerde daar waren wat issues mee vanuit iemand die ik ken en die er ook zit. Dus dat leek me niet verstandig. Tekenen/schilderen is ook leuk maar helaas nogal een rib uit mijn lijf gezien mijn krappe budget.

Iemand nog suggesties? Heb ook gekeken naar een zangclubje ofzo, er is een cursus die me leuk lijkt maar die begint wss pas in augustus. Deze houd ik nog aan als mogelijkheid. Overigens heb ik geen enkele ervaring met zang, wel veel met muziek maken en lesgeven.
pi_161382051
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 20:31 schreef DoubleDip het volgende:
Nou dan kom ik voor de verandering ook maar eens een vraag stellen ipv vragen proberen te beantwoorden.

Ik overweeg ook om me bij een hobbyclub aan te sluiten. Alleen, alles wat ik heb kunnen vinden heeft weinig mensen van mijn leeftijd. De meesten zijn 50 jaar of ouder. Heeft iemand van jullie ervaring met zoiets en beviel het om bij een club te zitten waar het lid dat na jou het jongste is 40+ of 50+ is? Ik ben student, maar voor sommige hobbies is er ofwel geen studentenclub ofwel moet ik me gaan mengen tussen de 18-jarigen, waar ik weinig behoefte meer aan heb (ben zelf 24).

Wat raden jullie aan? Toch maar een studentenclub proberen? Ik heb gekeken naar denksport, een schaakclub ofzo, maar allemaal vooral 50+ en ouder. Toneel heb ik ook overwogen, maar de enige club die me echt interesseerde daar waren wat issues mee vanuit iemand die ik ken en die er ook zit. Dus dat leek me niet verstandig. Tekenen/schilderen is ook leuk maar helaas nogal een rib uit mijn lijf gezien mijn krappe budget.

Iemand nog suggesties? Heb ook gekeken naar een zangclubje ofzo, er is een cursus die me leuk lijkt maar die begint wss pas in augustus. Deze houd ik nog aan als mogelijkheid. Overigens heb ik geen enkele ervaring met zang, wel veel met muziek maken en lesgeven.
Scouting, ga dat weer oppakken, beetje ravotten klooien met kinderen... Weet nog niet hoe men er op gaat reageren in mijn geval dat zien we dan wel weer. Kan leuk zijn, en je hebt toch ook leeftijdsgenoten om je heen. Of word buddy van bijvoorbeeld een autistisch iemand leuk tijdverdrijf als je er tegen kunt :)
pi_161382142
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 20:35 schreef MrCookies het volgende:

[..]

Scouting, ga dat weer oppakken, beetje ravotten klooien met kinderen... Weet nog niet hoe men er op gaat reageren in mijn geval dat zien we dan wel weer. Kan leuk zijn, en je hebt toch ook leeftijdsgenoten om je heen. Of word buddy van bijvoorbeeld een autistisch iemand leuk tijdverdrijf als je er tegen kunt :)
Scouting heb ik al 10 jaar ervaring mee. Wel leuk! Alleen gezien mijn leeftijd zal ik vermoedelijk Loods/leiding worden en volgens mij heb je daar een pedagogische opleiding voor nodig..?

Vrijwilligerswerk lijkt me op zich leuk, alleen het leek me vooral leuk om een hobby uit te oefenen. Ben meer op zoek naar een club, maar goede suggestie.
pi_161382244
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 20:37 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Scouting heb ik al 10 jaar ervaring mee. Wel leuk! Alleen gezien mijn leeftijd zal ik vermoedelijk Loods/leiding worden en volgens mij heb je daar een pedagogische opleiding voor nodig..?

Vrijwilligerswerk lijkt me op zich leuk, alleen het leek me vooral leuk om een hobby uit te oefenen. Ben meer op zoek naar een club, maar goede suggestie.
Pedagogische opleiding is verre van nodig, men wil tegenwoordig zoveel, maar goed zit over een tijd met mijn kont in Duitsland waar alles veel en veel gemakkelijker gaat ook meer dingen te doen wat ik weet :7

Er zijn zoveel clubs, echter zijn veel jongeren daar niet meer zo mee bezig. Hobby uitoefenen is tegenwoordig meestal voor veel oudjes want de rest neemt er zijn niet meer voor. Onder den noemer druk, druk, druk...
pi_161382388
Maar de mogelijkheden zijn eindeloos volgens den Wiki...

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_hobbies _O_
pi_161382547
Ik ga denk ik maar eens de scouting mailen en vragen naar de mogelijkheden. Lijkt me leuk om een oude hobby weer op te pakken, al is het op een iets andere manier. Toevallig binnenkort reünie met m'n eigen club dus het kwam toch al een beetje in beeld.

Als anderen nog suggesties hebben is dat natuurlijk geen probleem. ;)
pi_161385779
Heb een tijdje vrijwilligerswerk gedaan bij een amateurvoetbalclub. Uiteindelijk wedstrijdsecretariaat, grensrechter en bestuurslid (namens de jeugd geweest). Bij deze hobby ben ik ook een aantal (bijna)gepensioneerden in aanraking gekomen. Mijn ervaring: het maakt eigenlijk niet zoveel uit, de leeftijd.

Met een paar heb ik nog steeds contact terwijl ik dat verenigingsleven toch al een aantal jaar vaarwel heb gezegd. Sommige boden zelfs aan dat ik langs kon komen even eten tussen mijn werk en avondstudie. De avonstudie is ook alweer jaren geleden gestopt, maar ik bezoek ze nog steeds af en toe voor een avondje bankhangen. Sommige zijn nu weduwenaar en zoals ze toen voor mij hebben gezorgd neem ik nu een rijsttafel of iets dergelijks voor ze mee.

Mijn ervaring: is net zo gezellig als bankhangen met mensen van mijn eigen leeftijd. Soms nog wel fijner qua gespreksonderwerpen.

Weer een ander sleept mij vaak mee naar zn stamkroeg. Dan mag hij even een paar liedjes zingen van de uitbater en heeft hij binnen de kortste keren de gasten (veelal van mijn leeftijd en jonger) aan het dansen. Vervolgens vraagt hij zelf ook altijd wel een leuke vrouw ten dans. Soms stelt hij ze voor aan mij en vertelt hij er verontschuldigend gelijk bij dat mn vrouw het niet leuk vind als ik met andere vrouwen dans (hou zelf niet van dansen, dat weet hij) hahaha. Verder details over deze deugniet van nu eind 60 zal ik je besparen maar het is altijd hij blij en ik blij. Mooi toch dat soort mensen.

Wat ik wil zeggen is; je moet het misschien een beetje treffen (en soms een beetje schijt hebben aan de mening van anderen) maar laat leeftijd je niet te veel afschrikken. Het contact met veel leeftijdsgenoten verwaterd op den duur maar met deze lui op de een of andere manier niet.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_161386139
Eens met Koral. Mijn jongste vriendin is 11 jaar jonger, mijn oudste vriendin 26 jaar ouder.

Dan heb ik het nog niet eens over mensen waar ik gezellig een drankje mee kan doen, want dat gaat van 20 jaar jonger, naar 40 jaar ouder.

Laat je niet afleiden door leeftijd. Probeer mensen open te benaderen, sowieso.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_161386979
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 20:47 schreef DoubleDip het volgende:
Ik ga denk ik maar eens de scouting mailen en vragen naar de mogelijkheden. Lijkt me leuk om een oude hobby weer op te pakken, al is het op een iets andere manier. Toevallig binnenkort reünie met m'n eigen club dus het kwam toch al een beetje in beeld.

Als anderen nog suggesties hebben is dat natuurlijk geen probleem. ;)
Ben je man of vrouw?! :@
pi_161387414
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:31 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Ben je man of vrouw?! :@
Vrouw, maar hoezo is dat verder relevant?

Het is niet dat ik niet open sta voor contact met mensen die veel ouder zijn. Ik vraag me meer af in hoeverre je het gezellig houdt als je leefwereld nogal ver weg staat van die van hen. Heb zelf een bijbaantje als huishoudelijke hulp en kon best gezellig kletsen hoor, maar dat is voor even en dan zag ik die mensen niet meer. Dus was meer benieuwd naar hoe dat gaat als je mensen vaker ziet maar in een geheel andere levensfase zit. Bedankt in ieder geval voor de reacties.
pi_161387887
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:39 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Vrouw, maar hoezo is dat verder relevant?

Het is niet dat ik niet open sta voor contact met mensen die veel ouder zijn. Ik vraag me meer af in hoeverre je het gezellig houdt als je leefwereld nogal ver weg staat van die van hen. Heb zelf een bijbaantje als huishoudelijke hulp en kon best gezellig kletsen hoor, maar dat is voor even en dan zag ik die mensen niet meer. Dus was meer benieuwd naar hoe dat gaat als je mensen vaker ziet maar in een geheel andere levensfase zit. Bedankt in ieder geval voor de reacties.
Ik dm je even.
pi_161391194
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 14:35 schreef Kokoswater het volgende:
Ik krijg wel eens aandacht van meisjes tijdens het uitgaan. Probleem is: ik heb de juiste vrienden niet om uit te gaan. Al mijn vrienden vinden uitgaan saai, tenzij het een borreltje in een kroeg of café is. Resultaat is dat ik maar 1 à 2 keer per jaar uitga.

Hoe vind ik vrienden waarmee het klikt en die wel uit willen gaan?

Motivatie is dat ik bijna 25 ben en nog nooit een vriendin heb gehad. Onder andere door mijn verleden, maar ook door het weinig uitgaan en niet weten hoe ik moet flirten. De laatste weken voel ik me nogal somber dat ik 25 word.
Vrienden zoeken die wel van uitgaan houden.

Via je werk of andere hobbies kan je misschien via hen/of met hen mee uit.
Waz met jou!
pi_161391834
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eens met Koral. Mijn jongste vriendin is 11 jaar jonger, mijn oudste vriendin 26 jaar ouder.

Dan heb ik het nog niet eens over mensen waar ik gezellig een drankje mee kan doen, want dat gaat van 20 jaar jonger, naar 40 jaar ouder.

Laat je niet afleiden door leeftijd. Probeer mensen open te benaderen, sowieso.
Je hebt wel een brede smaak :P, al vraag ik me of dat wel legaal is als je met een meisje van 11 jaar jonger op straat loopt. Ik weet niet hoe oud je bent? Maar ook een vrouw van 26 jaar ouder, wow. :D :o
  woensdag 13 april 2016 @ 00:59:25 #174
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161391907
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 00:54 schreef syndroom het volgende:

[..]

Je hebt wel een brede smaak :P, al vraag ik me of dat wel legaal is als je met een meisje van 11 jaar jonger op straat loopt. Ik weet niet hoe oud je bent? Maar ook een vrouw van 26 jaar ouder, wow. :D :o
Reken eens uit, als DP een drankje kan doen met iemand die 20 jaar jonger is. En dan gaan ze vast geen limonade drinken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_161392530
Ook eens met Koral. Heb vrienden/ga om met mensen tussen 18 en 70. Biertje/drankje/hapje en een gezamenlijk gespreksonderwerp en hoppa. Gezelligheid kent geen tijd noch leeftijd.
Ja doei.
pi_161400489
Ik kan mezelf ook niet in bewdang houden.. Vorige week niks vernomen op die geforceerde charm.. :') net kwam ik 'r tegen en in plaats van haar diret aan te spreken (oogafstand).. Stuur ik haar een berichtje via FB, wederom stil. Terwijl ik vanaf hier zie dat ze er geregeld op kijkt.. Echt ik heb mezelf zo niet in de hand. Negatief. En verkloot daarmee mijn kansen.
  woensdag 13 april 2016 @ 15:15:34 #177
141482 Q.
JurassiQ
pi_161400513
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:14 schreef Deezertje het volgende:

En verkloot daarmee mijn kansen.
Nee hoor, die had je toch al niet.
For great justice!
  woensdag 13 april 2016 @ 15:17:10 #178
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161400541
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:14 schreef Deezertje het volgende:
Ik kan mezelf ook niet in bewdang houden.. Vorige week niks vernomen op die geforceerde charm.. :') net kwam ik 'r tegen en in plaats van haar diret aan te spreken (oogafstand).. Stuur ik haar een berichtje via FB, wederom stil. Terwijl ik vanaf hier zie dat ze er geregeld op kijkt.. Echt ik heb mezelf zo niet in de hand. Negatief. En verkloot daarmee mijn kansen.
Niks verkloot. Je maakte gewoon al geen enkele kans en dat is nu bevestigd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161400559
-onzin is nog steeds elders-

[ Bericht 48% gewijzigd door Copycat op 13-04-2016 15:18:57 ]
Lambo of Rekt
pi_161400606
quote:
2s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Niks verkloot. Je maakte gewoon al geen enkele kans en dat is nu bevestigd.
Nog relatief veilig nu afgegaan door haar niet aan te spreken in 't echt maar online genegeerd worden? Ze zat samen en aangezien de charm niet meer actief is heeft ze m geweigerd dus ze wist sowieso wie ik was als ik haar face to face zou spreken (en dus ook waarom).
  woensdag 13 april 2016 @ 15:21:30 #181
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161400643
En move on. Niet over gaan zitten simmen en zeker niet hier kapotanalyseren wat gewoon niet is.
pi_161400919
Je ziet haar zitten en in plaats van op haar af te stappen stuur je via Facebook een bericht? Hoe denk je nu eigenlijk zelf dat dat overkomt?
pi_161400999
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:34 schreef Bananenpap het volgende:
Je ziet haar zitten en in plaats van op haar af te stappen stuur je via Facebook een bericht? Hoe denk je nu eigenlijk zelf dat dat overkomt?
Wat zou jij doen als je niks terugkrijgt op de eerste (online) move? ;) real aanspreken is dan twee keer falen.
pi_161401006
Hoe ben je aan haar contactgegevens gekomen?
pi_161401028
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:39 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat zou jij doen als je niks terugkrijgt op de eerste (online) move? ;) real aanspreken is dan twee keer falen.
Beter haar gewoon aantikken en aanspreken, daarna pas online benaderen. Nu heb je het andersom gedaan, dat is minder handig. :')
pi_161401066
quote:

[..]

Het er gewoon bij laten. Maar ik zou mijn eerste move dan ook niet online doen, zeker niet bij iemand die je gewoon vaak tegenkomt. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje laf (en creepy) dat je haar online benadert. Hoe kom je inderdaad aan haar gegevens?
pi_161401571
quote:

[..]

Omgekeerde volgorde voor iemand die je in 'real' ziet..
pi_161402319
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:39 schreef syndroom het volgende:
Hoe ben je aan haar contactgegevens gekomen?
Dat vraag ik me ook af, creepy. :/
pi_161404068
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 15:43 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Het er gewoon bij laten. Maar ik zou mijn eerste move dan ook niet online doen, zeker niet bij iemand die je gewoon vaak tegenkomt. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje laf (en creepy) dat je haar online benadert. Hoe kom je inderdaad aan haar gegevens?
We zitten allebei op dezelfde datingapp.. Daarom is mijn eerste move ook online geweest, ook al heb ik haar in het echt al eens gezien. Wat zou jij doen?
pi_161404109
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:38 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af, creepy. :/
Op de app staat haar voornaam, woonplaats en studie. Dus niet zo lastig te vinden aangezien die app weer is verbonden met Facebook... Dus niks creepy aan. En we hebben een gemeenschappelijke vriend.
pi_161404163
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 16:07 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Omgekeerde volgorde voor iemand die je in 'real' ziet..
Ook als die op dezelfde datingapp zit? Offline aanspreken is dan niet spontaan meer want je hebt elkaar al voorbij zien komen online.
pi_161404199
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Op de app staat haar voornaam, woonplaats en studie. Dus niet zo lastig te vinden aangezien die app weer is verbonden met Facebook... Dus niks creepy aan. En we hebben een gemeenschappelijke vriend.
een berichtje sturen is dat wel. Helemaal als ze je al negeert op die app
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 13 april 2016 @ 17:52:53 #193
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161404219
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:50 schreef Deezertje het volgende:

Ook als die op dezelfde datingapp zit? Offline aanspreken is dan niet spontaan meer want je hebt elkaar al voorbij zien komen online.
Snap je echt niet dat je als een contactgestoorde creep overkomt als je iemand die je een keer op een app hebt gezien, die daar al geen interesse heeft getoond, en die je nu in het echt ziet, niet face to face maar via Facebook aanspreekt? Terwijl je niet eens Facebookvrienden bent?

Ik zou ook de creeps van je krijgen.
pi_161404244
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:52 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

een berichtje sturen is dat wel. Helemaal als ze je al negeert op die app
Dan moet ze maar blokken... Doet ze ook niet. Wel nog 0 respons op berichtje maar kan ook komen door FB's overige inbox.. Zal maar geen vriendschapsverzoek sturen haha :P
pi_161404259
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:54 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dan moet ze maar blokken... Doet ze ook niet. Wel nog 0 respons op berichtje maar kan ook komen door FB's overige inbox.. Zal maar geen vriendschapsverzoek sturen haha :P
dag hoor
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_161404283
quote:
9s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Snap je echt niet dat je als een contactgestoorde creep overkomt als je iemand die je een keer op een app hebt gezien, die daar al geen interesse heeft getoond, en die je nu in het echt ziet, niet face to face maar via Facebook aanspreekt? Terwijl je niet eens Facebookvrienden bent?

Ik zou ook de creeps van je krijgen.
Lijkt mij veiliger blauwtje lopen dan haar aanspreken want zij kreeg melding van mijn charm dus en ze blijft actief op de app.. Dus waarom haar dan in het echt aanspreken? Dan beter online nog maar eens proberen toch?
  woensdag 13 april 2016 @ 17:57:45 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161404338
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:55 schreef Deezertje het volgende:

Lijkt mij veiliger blauwtje lopen dan haar aanspreken want zij kreeg melding van mijn charm dus en ze blijft actief op de app.. Dus waarom haar dan in het echt aanspreken? Dan beter online nog maar eens proberen toch?
Je had al een blauwtje gelopen! En dan ga je er als een rechtgeaarde engerd nog een berichtje achteraan sturen. Terwijl ze vlak bij je is. Laat dat meisje met rust. Ze mot je niet en je hebt je nu geopenbaard als een rare creep. Iets wat ze waarschijnlijk al vermoedde heb je hiermee bevestigd.
pi_161404352
Waarom mag het hier al weer 100 berichten over gaan?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 13 april 2016 @ 17:59:53 #199
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161404379
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom mag het hier al weer 100 berichten over gaan?
Om jou te pesten.

Maar het is wel klaar nu.
pi_161404390
-klaar dus-

[ Bericht 97% gewijzigd door Copycat op 13-04-2016 18:01:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')