Die is gezonkenquote:Op maandag 14 maart 2016 15:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat past nooit. Zeker niet als de kano er ook nog bij moet.
valt meequote:
Q!quote:
Ok.quote:
Als het saai is dan zegt niemand watquote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is dood omdat niemand wat zegt
Als het saaie gesprekken zijn dan is het saai
BIER!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:11 schreef Barbusse het volgende:
Nou, als dit de laatste death rattle is kunnen we er maar beter bier in gooien...
Ja, best wel. Binnenkort vast wel weerquote:
Wat zoek je om te trekken?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, best wel. Binnenkort vast wel weer.
Ik heb mijn trekschuit al gevondenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat zoek je om te trekken?
En is er zo weinig te vinden?
Tsss prioriteiten!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb mijn trekschuit al gevonden. Alleen is die niet dagelijks beschikbaar.
Dan gaat het weer eens ergens over.quote:
Bavaria!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan gaat het weer eens ergens over.
Heineken!quote:
Heinekenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heineken!![]()
![]()
![]()
Oh, wacht. Het ging over bier.
Iets met werkquote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan sla je niet hard genoeg
Misschien een plaat voor zijn kop?
quote:
Moet je aan Samzz vragen of dat zo isquote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die lijken me wel vervelend groot
Mij ook niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet je aan Samzz vragen of dat zo is
Mij zitten ze nooit in de weg
goed plan op zich, alleen is mijn baas het daar niet mee eens denk ikquote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:11 schreef Barbusse het volgende:
Nou, als dit de laatste death rattle is kunnen we er maar beter bier in gooien...
Misschien is het gewenning, als je niet beter weet. Als je ze bij mij erop zou plakken zou ik niet weten wat ik ermee moet, behalve over m'n schouders gooien als ik m'n veters wil strikken.quote:
Geef hem ook wat.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
goed plan op zich, alleen is mijn baas het daar niet mee eens denk ik
Slechter kan het niet worden toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ze hang tieten heeft?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is het gewenning, als je niet beter weet. Als je ze bij mij erop zou plakken zou ik niet weten wat ik ermee moet, behalve over m'n schouders gooien als ik m'n veters wil strikken.
Godver, MIquote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is het gewenning, als je niet beter weet. Als je ze bij mij erop zou plakken zou ik niet weten wat ik ermee moet, behalve over m'n schouders gooien als ik m'n veters wil strikken.
Het is me bij Samzz eigenlijk niet opgevallen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
En Samzz
Die rooie kunnen we het niet vragen.
En waarom kijk je Suits niet?
Stomquote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:40 schreef CherryLips het volgende:
Waarom kent m'n spellcheck het woord bestaan niet.
Ik let altijd op goede eigenschappenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is me bij Samzz eigenlijk niet opgevallen.
Ik kijk andere programma's. Ik mis Netflix Canada
You're now in pondering life mode?quote:
Awwwquote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You're now in pondering life mode?
[ afbeelding ]
Wat kijk je dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is me bij Samzz eigenlijk niet opgevallen.
Ik kijk andere programma's. Ik mis Netflix Canada
Ik zit nu in seizoen 9 van Grey's Anatomyquote:
Oh dat kijk ik allemaal nietquote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit nu in seizoen 9 van Grey's AnatomyTegen de tijd dat ik daar doorheen ben, is het weer tijd voor Game of Thrones. En dan Supernatural of House of Cards.
Underwood for presidentquote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh dat kijk ik allemaal niet
Behalve de laatste natuurlijk!
[ afbeelding ]
Grey's Anatomy ben ik mee gestoptquote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit nu in seizoen 9 van Grey's AnatomyTegen de tijd dat ik daar doorheen ben, is het weer tijd voor Game of Thrones. En dan Supernatural of House of Cards.
Compliment van Godt. Dag kan niet meer stuk.quote:
Nu kan je rustig doodgaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Compliment van Godt. Dag kan niet meer stuk.
Toch leuker zo hoor...quote:
Hierquote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Waar is dat lekkere zonnetje van gisteren gebleven? Zit hier te blauwbekken
Ziet er hier ook tamelijk troosteloos uitquote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Opgegeten. Ik had honger.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:53 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Dan kom je per ongeluk via de active topics in een topic in OUD terecht, en dan zie je dat mensen de namen van hun kinderen met een stipje schrijven. P.iet.
Wat.
Per ongeluk... Zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Dan kom je per ongeluk via de active topics in een topic in OUD terecht, en dan zie je dat mensen de namen van hun kinderen met een stipje schrijven. P.iet.
Wat.
Ze denken dat hun posts dan niet te vinden zijn als gegoogled wordt op de naam van t kindquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Wat.
Jaja. "Per ongeluk".quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Wat.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze denken dat hun posts dan niet te vinden zijn als gegoogled wordt op de naam van t kind. True story.
Je weer maar nooit /bezorgdeouderdierustigfoto'svanzooninbadjepostmaarweldenaamaanpast.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk als je Willem Alexander van Oranje Nassau heet, maar de honderdduizendste Jordi heeft weinig te vrezen, lijkt me?
Godverquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weer maar nooit /bezorgdeouderdierustigfoto'svanzooninbadjepostmaarweldenaamaanpast.
DUH! Dat wil elke vrouw. Het is je enige doel in het leven.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Ja, stiekem wil ik er ook wel eentje.
Kijk eens:quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Ja, stiekem wil ik er ook wel eentje.
Ik las het als see hairy lipsquote:
Ja want het is nog steeds 1998 en als er een puntje in je naam staat dan snappen zoekmachines het niet meerquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Wat.
Ik dacht dat punten eigenlijk niet bestaan?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja want het is nog steeds 1998 en als er een puntje in je naam staat dan snappen zoekmachines het niet meer
Ik word er duizelig van en mijn collega zat raar te kijken wat ik nou weer aan het doen wasquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:17 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, help even mee zoeken, ik moet er nog eentje
https://paaseitjeszoeken.hema.nl/
Ik kom ook niet verder dan 15.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:17 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, help even mee zoeken, ik moet er nog eentje
https://paaseitjeszoeken.hema.nl/
Ik zag die ene bij het treintje niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:11 schreef KomtTijd... het volgende:
alle 16 gevonden. Was niet heel moeilijk volgens mij?
Niemand die je Chocolonely opeetquote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:13 schreef KomtTijd... het volgende:
Goed idee. Die lust mijn vriendin niet..
Ja vind je die lekker? Ik heb nog een reep liggen mag je zo hebben. Die vind ik echt zo smerig.quote:
Lust niemand in je huishouden die? Allemaal gek?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja vind je die lekker? Ik heb nog een reep liggen mag je zo hebben. Die vind ik echt zo smerig.
Ja, hallo. Ik woon in een derdewereldland, remember?quote:
En google doet het daar niet?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, hallo. Ik woon in een derdewereldland, remember?
Samen met facebook en twitter geblokkeerd om "subjectieve berichtgeving"quote:
Wijn uit pakken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij was toch inmiddels een wijn drinkende yup
Serieus?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Samen met facebook en twitter geblokkeerd om "subjectieve berichtgeving"
Nee natuurlijk nietquote:
Hoezo dat?quote:
quote:
En daarna grote bom er op.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als we dat eiland nou aan Syrie geven
They tried that. They failed.quote:
Die hebben we hier al zat.quote:
Vanochtend toen de wekker ging alquote:
Dat is ook niet helemaal goed hequote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:19 schreef DrMarten het volgende:
Vanochtend toen de wekker ging al
En dan ga ik waarschijnlijk nog een half uurtje overwerken ook
Ben jij de broer van Q?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vanochtend toen de wekker ging al
En dan ga ik waarschijnlijk nog een half uurtje overwerken ook
Waarom alleen borsten als je bier en borsten kunt hebben?quote:
Wat mij betreft combineert het niet lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom alleen borsten als je bier en borsten kunt hebben?
Jij hebt liever wijn?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat mij betreft combineert het niet lekker
Net als bij bier, is het wel afhankelijk van de borst.quote:
Als het aan Tony ligt komt daar wel verandering inquote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, hallo. Ik woon in een derdewereldland, remember?
Dat is zeker zo!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net als bij bier, is het wel afhankelijk van de borst.
Meh, meer is eigenlijk altijd beter.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net als bij bier, is het wel afhankelijk van de borst.
Agreed.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is zeker zo!
En de rest van het lijf wat mij betreft
Niet mee eensquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Meh, meer is eigenlijk altijd beter.
Net als bij bier, dat dan weer wel.
Tony? Tony who?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als het aan Tony ligt komt daar wel verandering in
Neuh, moet gewoon leren eerder naar bed te gaanquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ben jij de broer van Q?
Nooit zin altijd depri?
Vriend van me niet. Vooral vroeger was het dat het geen reet uitmaakt als er maar grote borsten op zitten.quote:
Zijn eigen domme schuldquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vriend van me niet. Vooral vroeger was het dat het geen reet uitmaakt als er maar grote borsten op zitten.
Kwam met de meest afzichtelijke vrouwen aanzetten maar grote borsten hadden ze
Verruimt wel de vijver waar ie in kan vissen. Als ze ook nog aan allerlei andere eisen moet voldoen blijft er een stuk minder over natuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vriend van me niet. Vooral vroeger was het dat het geen reet uitmaakt als er maar grote borsten op zitten.
Kwam met de meest afzichtelijke vrouwen aanzetten maar grote borsten hadden ze
Met die theorie kan je het beste Bi zijn met weinig eisen over uiterlijk en karakter. Dan heb je bijna 100% score.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Verruimt wel de vijver waar ie in kan vissen. Als ze ook nog aan allerlei andere eisen moet voldoen blijft er een stuk minder over natuurlijk
Als het er meer zijn en er zitten een paar lelijke tussen, kun je gewoon naar een ander paar kijkenquote:
Zouden vrouwen ook puur en alleen op piemel formaat selecteren?quote:
Helemaal niemand!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lust niemand in je huishouden die? Allemaal gek?
Ze zijn er vast wel, jaquote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zouden vrouwen ook puur en alleen op piemel formaat selecteren?
Ik snap dat daar te klein of zelfs te groot echt hinderlijk kanw erken
Je moet ook gewoon niet naar buiten gaan, dat is vragen om moeilijkheden.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:03 schreef DrMarten het volgende:
Ga je een keer niet naar de bouwmarkt, sta je wel weer 30 Euro uit te geven bij de Blokker
OH OP DIE MANIER.quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat ding zit er niet voor niets. Dat is om LE te lokken. Die houdt van groot en stevig
Het werkt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat ding zit er niet voor niets. Dat is om LE te lokken. Die houdt van groot en stevig
quote:
Ik vind buikgriep een goede reden om je ziek te melden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:13 schreef DrMarten het volgende:
Komt collega binnen, eerste wat ze zegt "ja, ik ben ziek, ik heb buikgriep."
BLIJF DAN UIT MIJN BUURT DOMME KUT!!
Idem.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind buikgriep een goede reden om je ziek te melden.
Dan moet je je eigen pot schoonmakenquote:Op woensdag 16 maart 2016 09:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Terwijl je op het werk betaald kunt spetterpoepen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet je je eigen pot schoonmaken
Ik ook, helemaal omdat het ook lekker besmettelijk is als je er idd last van hebt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, moet dat schoon ja?quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Anders niet?quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je thuis werkt welquote:
Groetjes, Q.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je thuis werkt wel
Maar bij mij op de zaak hebben we uiteraard gewoon een poets
Nou ja, thuis ook maar je snapt het idee
Of je snapt het niet.. ook goed
Als ik ergens anders op een wc heb gespetterd maak ik het ook even schoonquote:Op woensdag 16 maart 2016 09:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je thuis werkt wel
Maar bij mij op de zaak hebben we uiteraard gewoon een poets
Nou ja, thuis ook maar je snapt het idee
Of je snapt het niet.. ook goed
Ik smeer het aan de muurquote:Op woensdag 16 maart 2016 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik ergens anders op een wc heb gespetterd maak ik het ook even schoon
Ik ben niet zo lenigquote:Op woensdag 16 maart 2016 09:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
kun je beter gewoon direct tegen de muur spetteren.
Dat is echt zo ouderwets he?quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik ergens anders op een wc heb gespetterd maak ik het ook even schoon
Grotten hebben muren, toch.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die hadden toch heel geen muur gekkie!
Oh slim, die zorgden voor eigen bemesting.quote:
Precies.quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh slim, die zorgden voor eigen bemesting.
Eckte eckte mannen dusquote:Op woensdag 16 maart 2016 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Precies.
En ze lokte sabeltandtijgers en vermoorde die dood met hun blote handen.
Daar dank ik ook mijn indianennaam aan
Knuffelen is gezond. Altijd al gewetenquote:Op woensdag 16 maart 2016 10:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
En vrouwen! Vrouwen zoals jij die een tijger met hun borsten dood knuffelen
Goede film was datquote:
Ik wacht wel tot SBS hem een keer gaat uitzenden. Met 100 reclamebreaks er tussen en een weggesneden einde.quote:
Hart ban Nederland tussendoorquote:Op woensdag 16 maart 2016 11:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot SBS hem een keer gaat uitzenden. Met 100 reclamebreaks er tussen en een weggesneden einde.
Moet je je kleren nu ook aanhoudenquote:Op woensdag 16 maart 2016 12:06 schreef Q. het volgende:
Er zijn schilders bezig op mn balkon, heel irritant, kan nu nergens naar toe.
Gedoe.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je je kleren nu ook aanhouden
Anders huppelt ie altijd in zijn blote jodokus door huis?quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je je kleren nu ook aanhouden
Nee, door haar huis.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Anders huppelt ie altijd in zijn blote jodokus door huis?
Weer die MIquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:22 schreef CherryLips het volgende:
Soms zie ik iets kaals door het huis rennen.
Ken ik nietquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:01 schreef Tally het volgende:
CL!!! Ik heb gister een reep fudge/brownie gekocht van JohnDoodle. Die is echt verrukkelijk!!!!
Ik ook niet. Maar was in de bonus bij de Appie. Dacht laat ik het eens proberen.quote:
Kak, die is dichtquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar was in de bonus bij de Appie. Dacht laat ik het eens proberen.
Bruisend Ede.quote:
Ook dat is voor mij geen reden om er te komenquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een bruisende kut. Meer zal je er niet aantreffen
Jij zit al op het bruisende kt maltaquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook dat is voor mij geen reden om er te komen
In een mooi historisch stadje, culturele hoofdstad van Europa voor 2018quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij zit al op het bruisende kt malta
Nu pas? Waren de interessante steden op?quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In een mooi historisch stadje, culturele hoofdstad van Europa voor 2018
Het is ook marketing gelulquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu pas? Waren de interessante steden op?![]()
[ afbeelding ]
Leeuwarden is het zelfs geweest. Marketing gelul
Maar in tegenstelling tot Utrecht wel culturele hoofdstad geweestquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:38 schreef Q. het volgende:
Leeuwarden.! Die kutstad is niet eens hoofdstad van Friesland.
Moet zeggen dat ik het een prima winkel vind. Niet minder dan de AH.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:39 schreef Tally het volgende:
De dichtsbijzijnde winkel is hier een Jumbo. Wat een vreselijke winkel
DIe op Roombeek is irritant met die rare gang aan het begin.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:12 schreef Cue_ het volgende:
Emte![]()
Jumboal hoewel ligt t aan de vestiging
AH
Roombeek is goed, die in de stad is kutquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
DIe op Roombeek is irritant met die rare gang aan het begin.
Huh?quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:38 schreef Q. het volgende:
Leeuwarden.! Die kutstad is niet eens hoofdstad van Friesland.
Altijd bruisende ikquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij zit al op het bruisende kt malta
Wat is dat een Boni?quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verhuizing, morgen weer open. Godzijdank want de boni is echt kut.
Komt vooral op de Veluwe voor. Alhoewel er ook eentje in Utrecht zit. Alhoewel Utrecht natuurlijk ook gewoon een soort Veluwe is.quote:
Wel goed voor je, verder lopen naar de AH voortaan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verhuizing, morgen weer open. Godzijdank want de boni is echt kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |