Hoezo?quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat me nog het meeste stoort is dat ze Hiltop evenveel onderdrukken als de Saviors doen.
Dit dus. Daarom ben ik ook benieuwd hoe ze de "Crossed" comics in een tv-serie willen brengen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En het ergste monster is altijd de mens geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:29 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Dit dus. Daarom ben ik ook benieuwd hoe ze de "Crossed" comics in een tv-serie willen brengen.Ben bang dat het een zwaar uitgedunde versie gaat worden, welke de comics geen eer aan doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nec cito nec tarde
Dat zit er wel in ja, maarja, kan ook bijna niet anders. Zie je het al voor je...quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:51 schreef irish.joe het volgende:
[..]
Ben bang dat het een zwaar uitgedunde versie gaat worden, welke de comics geen eer aan doet.
Mwha onbekende groep?quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ze ontmoeten een groep, die, als ze de kwaliteiten van de groep van Rick moeten beoordelen, hen voornamelijk zien als 'well equipped in the armory'.
Vervolgens gaan ze de deal aan om een voor hen een onbekende groep volledig uit te moorden voor voedsel en goederen. Ze praten het dan goed door 'anders komen ze heus nog wel een keer voor ons'...
Preventief onbekenden vermoorden om er zelf beter van te worden...
Ik vind het geen onbegrijpelijke ontwikkeling, maar het gaat echt wel hard bergafwaarts met de moraliteit. Ik ben het wel eens met MissLuna dat we voornamelijk sympathie hebben voor deze groep omdat we de achtergrond beter kennen.
Nou ja, Brits:quote:Op maandag 14 maart 2016 22:43 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Jep (zoals ongeveer de helft van de cast). Is een Britse.
Geboren Amerikaanse, dus. Een Engels accent heeft ze wel.quote:Lauren Cohan was born in 1982, in Philadelphia and lived in Cherry Hill Township, New Jersey during her childhood before moving to the United Kingdom.
zo onbekend is de groep van negan toch niet? daryl abraham en sasha hadden al een (lever al je spullen in of anders....)-aanvaring met de groep en bij de hilton waren ze zelf getuigen van een bijna afslachting van gregory. Het gaat juist bergafwaarts met de moraliteit van de mensen om hun heen. Ricks groep past zich alleen maar aan, ze moeten wel, anders waren ze zelf allang al seizoenen geleden vermoord, door mensen ipv door walkers of het waren net zulke doetjes geworden als de oorspronkelijke mensen in Alexandrie.quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ze ontmoeten een groep, die, als ze de kwaliteiten van de groep van Rick moeten beoordelen, hen voornamelijk zien als 'well equipped in the armory'.
Vervolgens gaan ze de deal aan om een voor hen een onbekende groep volledig uit te moorden voor voedsel en goederen. Ze praten het dan goed door 'anders komen ze heus nog wel een keer voor ons'...
Preventief onbekenden vermoorden om er zelf beter van te worden...
Ik vind het geen onbegrijpelijke ontwikkeling, maar het gaat echt wel hard bergafwaarts met de moraliteit. Ik ben het wel eens met MissLuna dat we voornamelijk sympathie hebben voor deze groep omdat we de achtergrond beter kennen.
Om Darryls kruisboog terug te krijgenquote:Op donderdag 17 maart 2016 09:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
Waarom was het trouwens zo belangrijk om te weten hoe ze aan Darryls oude motor kwamen?
Tuurlijk, da's waar ook.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:54 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Om Darryls kruisboog terug te krijgen
Niet-sympathiek? De leden die Carol en Maggie gevangen hielden waren ongeloofwaardig sympatiek. Veel te veel geduld met en respect voor Carol en Maggie. Ze hadden Carol best in haar arm of been kunnen schieten, de Rickgroep had nota bene hun hele groep uitgemoord. De sympathie die ze opbrachten was too much wat mij betreft.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
Goede aflevering!
Carol blijft toch een heel goede actrice; in het gewone leven speelt ze het lieve huismoedertje dat ze vroeger ook was, maar onder het oppervlak schuilt een moordmachine.
Wat het afslachten van de Negan-groep betreft; de karakters werden vanaf het begin af aan heel onsympathiek neergezet. Ze hebben allemaal een grote bek en ze zien niet-leden als minderwaardig volk. Misschien werven ze hun leden onder mensen met een verminderd geweten, bijvoorbeeld psychopaten of mensen die door hun ervaringen zo zijn geworden. Die rooie gaf aan absoluut geen problemen te hebben met het vermoorden van andere overlevenden. Zij en dat andere grietje bleken wel af en toe iets menselijks te hebben, maar ik ben bang dat als je mensen uit zo'n groep zal proberen op te nemen in een groep als Alexandria of Hilltop, dat niet gaat werken omdat ze gewend zijn te moorden en parasitair te leven. Ik denk dat het moeilijker is dat soort mensen wat humaner te maken dan om van die groenlinksers van Alexandria vechters te maken.
Ik denk dat onze vrienden goed gehandeld hebben door iedereen van de Negan-groep uit te schakelen. Ooggetuigen zijn niet handig. Al had het misschien verstandig geweest om 1 van de leden in leven te laten om deze verder te kunnen uithoren over hun groep. Rick ging er iets te snel vanuit dat Primo ook inderdaad Negan was. De groep die ze uitschakelden leefde van het beroven en afpersen van andere groepen overlevers zoals de Hilltop-groep. De kans is groot dat ze dat dus ook andere groepen deden. Met deze andere groepen kan de Alexandria-groep dan weer ruilhandel voeren.
Neen, angst!quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet-sympathiek? De leden die Carol en Maggie gevangen hielden waren ongeloofwaardig sympatiek. Veel te veel geduld met en respect voor Carol en Maggie. Ze hadden Carol best in haar arm of been kunnen schieten, de Rickgroep had nota bene hun hele groep uitgemoord. De sympathie die ze opbrachten was too much wat mij betreft.
Gevaarlijk sympathiek![]()
Niemand gedood, zelf sigaret gedoofd![]()
![]()
En was ik de enige of deed het verbranden van die mensen door Carol en Maggie jullie ook aan de holocaust denken?
Waarom zou het logisch zijn om iemand te martelen of meer? Wat als ze hun moeten verplaatsen? Mag je degene die je zelf in de been geschoten hebt lekker gaan dragen. Verder wilden ze hun dokter terug. Als ze een van de gijzelaars pijn doen, waarom zouden ze die dokter dan niet ook pijn doen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet-sympathiek? De leden die Carol en Maggie gevangen hielden waren ongeloofwaardig sympatiek. Veel te veel geduld met en respect voor Carol en Maggie. Ze hadden Carol best in haar arm of been kunnen schieten, de Rickgroep had nota bene hun hele groep uitgemoord. De sympathie die ze opbrachten was too much wat mij betreft.
Denk het wel. Maar vertel, waarom dacht je dit?quote:En was ik de enige
what about carol die die vrouw wou laten gaan?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:56 schreef Zith het volgende:
Aan deze episode zat precies 0.0 ' goedheid ' van de groep van Rick.
Nu je het zegt wel een klein beetje ja. Ik heb al redelijk veel narigheid gezien op internet (vooral de laatste tijd natuurlijk met ISIS) maar toch blijf ik onthoofdingen zoals in die vorige aflevering altijd een bepaalde lading hebben. Ik weet het: het is hartstikke hypocriet want er gebeuren genoeg vreselijke dingen in die serie maar toch blijf ik dat altijd een puntje vinden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En was ik de enige of deed het verbranden van die mensen door Carol en Maggie jullie ook aan de holocaust denken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mike op 18-03-2016 11:20:26 ]
Engels en nederlands in 1 zin... ben je 15?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:12 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
what about carol die die vrouw wou laten gaan?
Alles heeft een reden, misschien moeten ze hun dieptepunt bereiken voordat ze echt een nieuwe wereld kunnen opbouwen..quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:36 schreef Vermecelli het volgende:
Dat gejank de hele tijd over goedheid en geen mensen willen doden, blabla. Het is gewoon de realiteit. Het is logisch dat overgebleven groepen andere groepen uitmoorden omdat ze bang zijn om zelf uitgemoord te worden. Aan het begin als mensen uberhaupt nog in shock zijn over de zombie-uitbraak kan ik het me nog voorstellen maar later komt gewoon de oermens in ons boven. Alles wat je niet kan vertrouwen = dood. En terecht.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:41 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Engels en nederlands in 1 zin... ben je 15?
Ik neem aan dat ze zich voorbereiden om de Saviours definitief aan te pakken. Naar mijn weten hebben ze echter geen idee waar hun compound is.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:32 schreef tralalala het volgende:
Wat gingen ze nou met die wapens doen aan het eind?
Als je de nieuwste aflevering legaal wil kijken is volgens mij Fox de enige optiequote:Op maandag 21 maart 2016 18:32 schreef LelijKnap het volgende:
Waar kijken jullie het laatste seizoen (legaal)?
Ugh yack, tvquote:Op maandag 21 maart 2016 18:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als je de nieuwste aflevering legaal wil kijken is volgens mij Fox de enige optie
In de laatste scène wordt toch ook duidelijk dat Carol meegaat om Negan & friends om te leggen en dus weer zal gaan doden?quote:Op maandag 21 maart 2016 17:30 schreef Stickertje het volgende:
Prima aflevering maar ik begin het gezeik van Carol wel moe te worden. Ze heeft genoeg ervaringen opgedaan in al die jaren dat je soms iemand moet doden om zelf te kunnen leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |