Nee hoor, SD was ook gewoon mee de laatste keer.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh da's alleen voor mensen die erbij horen
SD is er met een beetje geluk (in goede zin) dit keer niet bij neequote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor, SD was ook gewoon mee de laatste keer.
Wat voor een meeting? Wanneer en zulksquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:43 schreef Anne het volgende:
Als nog meer mensen zich voor de meet willen aanmelden; DM je e-mailadres dan eventjes.
Wanneer is dus afhankelijk van iedereen die de planner invultquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Wat voor een meeting? Wanneer en zulks
Dan heeft die bolle fotosik mazzel, want die is nu genomineerd natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:56 schreef Anne het volgende:
[..]
SD is er met een beetje geluk (in goede zin) dit keer niet bij nee.
Altijd!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:55 schreef Anne het volgende:
Mijn vader vroeg trouwens of ie ook gewoon nog welkom was.
Jawel hè?
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan heeft die bolle fotosik mazzel, want die is nu genomineerd natuurlijk.[ afbeelding ]
Ik steek je bezem in de hens jongehquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik steek je bezem in de hens jongeh
Ah nee, niet die, die heeft al een zwaar leven gehadquote:
dat was die oude ookquote:
mag ie deze keer met de klusbak rijdenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:55 schreef Anne het volgende:
Mijn vader vroeg trouwens of ie ook gewoon nog welkom was.
Jawel hè?
Was iig nog iets van te maken met een beetje accessoires.. Hier maak je alleen nog maar iets leuks via dmv een smeltoven.quote:
Wat is de klusbak?....quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:02 schreef lipje het volgende:
[..]
mag ie deze keer met de klusbak rijden
Ik denk dat hij je Benz bedoelt.quote:
of dequote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij je Benz bedoelt.
Hij weet niet beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |