abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 maart 2016 @ 14:03:03 #101
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_160713421
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 13:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat me nog het meeste stoort is dat ze Hiltop evenveel onderdrukken als de Saviors doen.
Hoezo?
pi_160714160
Omdat ze daarmee dus geen haar beter zijn dan de Saviors.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_160717415
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 13:31 schreef Ang3l het volgende:

[..]

En het ergste monster is altijd de mens geweest. ;)
Dit dus. Daarom ben ik ook benieuwd hoe ze de "Crossed" comics in een tv-serie willen brengen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  Moderator woensdag 16 maart 2016 @ 17:53:43 #104
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_160717755
Wat een Aflevering, heb echt genoten! Vanavond herbekijk ik die met Engelse ondertitels om men Engels te verbeteren .

Alleen Jammer dat FOX België de nieuwe aflevering maar om maandag om 22u30 uitzendt, beetje laat vind ik.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator woensdag 16 maart 2016 @ 17:58:00 #105
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_160717809
Ik vind de zombies een beetje op elkaar lijken de laatste tijd. zijn allemaal gemiddelde 30'ers precies. een kind van 12 of een opa van 73 zie je nooit . je moet daar eens op letten
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  woensdag 16 maart 2016 @ 21:51:51 #106
450342 irish.joe
selfie-koning in spé
pi_160724686
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 17:29 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Dit dus. Daarom ben ik ook benieuwd hoe ze de "Crossed" comics in een tv-serie willen brengen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben bang dat het een zwaar uitgedunde versie gaat worden, welke de comics geen eer aan doet.
nec cito nec tarde
pi_160728777
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 21:51 schreef irish.joe het volgende:

[..]

Ben bang dat het een zwaar uitgedunde versie gaat worden, welke de comics geen eer aan doet.
Dat zit er wel in ja, maarja, kan ook bijna niet anders. Zie je het al voor je...
:D
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  donderdag 17 maart 2016 @ 00:29:30 #108
450342 irish.joe
selfie-koning in spé
pi_160729364
Tja, zou wel geweldig zijn... Maar de grofheid van Ennis en tv/film gaat gewoon niet gebeuren ben ik bang.

Net als dat ik een leuke verfilming van Preacher ook echt geweldig zou vinden. ;)
nec cito nec tarde
pi_160729669
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:41 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ze ontmoeten een groep, die, als ze de kwaliteiten van de groep van Rick moeten beoordelen, hen voornamelijk zien als 'well equipped in the armory'.

Vervolgens gaan ze de deal aan om een voor hen een onbekende groep volledig uit te moorden voor voedsel en goederen. Ze praten het dan goed door 'anders komen ze heus nog wel een keer voor ons'...

Preventief onbekenden vermoorden om er zelf beter van te worden...

Ik vind het geen onbegrijpelijke ontwikkeling, maar het gaat echt wel hard bergafwaarts met de moraliteit. Ik ben het wel eens met MissLuna dat we voornamelijk sympathie hebben voor deze groep omdat we de achtergrond beter kennen. :)
Mwha onbekende groep?
Daryl die chicks en abraham waren bijna dood na hun aanvaring met deze groep (8>
Zie!
  donderdag 17 maart 2016 @ 02:57:14 #110
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_160730167
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 22:43 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Jep (zoals ongeveer de helft van de cast). Is een Britse.
Nou ja, Brits:
quote:
Lauren Cohan was born in 1982, in Philadelphia and lived in Cherry Hill Township, New Jersey during her childhood before moving to the United Kingdom.
Geboren Amerikaanse, dus. Een Engels accent heeft ze wel.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_160730488
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:41 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ze ontmoeten een groep, die, als ze de kwaliteiten van de groep van Rick moeten beoordelen, hen voornamelijk zien als 'well equipped in the armory'.

Vervolgens gaan ze de deal aan om een voor hen een onbekende groep volledig uit te moorden voor voedsel en goederen. Ze praten het dan goed door 'anders komen ze heus nog wel een keer voor ons'...

Preventief onbekenden vermoorden om er zelf beter van te worden...

Ik vind het geen onbegrijpelijke ontwikkeling, maar het gaat echt wel hard bergafwaarts met de moraliteit. Ik ben het wel eens met MissLuna dat we voornamelijk sympathie hebben voor deze groep omdat we de achtergrond beter kennen. :)
zo onbekend is de groep van negan toch niet? daryl abraham en sasha hadden al een (lever al je spullen in of anders....)-aanvaring met de groep en bij de hilton waren ze zelf getuigen van een bijna afslachting van gregory. Het gaat juist bergafwaarts met de moraliteit van de mensen om hun heen. Ricks groep past zich alleen maar aan, ze moeten wel, anders waren ze zelf allang al seizoenen geleden vermoord, door mensen ipv door walkers of het waren net zulke doetjes geworden als de oorspronkelijke mensen in Alexandrie.
De groep van Rick moord alleen wanneer nodig en in dit geval door afspraak.

[ Bericht 0% gewijzigd door EilandjeOnline op 17-03-2016 08:43:17 ]
  donderdag 17 maart 2016 @ 09:02:32 #112
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_160731352
Goede aflevering!

Carol blijft toch een heel goede actrice; in het gewone leven speelt ze het lieve huismoedertje dat ze vroeger ook was, maar onder het oppervlak schuilt een moordmachine.

Wat het afslachten van de Negan-groep betreft; de karakters werden vanaf het begin af aan heel onsympathiek neergezet. Ze hebben allemaal een grote bek en ze zien niet-leden als minderwaardig volk. Misschien werven ze hun leden onder mensen met een verminderd geweten, bijvoorbeeld psychopaten of mensen die door hun ervaringen zo zijn geworden. Die rooie gaf aan absoluut geen problemen te hebben met het vermoorden van andere overlevenden. Zij en dat andere grietje bleken wel af en toe iets menselijks te hebben, maar ik ben bang dat als je mensen uit zo'n groep zal proberen op te nemen in een groep als Alexandria of Hilltop, dat niet gaat werken omdat ze gewend zijn te moorden en parasitair te leven. Ik denk dat het moeilijker is dat soort mensen wat humaner te maken dan om van die groenlinksers van Alexandria vechters te maken.

Ik denk dat onze vrienden goed gehandeld hebben door iedereen van de Negan-groep uit te schakelen. Ooggetuigen zijn niet handig. Al had het misschien verstandig geweest om 1 van de leden in leven te laten om deze verder te kunnen uithoren over hun groep. Rick ging er iets te snel vanuit dat Primo ook inderdaad Negan was. De groep die ze uitschakelden leefde van het beroven en afpersen van andere groepen overlevers zoals de Hilltop-groep. De kans is groot dat ze dat dus ook andere groepen deden. Met deze andere groepen kan de Alexandria-groep dan weer ruilhandel voeren.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 17 maart 2016 @ 09:12:02 #113
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_160731484
Waarom was het trouwens zo belangrijk om te weten hoe ze aan Darryls oude motor kwamen?
pi_160734575
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 09:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
Waarom was het trouwens zo belangrijk om te weten hoe ze aan Darryls oude motor kwamen?
Om Darryls kruisboog terug te krijgen
  donderdag 17 maart 2016 @ 13:01:07 #115
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_160736135
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:54 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Om Darryls kruisboog terug te krijgen
Tuurlijk, da's waar ook.

Ik heb ondertussen even wat gegoogled en mijn geheugen opgefrist; die motor en kruisboog werden gestolen door een man en een vrouw, ex-Saviours.

Er werd gespeculeerd dat dit koppel nog terug gaat komen, aangezien Darryl zijn kruisboog mist, kan dit best aannemelijk zijn.
pi_160743542
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 09:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
Goede aflevering!

Carol blijft toch een heel goede actrice; in het gewone leven speelt ze het lieve huismoedertje dat ze vroeger ook was, maar onder het oppervlak schuilt een moordmachine.

Wat het afslachten van de Negan-groep betreft; de karakters werden vanaf het begin af aan heel onsympathiek neergezet. Ze hebben allemaal een grote bek en ze zien niet-leden als minderwaardig volk. Misschien werven ze hun leden onder mensen met een verminderd geweten, bijvoorbeeld psychopaten of mensen die door hun ervaringen zo zijn geworden. Die rooie gaf aan absoluut geen problemen te hebben met het vermoorden van andere overlevenden. Zij en dat andere grietje bleken wel af en toe iets menselijks te hebben, maar ik ben bang dat als je mensen uit zo'n groep zal proberen op te nemen in een groep als Alexandria of Hilltop, dat niet gaat werken omdat ze gewend zijn te moorden en parasitair te leven. Ik denk dat het moeilijker is dat soort mensen wat humaner te maken dan om van die groenlinksers van Alexandria vechters te maken.

Ik denk dat onze vrienden goed gehandeld hebben door iedereen van de Negan-groep uit te schakelen. Ooggetuigen zijn niet handig. Al had het misschien verstandig geweest om 1 van de leden in leven te laten om deze verder te kunnen uithoren over hun groep. Rick ging er iets te snel vanuit dat Primo ook inderdaad Negan was. De groep die ze uitschakelden leefde van het beroven en afpersen van andere groepen overlevers zoals de Hilltop-groep. De kans is groot dat ze dat dus ook andere groepen deden. Met deze andere groepen kan de Alexandria-groep dan weer ruilhandel voeren.
Niet-sympathiek? De leden die Carol en Maggie gevangen hielden waren ongeloofwaardig sympatiek. Veel te veel geduld met en respect voor Carol en Maggie. Ze hadden Carol best in haar arm of been kunnen schieten, de Rickgroep had nota bene hun hele groep uitgemoord. De sympathie die ze opbrachten was too much wat mij betreft.

En was ik de enige of deed het verbranden van die mensen door Carol en Maggie jullie ook aan de holocaust denken?
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_160749596
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 18:58 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Niet-sympathiek? De leden die Carol en Maggie gevangen hielden waren ongeloofwaardig sympatiek. Veel te veel geduld met en respect voor Carol en Maggie. Ze hadden Carol best in haar arm of been kunnen schieten, de Rickgroep had nota bene hun hele groep uitgemoord. De sympathie die ze opbrachten was too much wat mij betreft.

Gevaarlijk sympathiek :Y
Niemand gedood, zelf sigaret gedoofd :D :+

En was ik de enige of deed het verbranden van die mensen door Carol en Maggie jullie ook aan de holocaust denken?
Neen, angst!
Enne .. niet wetende hoeveel mankracht binnen kwam om 'Negan's mensen?' te komen helpen :{
pi_160752055
quote:

[..]

Waarom zou het logisch zijn om iemand te martelen of meer? Wat als ze hun moeten verplaatsen? Mag je degene die je zelf in de been geschoten hebt lekker gaan dragen. Verder wilden ze hun dokter terug. Als ze een van de gijzelaars pijn doen, waarom zouden ze die dokter dan niet ook pijn doen?

quote:
En was ik de enige
Denk het wel. Maar vertel, waarom dacht je dit?
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2016 @ 23:56:44 #119
230491 Zith
pls tip
pi_160752895
Aan deze episode zat precies 0.0 ' goedheid ' van de groep van Rick.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_160753125
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:56 schreef Zith het volgende:
Aan deze episode zat precies 0.0 ' goedheid ' van de groep van Rick.
what about carol die die vrouw wou laten gaan?
  vrijdag 18 maart 2016 @ 00:36:24 #121
306109 francoisdublanc
pi_160753358
quote:

[..]

Nu je het zegt wel een klein beetje ja. Ik heb al redelijk veel narigheid gezien op internet (vooral de laatste tijd natuurlijk met ISIS) maar toch blijf ik onthoofdingen zoals in die vorige aflevering altijd een bepaalde lading hebben. Ik weet het: het is hartstikke hypocriet want er gebeuren genoeg vreselijke dingen in die serie maar toch blijf ik dat altijd een puntje vinden.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 10:58:36 #122
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_160757084
Spoilers voor de volgende EP "Twice As Far" inclusief een grote spoiler (onderaan). Let dus op :)

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Mike op 18-03-2016 11:20:26 ]
pi_160757477
Ik ga dit topic ontvolgen. Twee keer in 1 week dat ik hier iets lees wat ik niet wil lezen, ondanks dat ik spoiler tags niet aan klik, twee keer te vaak voor mij.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2016 11:19:24 ]
pi_160757901
Ik vind het leuk leesvoer hoe iedereen hier deze serie volgt :')

Ricks groep is slecht :')
  vrijdag 18 maart 2016 @ 11:41:49 #125
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_160757966
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 00:12 schreef Honeymoon het volgende:

[..]

what about carol die die vrouw wou laten gaan?
Engels en nederlands in 1 zin... ben je 15?
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_160760341
Dat gejank de hele tijd over goedheid en geen mensen willen doden, blabla. Het is gewoon de realiteit. Het is logisch dat overgebleven groepen andere groepen uitmoorden omdat ze bang zijn om zelf uitgemoord te worden. Aan het begin als mensen uberhaupt nog in shock zijn over de zombie-uitbraak kan ik het me nog voorstellen maar later komt gewoon de oermens in ons boven. Alles wat je niet kan vertrouwen = dood. En terecht.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 17:36:51 #127
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_160765357
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:36 schreef Vermecelli het volgende:
Dat gejank de hele tijd over goedheid en geen mensen willen doden, blabla. Het is gewoon de realiteit. Het is logisch dat overgebleven groepen andere groepen uitmoorden omdat ze bang zijn om zelf uitgemoord te worden. Aan het begin als mensen uberhaupt nog in shock zijn over de zombie-uitbraak kan ik het me nog voorstellen maar later komt gewoon de oermens in ons boven. Alles wat je niet kan vertrouwen = dood. En terecht.
Alles heeft een reden, misschien moeten ze hun dieptepunt bereiken voordat ze echt een nieuwe wereld kunnen opbouwen..
Dus dit geweld is misschien buiten proportioneel, maar het zorgt wel weer voor nieuwe ontwikkelingen.

Je ziet aan alles dat de groep gaat veranderen.. Carol (rambo) die spijt heeft.. Het gemak en gebrek aan emotie waarbij bijna iedereen veranderde in een koelbloedige moordenaar, de cel van Morgan, het heeft allemaal met elkaar te maken denk ik.
pi_160766558
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:41 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Engels en nederlands in 1 zin... ben je 15?
:')
pi_160827637
"You know how to bite a dick, Eugene."

Denise ;(.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_160827649
Eugene _O- .

Verder best een waardeloze aflevering.
pi_160827688
Waardeloos vond ik het niet, meer een merkwaardige filler. Lekker langzaam, maar toch met twee momenten waar ik hardop iets naar m'n TV uitkraamde.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 21 maart 2016 @ 12:46:13 #132
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_160831692
Abraham en Eugene, blijf het 2 leuke karakters vinden :s)
Denise :'(
pi_160834676
Tering, Dwight..

Ik vond dit trouwens helemaal geen filler ep, maar een van de beste afleveringen. Godverdomme, er gaat echt iets goed kapot wanneer Negan daadwerkelijk opduikt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 21 maart 2016 @ 15:30:14 #134
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_160834943
Vond het ook een beetje een rare aflevering.
Flesje bier
pi_160835003
Wat gingen ze nou met die wapens doen aan het eind?
  maandag 21 maart 2016 @ 15:36:51 #136
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_160835111
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 15:32 schreef tralalala het volgende:
Wat gingen ze nou met die wapens doen aan het eind?
Ik neem aan dat ze zich voorbereiden om de Saviours definitief aan te pakken. Naar mijn weten hebben ze echter geen idee waar hun compound is.
Flesje bier
  maandag 21 maart 2016 @ 17:06:08 #137
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_160837229
Zag het aankomen ja, zoveel drama van denise, dat moest wel met een wtf moment opgelost worden, aardige ep..
pi_160837781
Dat van Denise zag ik niet aankomen ook al had ik een gevoel dat er wel eens mensen van de Negan groep op konden duiken.

En de oranje rugzak is terug... in een aflevering waar er iemand dood gaat :D

Ook een leuke dingetje is dat Daryl eerst niet over het spoor wilde lopen, waarschijnlijk door de Terminus ervaring. En later weer een slechte ervaring heeft op een treinspoor...

Prima aflevering maar ik begin het gezeik van Carol wel moe te worden. Ze heeft genoeg ervaringen opgedaan in al die jaren dat je soms iemand moet doden om zelf te kunnen leven.
Ze smelten de kazen!
pi_160839060
Haha Daryl kan niet schakelen. :P
pi_160839241
Waar kijken jullie het laatste seizoen (legaal)?
pi_160839473
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 18:32 schreef LelijKnap het volgende:
Waar kijken jullie het laatste seizoen (legaal)?
Als je de nieuwste aflevering legaal wil kijken is volgens mij Fox de enige optie
Ze smelten de kazen!
pi_160839517
quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2016 18:41 schreef Stickertje het volgende:

[..]

Als je de nieuwste aflevering legaal wil kijken is volgens mij Fox de enige optie
Ugh yack, tv }:|
pi_160839910
Haha Abraham en Eugene, wat een duo
pi_160841627
De baby in de wasbak was erg luguber
Ze smelten de kazen!
  maandag 21 maart 2016 @ 19:59:56 #145
306109 francoisdublanc
pi_160841762
Ik dacht deze week dat dit de laatste aflevering van het seizoen zou zijn _O-. Ik vond het al zo'n raar einde. Wel een goede aflevering.
  maandag 21 maart 2016 @ 20:06:07 #146
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_160841944
Daryl zijn kruisboog!

[ Bericht 97% gewijzigd door Pippi op 21-03-2016 22:18:38 ]
  maandag 21 maart 2016 @ 20:11:46 #147
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_160842103
quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2016 17:30 schreef Stickertje het volgende:
Prima aflevering maar ik begin het gezeik van Carol wel moe te worden. Ze heeft genoeg ervaringen opgedaan in al die jaren dat je soms iemand moet doden om zelf te kunnen leven.
In de laatste scène wordt toch ook duidelijk dat Carol meegaat om Negan & friends om te leggen en dus weer zal gaan doden?
Flesje bier
pi_160842387
Goede aflevering. Paar erg onverwachte momenten.
pi_160842731
eindelijk van die vervelende Denise af
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 21 maart 2016 @ 20:33:03 #150
194233 Friday12
Originele kloon
pi_160842795
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 20:31 schreef Beach het volgende:
eindelijk van die vervelende Denise af
Maar ook van de enige dokter( :')) af

[ Bericht 0% gewijzigd door Friday12 op 21-03-2016 20:38:57 ]